Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,927 záznamů.  začátekpředchozí1392 - 1401dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv internetu na společnost: problematika distribuce audiovizuálního obsahu
Forman, Petr ; Řezníček, Václav (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Cílem této bakalářské práce je kriticky analyzovat, jaký vliv má audiovizuální obsah šířený v prostředí internetu na dnešní společnost. První část práce se věnuje teoretickému rámci, kde jsou vysvětleny pojmy, jejichž pochopení má významný vliv na zbytek práce. Druhá část se věnuje konkrétní problematice. Tato část se zaobírá pozitivními a negativními vlivy již zmiňovaného obsahu na jednání lidí ve společnosti. Práce se zabývá důvody, které motivují uživatele ke stahování nelegálně šířeného obsahu a zkoumá, jak by šlo toto stahování omezit a zda je vůbec společnosti škodlivé. Dále řeší, jak může sledování nevhodného obsahu ovlivnit psychiku dětí a zároveň, jak mohou rodiče před těmito negativními vlivy své děti chránit což je zároveň dílčím cílem práce.
The Web 2.0 environment and its usage in business corporations
Kapusta, Matúš ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Klíma, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem mé bakalářské práce je uvést základní informace o prostředí Web 2.0 a jeho výhodách pro obchodní společnosti. V první části práce definuji prostředí Web 2.0 a klíčové rozdíly oproti prostředí Web 1.0. Dále popisuji konkrétní výhody, které mohou firmy získat implementací prvků prostředí Web 2.0 ve vztazích uvnitř firmy, ve vztazích k zákazníkům a ve vztazích k obchodním partnerům. Další část je již primárně orientována na sociální sítě a popisuji různé nástroje a techniky, pomocí kterých je možné analyzovat reklamní stránky na sociálních sítích. Přínos mé práce spočívá v praktické části, kde analyzuji konkrétní společnost a způsoby, jakými využívá sociální sítě. Po podrobné analýze pomocí vybraného nástroje navrhuji možná opatření, která by mohla současnou situaci zlepšit.
Problémy vyhledávání informací v prostředí Internetu
Ngo Anh, Tuan ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Bělohoubková, Lenka (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vyhledávání informací na internetu. Cílem práce je poskytnout nejdůležitější informace o fungování internetových vyhledávačů, přičemž zvláštní pozornost je věnována fulltextovému vyhledávači. Práce byla rozdělena do několika částí. V první části jsem se zaměřil na popis principu fungování fulltextového vyhledávání. V druhé části jsem rozebíral další typy vyhledávačů, přičemž jsem vyjmenoval jejich výhody a nevýhody. V třetí části jsem se zaměřil na formulace vyhledávacích dotazů. Další část práce jsem věnoval představením některých konkrétních vyhledávačů a služeb, které nabízejí. Poslední část práce se týká vyhodnocení průzkumu, který poukazuje na problémy, se kterými se setkávají uživatelé při vyhledávání informací na internetu.
Analýza on-line hypermarketu s důrazem na využití IT technologií
Burbo, Vitaliy ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Řezníček, Václav (oponent)
Tato bakalářská práce si klade za cíl popsat v teoretické části historii a dynamiku vývoje světového a ruského trhu e-commerce. Zvláštní pozornost je věnována segmentu on-line prodeje potravin v Ruské federaci (Moskva, Pětrohrad). V praktické časti je zanalyzována činnost hypermarketu KUPISMENYA, lídru trhu v potravinářském segmentu na území Petrohradu. V této části je rovněž provedena analýza základních procesů pro systematizaci činnosti on-line obchodu s potravinami.
Vliv internetu na (vysokoškolské) vzdělávání
Skála, Jan ; Řezníček, Václav (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tato práce řeší vliv internetu a informačních technologií na vysokoškolské vzdělávání. Ukazuje nám, jaké jsou pozitivní a negativní vlastnosti těchto technologií a jaký mají vliv na studenty v naší informační společnosti. V první části se autor práce zabývá rozborem základních pojmů v kontextu práce. V další části jsou představeny faktory, pomocí kterých bude zhodnoceno zavádění, využívání a odvádění od výuky v souvislosti s internetem a informačními technologiemi. V poslední části práce je využita metoda SWOT analýzy, která se opírá o kritickou analýzu zdrojů a provedené dotazníkové šetření.
