Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Financial comparison of Czech and Slovak ski resorts
Bušík, Matúš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Názov: Komparácia prosperity vybraných českých a slovenských lyžiarskych stredísk Ciele: Cieľom práce je aplikovať metódy finančnej analýzy na výkazy vybraných lyžiarskych stredísk v Česku a na Slovensku. Diplomová práca je zameraná na zhodnotenie jednotlivých účtovných výkazov štyroch lyžiarskych stredísk. Na základe finančnej analýzy zhodnotiť finančné zdravie týchto stredísk. Výsledky práce budú slúžiť ako odporúčania daným lyžiarskym strediskám. Metódy: V práci som využil metódy vertikálnej a horizontálnej analýzy zdrojov financovania vybraných spoločností, zhodnotenie dodržiavania zlatého bilančného pravidla, a pomocou vybraných pomerových ukazovateľov poukazuje práca na finančnú situáciu podniku. Výsledky: Získané údaje z výskumu mi pomohli identifikovať aspekty finančného prostredia, v ktorých majú jednotlivé spoločnosti nedostatky. V závere sú zhrnuté jednotlivé opatrenia, slúžiace k zlepšeniu finančného zdravia spoločností. Kľúčové slová: finančná analýza, zimné športy, ekonomické ukazovatele, financovanie športových zariadení
Marketingový mix Českého svazu Taekwon-Do ITF
Štochl, Michal ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Marketingový mix Českého svazu Taekwon-Do ITF Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je analýza marketingového mixu Českého svazu Taekwon-Do ITF a vytvoření návrhu na jeho zlepšení. Dílčí cíle obsahují popis managementu organizace a prostředí, v němž organizace působí. Metody: Pro účely práce byl využit kvalitativní marketingový výzkum. Využito bylo metod hloubkového interview a případové studie. Pro účely práce byla provedena také SWOT analýza. Výsledky: Výsledkem práce je návrh na optimalizaci marketingového mixu. Navrženy byly především úpravy propagace, využití sponzoringu a také aktualizace některých složek produktu a jejich cen. Klíčová slova: Marketingový mix, Taekwon-Do, případová studie
Uplatnění absolventů studijního programu Tělesná výchova a sport UK FTVS na trhu práce
Omcirk, Vilém ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Hobza, Vladimír (oponent) ; Němec, Otakar (oponent)
Tato disertační práce se zabývá uplatněním prezenčních magisterských absolventů studijního programu Tělesná výchova a sport Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy na trhu práce. V teoretické části byla provedena rešerše aktuálního stavu poznání v uplatnění absolventů na trhu práce, zejména absolventů vysokoškolských. Na základě této rešerše byl operacionalizován konstrukt uplatnění absolventa Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy a byl sestaven hlavní nástroj provedeného výběrového šetření a tím byl elektronický výzkumný dotazník. Základní soubor výzkumu byl tvořen absolventy prezenční formy magisterského studia z let 2010 až 2015 z oborů Učitelství pro střední školy (dvouoborové), Tělesná výchova a sport (jednooborové), Vojenská tělovýchova a Management tělesné výchovy a sportu. Celkem bylo získáno 346 dotazníků z 671 možných (návratnost 52%). Ve výsledkové části byla získaná data nejprve podrobena chí-kvadrát testu na základě 3 identifikačních proměnných (pohlaví respondentů, obor studia a rok absolvování studia) a následně byly odprezentovány jednotlivé výsledky výzkumu. Tyto výsledky se týkaly zejména přechodu respondentů na trh práce po absolvování magisterského studia (mj. i zkušenosti s dobrovolnou a nedobrovolnou nezaměstnaností), současné práce respondentů (mj....
