Název:
Analýza spokojenosti zákazníků
Překlad názvu:
Customer satisfaction analysis
Autoři:
Holínková, Jitka ; Obšilová, Jana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce je zaměřena na výzkum spokojenosti zákazníků, protože spokojenost zákazníka je jedním z hlavních faktorů dlouhodobé úspěšnosti firem na trhu. Výzkum je proveden u vybrané společnosti UNEX a. s. a osloveni jsou klíčoví zákazníci dané firmy. Výzkum probíhá na základě dotazníkového šetření. Výsledkem této práce je výstup v podobě návrhů a doporučení, které povedou ke zvýšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků.
This bachelor`s thesis focuses on customer satisfaction research because customer satisfaction is one of the key factors in companies long term success on the market. The research is carried out on the selected company UNEX a. s. and the people dealt with are the key customers of this firm. The research is based on enquiries through questionnaires. The result of this work is the output in the form of suggestions and recommendations, which should lead to an increase in the present level of customer satisfaction.
Klíčová slova:
Dotazník; dotazníkové šetření; spokojenost zákazníka; zákazník; customer; customer satisfaction; enquiries through questionnaires; Questionnaire
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/5399