Online trends and sentiment and their possible application in stock market prediction
Stehno, Josef ; Vozárová, Pavla (vedoucí práce) ; Čermáková, Klára (oponent)
Cílem této práce je zkoumání informací obsažených v aktivitě uživatelů na internetu. Soustředím se na dva zdroje dat, Google Trends a sentiment obsažený v příspěvcích na StockTwits. Pro tyto data zkoumám korelaci mezi procentuálními změnami a procentuálními změnami veličin popisujících vývoj akciového trhu. Ekonomické testování má tři fáze: prvně testování pomocí metody nejmenších čtverců, následně pomocí ARIMA modelu a nakonec testy na Granger kauzalitu. Závěr je takový, že tyto data vskutku obsahují cenné informace, korelace je nejsilnější pro firmy pohybující se na trhu s IT a moderními technologiemi. Silnou korelaci jsem nalezl mezi objemem obchodů nebo cenovou volatilitou a Google Trends, zatímco sentiment na sociální síti StockTwits je statisticky významný pro vývoj cen akcií.
Využití audiovizuálního díla v marketingové komunikaci v rámci firemní prezentace
Klukan, Michal ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Tato práce se zabývá využitím audiovizuálního díla v marketingové komunikaci v rámci firemní prezentace. Práce obsahuje analýzu využití audiovizuálních děl napříč komunikačními prostředky a historickým pozadím. Zaměřuje se na to, jakým způsobem se díla využívají a jak jsou efektivní v internetovém a televizním prostředí. V praktické části je popsána tvorba konceptu při realizaci vstupu nové digitální agentury na trh.
Vnímání značek internetových obchodů na českém trhu
Motyčková, Eliška ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Volešová, Šárka (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá vnímání značek internetových obchodů na českém trhu pohledem spotřebitelů ve věkovém rozmezí 18-30 let. Třemi zkoumanými značkami internetových obchodů jsou největší hráči na českém internetovém trhu. Prvním z nich je Alza, druhým Mall a posledním Kasa. Cílem této práce je na základě vlastního průzkumu identifikovat vnímání značek největších internetových obchodů na českém trhu. Teoretická část se stěžejně zabývá značkou, internetovým prostředím a spotřebním chováním uživatelů internetu. V praktické části je provedena analýza a srovnání vybraných internetových obchodů pomocí internetových aplikací. Dále jsou v ní shrnuty výsledky dotazníkového šetření, které bylo provedeno elektronicky. Z výsledků vyplývá, že nejoblíbenějším online obchodem je Alza.cz.
Participace 2.0: Přispívá internet k občanské angažovanosti Čechů?
Šrámková, Kateřina ; Müller, Karel (vedoucí práce) ; Fleissner, Kamil (oponent)
Zatímco v západních demokraciích je výzkum vlivu internetu na občanskou a politickou participaci rozšířen, v českém prostředí je tomuto médiu věnována pozornost pouze v souvislosti s volební participací. Ovšem výzkum vlivu internetu na občanskou a politickou participaci z individuální úrovně zde zatím chybí. Na základě vlastního výzkumu byla provedena regresní analýza základních faktorů a internetových aktivit a jejich dopad na online a offline politickou participaci. Výsledky analýzy poukazují na nízký dopad internetu na úroveň politické participace, resp. na jeho schopnost aktivizovat nové jedince. Internet tedy není všelékem pro občanskou a politickou participaci, ovšem může být pro zvýšení úrovně participace vhodným nástrojem.
Efektivní komunikace na sociálních sítích, se zaměřením na Facebook
Heřmánek, Jakub ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Práce se zabývá zásadami efektivní firemní komunikace a plánováním komunikační kampaně v prostředí sociálních médií. Obsahuje také popis nejpopulárnějších a pro marketing nejvýznamnějších sociálních sítí. Nedílnou součástí práce je implementace teoretických poznatků do praktického příkladu a vytvoření obecného manuálu pro efektivní přípravu komunikační kampaně a její rozběhnutí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,927 záznamů.   začátekpředchozí1392 - 1401dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.