Dobrovolnictví jako alokace personálních zdrojů v neziskové organizaci
Pecinová, Markéta ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent) ; Maršíková, Kateřina (oponent)
Název: Dobrovolnictví jako alokace personálních zdrojů ve sportovních organizacích Cíle: Cílem disertační práce je na základě poznatků z výzkumu a literatury doporučit k pracovním pozicím ve sportovních organizacích nejvhodnější Belbinovy role. Metody: V disertační práci je využito kvalitativního a kvantitativního dotazování. Kvalitativní výzkum proběhne formou dialogu a následné diskuze Focus Group se zástupci sportovních organizací. Této skupinové diskuze se účastní 9 respondentů. Kvantitativní výzkum je proveden mezi dobrovolníky ve sportovních organizacích prostřednictvím písemného, elektronického dotazování a nástroje Click4Survey. Součástí dotazníkového šetření je Belbinův test. Dotazníkové šetření zahrnuje vzorek 305 respondentů. Výsledky: Výsledky kvalitativního výzkumu ukazují, že mezi pracovní pozice, které jsou nabízeny dobrovolníkům, patří pozice administrativního pracovníka, asistenta, dozorčího, organizátora a trenéra. Výsledky kvantitativního výzkumu ukazují, že nejvíce zastoupenou rolí u dobrovolníků, dle Belbinovy typologie, je role Realizátora. Mezi pracovní pozicí a rolí dobrovolníků neexistuje statisticky významný vztah, nicméně na základě poznatků z výzkumu a literatury jsou autorem k jednotlivým pracovním pozicím doporučeny nejvhodnější Belbinovy role. Klíčová slova:...
Uplatnění absolventů studijního programu Tělesná výchova a sport UK FTVS na trhu práce
Omcirk, Vilém ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Hobza, Vladimír (oponent) ; Němec, Otakar (oponent)
Tato disertační práce se zabývá uplatněním prezenčních magisterských absolventů studijního programu Tělesná výchova a sport Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy na trhu práce. V teoretické části byla provedena rešerše aktuálního stavu poznání v uplatnění absolventů na trhu práce, zejména absolventů vysokoškolských. Na základě této rešerše byl operacionalizován konstrukt uplatnění absolventa Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy a byl sestaven hlavní nástroj provedeného výběrového šetření a tím byl elektronický výzkumný dotazník. Základní soubor výzkumu byl tvořen absolventy prezenční formy magisterského studia z let 2010 až 2015 z oborů Učitelství pro střední školy (dvouoborové), Tělesná výchova a sport (jednooborové), Vojenská tělovýchova a Management tělesné výchovy a sportu. Celkem bylo získáno 346 dotazníků z 671 možných (návratnost 52%). Ve výsledkové části byla získaná data nejprve podrobena chí-kvadrát testu na základě 3 identifikačních proměnných (pohlaví respondentů, obor studia a rok absolvování studia) a následně byly odprezentovány jednotlivé výsledky výzkumu. Tyto výsledky se týkaly zejména přechodu respondentů na trh práce po absolvování magisterského studia (mj. i zkušenosti s dobrovolnou a nedobrovolnou nezaměstnaností), současné práce respondentů (mj....
Marketingový plán volejbalového klubu Volleyball Nymburk
Kropáček, Josef ; Omcirk, Vilém (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový plán volejbalového klubu Volleyball Nymburk Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je vypracování marketingového plánu pro volejbalový klub Volleyball Nymburk a sestavení sponzorských balíčků pro potenciální sponzory. Metody: V této bakalářské práci byla použita metoda osobního dotazování formou interview. Pomocí interview byly zjištěny informace o klubu použité pro představení klubu a situační analýzu. Součástí situační analýzy je SWOT analýza. Poté bylo přistoupeno k vytvoření marketingového plánu klubu a sestavení sponzorských balíčků. Výsledky: Výsledkem této bakalářské práce je kompletní marketingový plán volejbalového klubu Volleyball Nymburk pro nadcházející sezónu 2015 - 2016, který obsahuje všechny nezbytné náležitosti a může být využit touto organizací a inspirovat ji k provedení některých zde navržených marketingových aktivit. Mezi výsledky patří i sestavené sponzorské balíčky pro potenciální sponzory. Klíčová slova: Interview, marketing, marketingový mix, sponzoring, sponzorský balíček, sportovní marketing, SWOT analýza.
