|
Propagace softwarového produktu na B2B trhu
Matela, Vít ; Suchý, Marek (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problémem generování kontaktů pomocí nástrojů online marketingu na příkladu konkrétního produktu firmy Comprimato. V práci byl analyzován stav a prostředí, v jakém se firma nachází před spuštěním kampaně. Výsledky této analýzy jsou reflektovány v praktické části, kde je popsána strategie generování kontaktů. Součástí práce je i ekonomické zhodnocení kampaně a doporučení, jak v budoucnosti kampaň vylepšit.
|
| |
|
Sponzoring a reklama v činnostech CESA
Suchý, Marek ; Lepková, Hana (oponent) ; Nová, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku reklamy a sponzoringu neziskové organizace zaměřené na poskytování sportovních aktivit pro studenty Vysokého učení technického v Brně a širokou veřejnost. Práce obsahuje teoretické otázky problematiky, analýzu konkurence a vhodných zájemců a návrh jednotlivých řešení sponzoringu a reklamy.
|
|
Analýza rizik v procesu posuzování shody výrobků
Suchý, Marek ; Musil, Martin (oponent) ; Koška, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá novým přístupem a globální koncepcí a jejich následky na proces posuzování shody. Dále pak moduly, které k tomuto posuzování slouží a analýzou rizik, která je v tomto procesu nezbytná. V praktické části je uvedena analýza rizik pro ponorné čerpací soustrojí řady U s elektromotorem TU-85.
|
|
Mechanické vlastnosti plastů
Suchý, Marek ; Němec, Karel (oponent) ; Molliková, Eva (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá plasty z hlediska jejich stavby a vnitřní struktury. Rozebírá dopad těchto charakteristik na výsledné mechanické vlastnosti materiálu. Dále zkoumá, jaké vnější vlivy významně působí na polymerní řetězce. V závěru uvádí dvě základní metody zjišťování mechanických vlastností – zkoušku tahem a zkoušku ohybem.
|
|
Marketingová strategie podniku
Jelínková, Vendula ; Suchý, Marek (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro jazykovou školu a překladatelskou agenturu MKM, která v minulém roce přivedla na trh knihu Wine Words, která formou odborné angličtiny učí široké škále vinařského názvosloví. Tato kniha se stala základem celé diplomové práce a je rozebrána z hlediska prostředí formou situační analýzy. Následně je vytvořen seznam kritérií, který se stává základem pro Ishikawův diagram, a díky němu jsou zjištěny kritické body, které jsou zohledněny v návrzích marketingové strategie.
|
| |
| |
| |
| |