Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 111 záznamů.  začátekpředchozí84 - 93dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Typ absolvované vysoké školy jako konkurenční výhoda na trhu práce
Šustková, Eva ; Kaczor, Pavel (vedoucí práce) ; Pucandlová, Miroslava (oponent)
Práce je zaměřena na analýzu současného stavu českého vysokého školství v souvislosti s uspokojováním potřeb trhu práce. Zabývá se zejména ekonomicky zaměřenými vysokoškolskými institucemi a jejich hodnocením. Hodnocení jsou uváděna jak na základě statistických dat, tak na základě subjektivních odpovědí absolventů. Těžištěm práce je vlastní dotazníkové šetření zaměřené na zjišťování zkušeností zaměstnavatelů s absolventy konkrétních škol.
Smíšený výzkum X - 6/1947 duben ÚVVM/CVVM: Vysoké školy, potravinové lístky, úřady, Truman, trest smrti, kvalita výrobků, cena zboží, péče o děti. B 56, B 56
Ústav pro výzkum veřejného mínění
Výzkum byl iniciovaný ministerstvem výživy, průmyslu, informací a dalšími institucemi. Otázky se týkají počtu vysokých škol, využití potravinových lístků, kvality výrobků, jednání s úřady, výroků prezidenta Trumana a trestu smrti.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Vyšší hospodářská a hospodářsko-průmyslová škola zemská v Táboře. Konstituování a vývoj první české zemské akademie v letech 1866-1919
Kokešová, Helena
Příspěvek je věnován padesátitříleté historii vyšší hospodářské školy v Táboře, jediné školy svého druhu v českých zemích. Škola vznikla v roce 1866 a byla českým ekvivalentem německé hospodářské školy v Děčíně-Libverdě. Autorka věnuje pozornost snahám o zřízení táborské školy a především její činnosti a vývoji v letech 1866ů1919. Vedoucí postavení hospodářské školy v Táboře v českém zemědělském školství trvalo až do zrušení hospodářské akademie v roce 1919, kdy akademie našla pokračování v nově zřízené Vysoké škole zemědělské v Brně. V článku jsou zmíněny též osobnosti, jejichž činnost je spjata s táborskou školou a které se výrazně zasloužily o rozvoj českého zemědělského školství (Jan Baptista Lambl, František Farský, František Sitenský). Část referátu je zaměřena na výuku jazyků v táborské škole, kde se kromě obou zemských jazyků učilo jako nepovinnému předmětu ruskému a krátce i polskému jazyku.
Analýza nabídky informatických oborů bakalářského stupně studia v ČR
Salzer, Hermann ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je analýza nabídky informatických oborů bakalářského stupně studia v ČR. Je zde představena metodika hodnocení informatických oborů, podle které je možné posoudit jakých znalostí nebo celkového zaměření absolventi hodnocených oborů dosahují. Stěžejní částí práce je pak samotné hodnocení a srovnání výuky informatiky v rámci jednotlivých oborů. V závěru práce je provedena analýza a vyhodnocení získaných výsledků.
Communication Strategy Draft for ACP Traductera, s.r.o. for Human Resources Gaining in the Frame of Higher Schools
Valovičová, Eliška ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Vegrichtová, Radka (oponent)
Cílem práce je navrhnout vhodné postupy pro vytvoření partnerských vztahů firmy ACP Traductera, s.r.o. s vybranými vysokými školami a pro zvýšení povědomí spomezi řad studentů. Mezi vybrané vysoké školy patří Fakulta managementu VŠE v Praze, Pedagogická fakulta JČU v Českých Budějovicích, Vysoká škola polytechnická v Jihlavě a Západomoravské vysoká škola v Třebíči. V práci se prolínají vědní disciplíny jako je strategický marketing, marketingová komunikace, management a řízení lidských zdrojů. Nástroje marketingové komunikace byly použity v rámci výzkumu na jednotlivých vysokých školách. Pomocí dotazníkových technik byl zachycen výstup v podobě názorů studentů na otázky spolupráce a povědomí o firmě a ve formě interview se uskutečnilo jednání s vedeními vybraných vysokých škol. V závěru je zhodnocení přístupu jednotlivých vysokých škol k problematice spolupráce, jejich studentů zejména z pohledu jazykového vybavení a doporučení pro vytvoření spolupráce s VŠ které nejvíce odpovídají požadavkům a formy v jakých by měla tato spolupráce probíhat.
Financování vysokoškolského vzdělání v Rusku
Pochtyva, Iryna ; Urbánek, Václav (vedoucí práce) ; Maaytová, Alena (oponent)
Tato diplomová práce je věnovaná financování vysokého školství v podminkách Ruské federace. Jako hlavní cíl si autorka položila vytvořit analýzu stávajícího systému financování terciárního vzdělání Ruské federace a definování návrhů na jeho zlepšení. Účelem první části práce je vytvořit přehled o ekonomickém aspektu vysokoškolského vzdělání. Druhá kapitola má vyloženě výzkumný charakter a je věnována charakteristice vysokoškolského vzdělání z hlediska financování.
Současné trendy ve vzdělávání budoucích manažerů
Kořínek, Jan ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Míková, Irena (oponent)
Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou nejdříve definovány klíčové pojmy relevantní k tématu práce. Poté jsou zde popsány jednotlivé instituce, které se zabývají vzděláváním manažerů. Praktická část je zaměřena zejména na porovnání FM s Ekonomicko-správní fakultou Univerzity Pardubice a na porovnání FM s Fakultou provozu a ekonomiky dopravy a spojů Univerzity Žilina v Žilině (Slovenská republika). U těchto fakult jsou porovnávány předměty po obsahové stránce a jejich zařazení v rámci jednotlivých semestrů. V závěru praktické části jsou interpretována zjištěná data, z kterých vyplynula určitá doporučení ke zkvalitnění výuky na FM.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 111 záznamů.   začátekpředchozí84 - 93dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.