Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,017 záznamů.  začátekpředchozí614 - 623dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti reklamy firmy na veletrzích
Budínská, Lucie ; MBA, Kateřina Čapková, (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na propagaci firmy EXCON, a.s. na veletrzích. Obsahuje informace o analyzované firmě, o všeobecné reklamě a reklamách na veletrzích. Způsoby a ukázky propagace na veletrhu, možnosti jak expozici připravit a realizovat, aby splnila všechny požadované cíle. Především jde o navržení optimální skladby reklamy na veletrzích.
Podnikatelský záměr firmy
Suchá, Ivana ; Mihalisko, Roman (oponent) ; Sládková, Jitka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského záměru rozvoje firmy DISTRIMO s.r.o.. První část se zabývá cílem této práce. V teoretické části jsou obsaženy základní informace o tvorbě podnikatelského záměru a problematice podnikání v České republice jako takové. Vlastní práce je pak zaměřena na zpracování návrhu vytvoření elektronického obchodu společnosti DISTRIMO s.r.o., který by vedl ke zvětšení objemu prodejů a rozšíření poskytovaných služeb zákazníkům.
Marketingová a prodejní strategie firmy
Sedlář, Jakub ; Straková, Jana (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje problémy, které souvisejí s prodejní a marketingovou strategií Obsahuje návrh takové marketingové strategie, jejímž cílem je zvýšit prodej a ziskovost firmy.
Hodnocení finančního zdraví vybraného podniku
Bečvarovská, Petra ; Folkmanová, Hana (oponent) ; Zemánková, Lenka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá finanční analýzou vybraného podniku. V první části bude rozebrána teorie k dané problematice. Budou definovány základní pojmy, vybrané metody finanční analýzy a vzorce. V druhé částí bude provedena samotná finanční analýza podle zpracované teorie a v poslední části budou navržena řešení k vylepšení nalezených problémů.
Zvýšení konkurenceschopnosti firmy na základě rozboru marketingového mixu
Svobodová, Jana ; Tomešová, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Pavigo s.r.o., která se zabývá prodejem, pronájmem a provozováním nápojových a prodejních automatů. Mým cílem je pomoci zkvalitnit některé nabízené služby či produkty a najít vhodnou strategii, která by vedla ke zviditelnění společnosti mezi potencionálními zákazníky.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Durnová, Alena ; Pavlíček, Zbyněk (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského záměru rozvoje firmy. V teoretické části jsou obsaženy základní informace o tvorbě podnikatelského záměru a problematika podnikání v České republice. Vlastní práce je pak zaměřena na zpracování návrhu zřízení stanice technické kontroly, která by rozšířila sortiment služeb společnosti ARAVER CZ, s.r.o.
Návrh marketingového plánu
Kovář, Jan ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je marketingový plán pro české zastoupení Ford Motor Company. Zabývá se upevněním pozice modelu Mondeo vůči konkurenci ve střední třídě vozů a zvýšením jeho prodejů. Pojednává o podmínkách značné konkurence a tlaků na stále vyšší standard vozidel.
Marketingový plán uvedení nového produktu na trh
Kamená, Denisa ; Ciprová, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato studie je zaměřena na uvedení nového výrobku na trh. Na základě analýzy současné situace na trhu tabákových výrobků formuluje vhodná doporučení. Všechna doporučení směřují k sestavení efektivního marketingového plánu.
Návrh na zlepšení vybraného pojistného produktu společnosti ING, N.V.
Jalušková, Radka ; Veselý, Petr (oponent) ; Martinovičová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o životních pojištění konkrétních finančních institucí a jejím cílem je porovnat vybraný pojistný produkt, následně vyhodnotit jeho silné, slabé stránky vůči trhu i potenciálním klientům. Stěžejní firmou bude ING Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku a klíčovými pojistnými produkty bude investiční životní pojištění Investor Plus. Analýzou zjistím, v čem má mnou zvolený produkt nevýhody oproti konkurenčním produktům a navrhnu jeho zlepšení (optimalizaci) tak, aby se stal na trhu konkurenceschopnějším a klientům prospěšnějším.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Pavliňáková, Andrea ; Jančík, Lubomír (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku vypracování podnikatelského záměru pro úmysl rozvoje firmy. V teoretické části je rozvedena problematika podnikání v České republice a náležitosti podnikatelského záměru. Předmětem vlastní práce je zpracování návrhu elektronického obchodu pro rozvoj firmy KORYNA nábytek, a.s. Závěrečná část rozhoduje, za jakých podmínek by byl rozvoj firmy úspěšný.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,017 záznamů.   začátekpředchozí614 - 623dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.