Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 532 záznamů.  začátekpředchozí237 - 246dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The Utilization of Loyalty Programmes in a Company Strategy
Bógyiová, Csilla ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with the analysis of a selected company Notino, s.r.o. which is a retail company selling perfumes and cosmetics in Europe. The analytical part analyzes in detail the company, its competitors and loyalty programs of competitors. Based on the theoretical and analytical part, a loyalty program is developed for the company with a comparison of costs and benefits of the program for the company. Also, the risks associated with the introduction of a loyalty program and suggestions on how to reduce their impact are summarized.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Dydek, Michal ; Rumíšek,, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Moje bakalářská práce pojednává o problematice měření a analýzy spokojenosti zákazníků ve společnosti Spedice-Future s.r.o., která je zaměřena na logistickou a dopravní podporu dalším společnostem. Práce vychází z dostupných teoretických východisek týkajících se zákazníka, metod měření jeho spokojenosti a provedených analýz, které představují klíčovou část mé práce. V praktické části je společnost analyzována a na základě dotazníkového průzkumu jsou v práci vyhodnoceny a zpracovány výsledky spokojenosti zákazníka. V závěru jsou dané návrhy na zdokonalení celkové úrovně spokojenosti zákazníka.
Marketingové řízení firmy
Bouchalíková, Aneta ; Mlčoch, Miroslav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou úrovně marketingových činností firmy. Obsahuje zjištění současného stavu zemědělské firmy a návrhy ke zvýšení účinnosti marketingových nástrojů, které povedou k upevnění postavení na trhu.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Németh, Nikolas ; Füzek, Peter (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou měření a analýzy spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti, která se zaměřuje na poskytování služeb zákaznické podpory dalším společnostem. Na základě dostupných teoretických východisek, zjištěných skutečností a provedených analýz, práce obsahuje návrhy na zlepšení celkové úrovně zákaznické spokojenosti.
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Zeman, Milan ; Pospíchalová, Dana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce identifikuje a analyzuje marketingové nástroje a činnosti společnosti Happycatering s. r. o., která poskytuje služby v oblasti cateringu. Poté jsou analýzy vyhodnoceny a navržena nová či pozměněná opatření v marketingové strategii firmy. Návrhy opatření jsou prezentovány v podobě marketingového plánu pro nový produkt, který firma uvede na trh, přičemž budou sledovány výsledky nových opatření.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Červenková, Jana ; Šupová, Ivana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků cestovní kanceláře KM Travel a návrhy opatření na zlepšení její úrovně. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy, jako je marketingový výzkum, zákazník, spokojenost zákazníků a kvalita služeb. V praktické části je provedena analýza společnosti KM Travel a vyhodnocení získaných informací z dotazníků. Na základě vyhodnocení jsou navržena opatření a doporučení pro zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
Návrh marketingové strategie
Ermolina, Eva ; Milichovský, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro cestovní agenturu SunTA. V teoretické části diplomové práce se tvoří přehled současného pojetí strategického řízení společnosti, strategického řízení marketingu, marketingové strategie a kvality služeb. V analytické části diplomové práce se provádí marketingová situační analýza společnosti SunTA a dotazníkové šetření za účelem hodnocení kvality jejích poskytovaných služeb. V návrhové části diplomové práce se na základě zjištěných informací navrhuje marketingová strategie společnosti SunTA.
Analýza spokojenosti zákazníků
Holínková, Jitka ; Obšilová, Jana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na výzkum spokojenosti zákazníků, protože spokojenost zákazníka je jedním z hlavních faktorů dlouhodobé úspěšnosti firem na trhu. Výzkum je proveden u vybrané společnosti UNEX a. s. a osloveni jsou klíčoví zákazníci dané firmy. Výzkum probíhá na základě dotazníkového šetření. Výsledkem této práce je výstup v podobě návrhů a doporučení, které povedou ke zvýšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků.
Návrh marketingové strategie
Kamená, Denisa ; Hanušová, Iva (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá navržením marketingové strategie pro společnost Philip Morris ČR, a.s.. Trh tabákových výrobků se v posledních letech potýká s regulací a růstem spotřební daně. Strategie je navržena s ohledem na tento fakt a s cílem zvýšit tržní podíl společnosti. Ten od roku 2002 klesl téměř o 25%. Na základě analýz trhu a společnosti formuluje vhodná doporučení. Všechna doporučení směřují k sestavení efektivní marketingové strategie.
Analýza spokojenosti zákazníků softwarové firmy
Rohlena, Pavel ; Provázek, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je analýza spokojenosti zákazníků středně velké softwarové firmy. Práce obsahuje teoretická východiska marketingového výzkumu a její praktická část spočívá v provedení a vyhodnocení marketingového výzkumu. Na základě analýzy zjištěných informací sestavím návrhy vedoucí ke zvýšení spokojenosti stávajících zákazníků s ekonomickými systémy, které firma nabízí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 532 záznamů.   začátekpředchozí237 - 246dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.