Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 984 záznamů.  začátekpředchozí504 - 513dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Proposal of Communication Tools of the Company
Ďuriš, Jakub ; MBA, Dalibor Malina, (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
The Bachelor thesis deals with the improvement of communication mix of Agency Amadeus, s.r.o., which focuses on organizing of cultural and social events. The thesis consists of a theoretical part, which deals with the basic terms of marketing, followed by the analytic part describing the tools of the communication mix. The last part lays down a proposal of a new communication mix.
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Stratilová, Tereza ; Heitel, Filip (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou komunikačního mixu. Na základě analýzy a vyhodnocení současného stavu komunikačního mixu podniku předkládá návrhy na jeho zlepšení. Rozdělena je do tří hlavních částí. Teoretická část zahrnuje důležité marketingové pojmy. V druhé části je analyticky zpracovaný současný stav podniku. Na základě provedených analýz jsou v třetí části práce vytvořeny návrhy na zlepšení komunikace podniku.
Marketingová komunikace v oblasti atopické kosmetiky
Šedivá, Zuzana ; Wagnerová, Hana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá nástroji marketingu a marketingového mixu. První část práce je zaměřena na teoretické a všeobecné pojetí marketingu a marketingového mixu, ale také komunikačního mixu, ve kterém jsou jednotlivé nástroje podrobně vysvětlené. V druhé části je zpracována praktická část, kde je proveden průzkum trhu výrobku, a jsou doporučeny návrhy na zlepšení komunikace společnosti vůči zákazníkům.
Marketingová komunikace restauračních zařízení na malém městě
Duchoslav, Jakub ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
V České republice není jednoduché podnikat v gastronomii. Restaurace jsou zatížené byrokracií jako je např. elektronická evidence tržeb či protikuřácký zákon. Musí prakticky denně řešit nedostatek personálu a zároveň je hustota restaurací u nás jedna vůbec z nejvyšších v Evropě. Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci restaurací na malém městě Neratovice. Jedná se o neturistické město, ze kterého značná část lidí dojíždí za prací či studiem mimo něj, a místní restaurace jsou tak nuceny bojovat o poměrně stálou klientelu. Pro účely této práce bylo vybráno pět restaurací, se kterými byl proveden polostrukturovaný rozhovor s cílem zjistit, jakým způsobem majitelé propagují své podniky. Výsledky tohoto rozhovoru sloužily ke zpracování této práce. Ta se ve svém úvodu opírá o marketingový mix, na kterém popisuje podnikaní v gastronomii jako takové. Největší část práce je pak věnována čtvrtému P - promotion, na který se váže komunikační mix. Ten slouží jako osnova, pomocí níž se popisují jednotlivé komunikační aktivity restaurací, nejdříve teoreticky a následně s ohledem na praktické užití. Závěrem práce dojde k určitému zhodnocení a shrnutí komunikačních aktivit jednotlivých restaurací.
Marketingová komunikace vybrané amatérské tenisové ligy
Sochorová, Nikola ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Marketingová komunikace amatérské tenisové ligy Babolat ATTour Cíl: Cílem diplomové práce je zjistit a zhodnotit současný stav marketingové komunikace amatérské tenisové ligy Babolat ATTour. Na základě získaných informací je cílem vytvořit efektivní marketingovou komunikaci obohacenou novými nápady, která bude moci být využita tenisovou ligou Babolat ATTour pro zvýšení povědomosti a nových potencionálních členů. Metody: Práce bude kombinovat kvantitativní a kvalitativní výzkum. Využita bude analýza dokumentů tenisové ligy. Ve kvantitativním výzkumu bude využité elektronické a písemné dotazování. Kvalitativní výzkum bude využit metodou hloubkové rozhovoru ve formě polostrukturovaného rozhovoru. Získané informace budou zpracovány pomocí analýzy dat a budou sloužit podkladem pro vytvoření návrhu marketingové komunikace. Výsledky: Výsledkem diplomové práce je návrh marketingové komunikace tenisové amatérské ligy Babolat ATTour, který byl vytvořen na základě získaných dat o marketingové komunikaci, kterou provozuje liga v současné době. Klíčová slova: komunikační mix, propagace, komunikační plán, tenis
Marketingová komunikace společnosti zabývající se prodejem cyklistického vybavení
Chramosil, Lukáš ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Marketingová komunikace společnosti zabývající se prodejem cyklistického vybavení. Cíle práce: Cílem bakalářské práce je vytvoření návrhu na zlepšení marketingové komunikace společnosti The Bike pro nadcházející roční období, a to na základě provedených analýz a zhodnocení současné marketingové komunikace z pohledu zákazníka i vedení společnosti. Metody: V této práci byl použita kvalitativní a kvantitativní metoda výzkumu. Konkrétně je využito hloubkového polostrukturovaného rozhovoru s majitelem společnosti k získání dat od vedení a písemného a elektronického dotazování k získání dat od zákazníků. V práci bylo dále využito metod pozorování a analýzy interních dokumentů. Výsledky: Výsledkem této bakalářské práce je koncept marketingové komunikace na nadcházející roční období. Návrh bude předložen vedení společnosti The Bike. Klíčová slova: Marketing, komunikační mix, reklama, propagace, event marketing, dotazník.
Marketingová komunikace softwarové firmy
MĚRTLOVÁ, Jana
Cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit současný stav marketingové komunikace softwarové firmy agentes IT. Jelikož vybraná společnost využívá především online komunikaci, byla ji věnovaná větší pozornost. Hlavním cílem bylo zhodnotit webové stránky firmy a sociální sítě Facebook a Instagram, které společnost využívá, a následně vytvořit opatření pro zlepšení online komunikace. V první části práce byly popsány a vysvětleny pojmy, které se týkají marketingového mixu a marketingové komunikace. V úvodu praktické práce je představena společnost agentes IT. V další fázi jsou představeny prvky komunikačního mixu, které společnost využívá, či nevyužívá. Další část práce se zabývá analýzou návštěvnosti webových stránek pomocí dat Google Analytics a dotazníkového šetření. Poté následovala analýza sociálních sítí Facebook a Instagram, které jsou firmou využívány jako další nástroj online komunikace. V práci jsou také uvedeny náklady vynaložené na online komunikaci. Na základě výsledků byly zpracovány návrhy na zlepšení online komunikace společnosti.
Marketingová komunikace producentů kolových nápojů
MACHALOVÁ, Marie
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací značek Coca-Cola, Pepsi a Kofola na českém trhu. Cílem práce bylo zanalyzovat a zhodnotit současný stav marketingové komunikace těchto tří značek a za pomoci výzkumu mezi spotřebiteli navrhnout aktivity, které by jim v jejich komunikaci mohly pomoci. Informace od spotřebitelů kolových nápojů těchto tří značek byly sbírány prostřednictvím dotazníkového šetření.
Marketingová komunikace vybrané firmy
KROUŽKOVÁ, Lucie
Cílem této diplomové práce je sběr dat a analýza současné marketingové komunikace vybrané firmy a následné zhodnocení její efektivity. Identifikování nedostatků, navržení možností zlepšení marketingové komunikace této firmy a uvedení příkladu jejich implementace do nového plánu marketingové komunikace.
Marketingové postupy na pornostránkách
Votruba, Daniel ; Krobová, Tereza (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vztahem internetové pornografie a marketingové komunikace. Téma je aktuální, neboť zkoumá dynamický trh internetového pornoprůmyslu s fenoménem posledních desetiletí - marketingem. V teoretické části práce jsou nastíněny základní fakta, geneze a historie pornografie v online prostředí. Současně je popsán vliv pornografie na technologický vývoj internetu. Práce představuje základy marketingové komunikace, které jsou relevantní pro prakticky uplatňované postupy vedoucí k zisku v kontextu pornografického průmyslu. Jsou představeny klíčové online marketingové nástroje, které jsou využívány pro reklamní účely na pornostránkách. Zároveň jsou vymezeny specifické pojmy vážící se k rozličným formám provozu erotického obsahu a v návaznosti na to uvedeny různé typy obchodních modelů. Praktická část práce se zabývá analýzou inzertního prostoru na porno webech a společně s tím popisuje konkrétní příklady komunikace v rámci činnosti jednotlivců, ale i společností, jejichž marketingové aktivity se pojí s pornoprůmyslem. Jsou zkoumány především faktické komunikační postupy a jejich účinnost pro dosahování zisku na pornostránkách. Pro metodologii je použita obsahová kvalitativní analýza, pozorování a interview. Výsledky práce potvrzují primární výzkumnou otázku, zda se bannerová reklama...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 984 záznamů.   začátekpředchozí504 - 513dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.