Název: Návrh zavedení nového výrobku na trh
Překlad názvu: Proposal of a new product launching
Autoři: Menšík, Radovan ; Mazouch, Petr (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Analýza; distribuce; marketing; marketingový mix; marketingový plán; podnik; SWOT analýza; výrobek; Analysis; company; marketing; marketing mix; marketing plan; place; product; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/16155

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-245485


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet