Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 459 záznamů.  začátekpředchozí238 - 247dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ocelová konstrukce průmyslové haly
Pavlas-Jirásek, Václav ; Horáček, Martin (oponent) ; Balázs, Ivan (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem nosné ocelové konstrukce průmyslové haly se dvěma mostovými jeřáby. Půdorysné rozměry haly jsou 24 × 60 m, výška je 16 m. Konstrukce je tvořena symetrickými příčnými vazbami se sedlovými příhradovými vazníky kloubově uloženými na sloupech o osové vzdálenosti 12 m. Na vaznících jsou kloubově uloženy příhradové vaznice. Sloupy jsou v příčném směru vetknuté. Prostorová tuhost konstrukce je zajištěna systémem ztužidel. Základním materiálem je ocel pevnostní třídy S355.
Posouzení mobilní aplikace firmy a návrh změn
Nobstová, Lada ; Neuwirth, Bernard (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá posouzením a analýzou současného stavu mobilní aplikace, která slouží jako nástroj pro tvorbu B2B objednávek společnosti Pleas a.s. Následným výsledkem práce by měl být návrh na zlepšení dané aplikace a zhodnocení jejích přínosů.
Předindustriální a postindustriální krajina na Moravě: koncepce a realita
Kolejka, Jaromír ; Batelková, Kateřina
Přípěvek pojednává odborný obsah pojmů postindustriální a předindustriální krajina a přehled datových zdrojů potřebných k jejich zjišťování na území České republiky. V přehledu je uveden současný stav poznání a výzkumu obou typů historických krajin. Ve stručnosti je uvedena metodika jejich zjišťování, mapování a klasifikace podle klíčových vlastností. Na příkladech z historického území Moravy jsou prezentovány ukázky postindustriální krajiny Rosicko-Oslavansko a předindustriální krajiny Bělečsko. Zdůrazněn je jejich význam pro poznávací, vzdělávací a ochranářskou praxi.
Právní povaha posudků lékařské posudkové služby
ŠIMKOVSKÁ, Irena
Diplomová práce je zaměřena na právní povahu posudků lékařské posudkové služby. Lékařská posudková služba v průběhu historie zaznamenala mnoho změn a její pravomoc se stále mění a vyvíjí. Bohužel pro laickou veřejnost je někdy charakter posudkové služby trochu nejednoznačný a bývá tak na posudky nahlíženo velmi skepticky. V dnešní době se této problematice věnuje pouze několik málo odborníků, a proto jsem se rozhodla, že informace sjednotím a shrnu hlavní cíle lékařské posudkové služby. Pro lepší pochopení a dokreslení práv a povinností této služby jsem nahlédla i do historie. Vzhledem k charakteru práce jsem se rozhodla pro teoretickou práci, která poukazuje nejen na historický vývoj u nás, ale i na Slovensku, dále se zaměřuje především na současný stav a vymezení pojmů nezbytných pro pochopení činnosti lékařské posudkové služby. Cílem práce je zmapovat systém lékařské posudkové služby a práce je tedy souhrnem informací nejen pro laickou veřejnost, ale poslouží i pro studijní účely a informovanost sociálních pracovníků, kteří se každý den setkávají s mnoha dotazy na toto téma. Lékařská posudková služba se dotýká mnoha životních etap člověka, tedy nejedná se jen o posuzování zdravotního stavu pro důchodové pojištění, ale i pro zdravotní pojištění nebo zajištění sociálních služeb. Vzhledem k tomu, že tématem se nezabývá mnoho autorů, je někdy poměrně těžké nalézt jednoznačné vytyčení právní povahy jednotlivých posudků. Právní charakter posudků je však zakotven v zákonech, a charakter posudků má dopad i na další životní etapy posuzované osoby a nároky nejen na finanční, ale i sociální zabezpečení, a proto je důležité se tímto tématem i jeho změnami stále zabývat a předkládat nové a ucelené informace.
Hodnocení bezpečnostní situace v Evropě – listopad 2018
Čadová, Naděžda ; Krajňák, Tomáš
V listopadovém šetření Centra pro výzkum veřejného mínění Sociologického ústavu AV ČR, v.v.i. byly respondentům položeny otázky na zhodnocení bezpečnostní situace v Evropě, její vývoj v posledních 5 let a očekávání dalšího vývoje do budoucna.
Administrative building
Polerecká, Katarína ; Pešek, Ondřej (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
The aim of this thesis is design and assessment of the steel structure of the multi-storey administration center in Martin. Floor plan dimensions are in the shape of a square 40 x 40 m. Column spacing is 8mx8x. Building has 6 floors and total height is 22,2m. Floor and roof structure is made of steel-concrete composite slab . Part of the work is analyze two different versions. Version A has longitudinal rigidity due to truss bracing. Rigidity of Version B has is ensured by frame conections between beams and columns.Version A was selected as better solution. All parts, except truss braicing is made of rolled beams. The whole structure is made of steel S355.
Lávka pro pěší přes řeku Dyji v Břeclavi
Pham, Hoang Anh ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je statický a konstrukční návrh nosné ocelové konstrukce lávky pro pěší s bezbariérovým přístupem, převádějící provoz chodců a cyklistů přes řeku Dyji ve městě Břeclav. Lávka je mostní konstrukce o jednom poli, světlost mostního otvoru je 58,92 m a rozpětí konstrukce 60,25 m. Světlá šířka prostoru mezi zábradlím je 2,5 m. Lávku tvoří příhradový mostní trám zavěšený na šikmém pylonu délky 20,0 m a předepnutých ocelových závěsů. Práce je zpracována podle platných normativů ČSN EN.
Využití portfolia pro sebehodnocení žáků ve 3. ročníku ZŠ
Veverková, Andrea ; Starý, Karel (vedoucí práce) ; Poche Kargerová, Jana (oponent)
Diplomová práce pojednává o využití portfolia pro sebehodnocení žáků ve třetím ročníku, které by mělo plnohodnotně sloužit k běžné diagnostice ze strany učitele a dále by mělo plnit funkci zpětné vazby pro žáka a rodiče při sledování jeho výsledků a pokroků. Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmu sebehodnocení a práce s ním v jeho širším kontextu, zejména ve vazbě na hodnocení žáků a diagnostickou činnost učitele. Cílem diplomové práce je na základě teoretických poznatků a výzkumných dat navrhnout a zavést taková opatření, která by posunula stav již existujícího portfolia a sebehodnocení na kvalitativně vyšší úroveň jak po stránce obsahové, tak i v samotném po stránce obsahové i v samotném způsobu práce s ním. Pro dosažení stanoveného cíle byla zvolena metoda kvalitativního výzkumu, která je vymezena a interpretována ve výzkumné části práce. Klíčová slova: sebehodnocení, žák, hodnocení, individualizace, kritéria, motivace, portfolio žáka, zpětná vazba, zapojení rodičů Abstract This dissertation work deals with the use of a third-grade self-assessment portfolio for students, which should be used for normal diagnostics by the teacher and should serve as a feedback for students and also for parents in monitoring their results and progress. The theoretical part deals with the definition of the...
Sebehodnocení žáků na 2. stupni vybrané základní školy
Nováková, Šárka ; Starý, Karel (vedoucí práce) ; Laufková, Veronika (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl zjistit, zda jsou žáci 2. stupně vybrané základní školy v Praze schopni účinné sebereflexe a zda jim s budováním sebehodnotících dovedností někdo na škole pomáhá. Hlavní výzkumný problém, který tato diplomová práce řeší, je otázka, zda jsou žáci na 2. stupni základní školy vybaveni takovými kognitivními kompetencemi a slovní zásobou, aby tento nelehký úkol v podobě hodnocení vlastních výkonů a chování zvládli. Dílčím cílem pak bylo zjistit názory žáků na 2. stupni a jejich učitelů na problematiku sebehodnocení, neboť žáci na této škole každé čtvrtletí sestavují hodnocení svého výkonu a chování, zapisují své pokroky a přemýšlí nad dalšími oblastmi, kde by se mohli zlepšit. Data byla získána formou online dotazníkového šetření a byla vyhodnocena nástroji deskriptivní statistiky. Výzkum byl uskutečněn na výše zmiňované základní škole v Praze. Z celkového počtu 211 žáků 2. stupně se výzkumu zúčastnilo 184 žáků. Z řad učitelů pak dotazník vyplnilo 9 respondentů z celkového počtu 17 učitelů s aprobací na výuku na 2. stupni základní školy. Dalším typem šetření je analýza vybraných čtvrtletních sebehodnocení žáků a následné rozhovory s vybranými žáky. Výsledky ukazují na nepřipravenost žáků ke čtvrtletnímu sebehodnocení. Dále se zde objevuje problém v podobě odlišných názorů...
Proces zavádění formativního hodnocení na základní škole EDUCAnet
Buršíková, Hana ; Mazáčová, Nataša (vedoucí práce) ; Sak, Petr (oponent)
V teoretické části této diplomové práce jsem se zaměřila na vysvětlení některých základních pojmů spojených s hodnocením. Zmínila jsem možnosti různých způsobů hodnocení a poukázala na pozitiva i limity spojené se změnou hodnocení, jež jsou výsledkem vlastního pozorování a zkušeností. Přístup k hodnocení žáků jsem představila v praktické části této práce. Závěrečný výzkum byl soustředěn na postoje žáků ZŠ EDUCAnet ke školnímu hodnocení. Cílem zkoumání bylo zjištění, který typ formativního hodnocení žáci preferují. Pozornost jsem věnovala motivaci žáků a jejich přístupu k práci s chybou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 459 záznamů.   začátekpředchozí238 - 247dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.