Marketingový mix FK Pardubice a návrhy na jeho zlepšení
Šejvl, Martin ; Omcirk, Vilém (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingový mix FK Pardubice a návrhy na jeho zlepšení Cíle: Rozbor jednotlivých marketingových nástrojů, které tvoří marketingový mix sportovního klubu. Zjištění názorů fanoušků k marketingu klubu a následně navrhnout postupy ke zkvalitnění marketingového mixu, které by vedly k vyšší spokojenosti diváků a návštěvnosti zápasů. Metody: Studium odborné literatury v oblasti sportovního marketingu, realizace a vyhodnocení dotazníkového šetření, neformální interview, zúčastněné pozorování a případová studie k rozboru marketingového mixu. Výsledky: Ke zkvalitnění marketingového mixu byla navrhnuta doporučení. Návrhy se vztahují především rozšíření pracovní síly, aktivnější komunikace s fanoušky a zkvalitnění propagace. Klíčová slova: Dotazník, marketing, marketingový mix ve sportu, sportovní marketing.
Marketingová komunikace FK Mladá Boleslav a návrhy na její zlepšení
Olšák, Martin ; Omcirk, Vilém (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingová komunikace FK Mladá Boleslav a.s. a návrhy na její zlepšení Cíle: Cílem diplomové práce je z provedené analýzy současného stavu marketingové komunikace FK Mladá Boleslav a.s. vytvořit skupinu návrhů, které by marketingovou komunikaci zkvalitňovaly a byly by pro klub přínosem. Metody: neformální polostrukturovaný rozhovor, nestandardizované pozorování, analýza získaných dokumentů, SWOT analýza Výsledky: Výsledkem práce jsou návrhy na zdokonalení mladoboleslavského fotbalového klubu v oblasti marketingové komunikace se svými fanoušky. Klíčová slova: fotbalový klub, komunikační mix, marketing fotbalového klubu, sportovní organizace
Management sportovní akce Jizerská 50
Štáhlová, Zuzana ; Omcirk, Vilém (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Management sportovní akce Jizerská 50 Cíl: Cílem diplomové práce je vytvořit návrh změn a doporučení pro 50. ročník Jizerské 50 i nadcházející ročníky. Metody: Diplomová práce využívá kvalitativní analýzu případové studie Jizerské 50, zároveň také její zúčastněné pozorování, doplněné o polostrukturovaný rozhovor a výslednou SWOT analýzu. Výsledky: Výsledkem diplomové práce je soubor návrhů a doporučení, které jsou založeny na SWOT analýze akce a využívají tak její výsledky. Analýza předešlých ročníků Jizerské 50 odhalila možnost aplikace změn v důsledku konání jubilejního 50. ročníku. Dále také možnosti v oblasti efektivnosti projektového řízení, partnerů akce, či programu akce. Klíčová slova: projektové řízení, běh na lyžích, organizace, sportovní sponzoring, SWOT analýza, marketingový mix.
Public Relations AC Sparta Praha fotbal a.s.
Žofák, Miroslav ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Public relations AC Sparta Praha fotbal a.s. Cíle: Hlavním cílem této práce je zhodnocení public relations fotbalového klubu AC Sparta Praha fotbal a.s. Práce se zaměřuje zejména na fungování oddělení komunikace a PR. Cílem práce je analýza a popis komunikačních kanálů klubu a návrh na jejich zlepšení. Metody: V práci je využita metoda dotazníkového šetření, jedná se o elektronický dotazník ze stránek vyplnto.cz, další metoda je interview se zaměstnancem AC Sparta Praha fotbal a.s., který pracuje pro oddělení komunikace a PR. Další metodou je analýza interních dokumentů klubu. Výsledky: Z výsledků práce vychází, že fanoušci jsou s prací oddělení komunikace a PR spokojeni. Klub využívá tři typy komunikačních kanálů, jsou to sociální sítě, magazín Sparta do toho! a webové stránky. Sparta by měla zlepšit obsah videí, měla by se zaměřit na představení hráčů po lidské stránce. Klíčová slova: AC Sparta Praha fotbal a.s., fotbal, public relations, corporate design, dotazník, nová média

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.