Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 138 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení komunikace ve firmě
Bednářová, Lenka ; Nečas, Bohuslav (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Abstrakt Diplomová práce se zabývá efektivní interpersonální komunikací a komunikací se zákazníky, což je jedna z nejdůležitějších částí marketingu. Diplomová práce má tři hlavní části – teoretickou, analytickou a praktickou. V teoretické části je popsána externí a interní komunikace ve firemním managementu společnosti. Analytická část popisuje firmu Videoklinik s.r.o. z pohledu její činnosti a analýzou identifikuje slabá místa v komunikaci. V praktické části jsou navrženy a doporučeny prvky komunikace pro zefektivnění systému komunikace ve firmě a i navenek a tím zabezpečit nejen prosperitu firmy, ale hlavně zajistit udržení se na trhu.
Interní komunikace ve vybrané společnosti
Spáčilová, Alice ; Davidová, Kristýna (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Práce je rozdělena teoretickou a praktickou část, kde jejímž hlavním cílem je správné nastavení interní komunikace ve vybrané společnosti. Je analyzován a vyhodnocován současný stav vybrané společnosti. Následně jsou na základě získaných výsledků z teoretické i praktické části vytvořeny návrhy interní komunikace, které slouží ke snížení fluktuace zaměstnanců, zvyšují motivaci zaměstnanců a pozitivně ovlivňují pracovní atmosféru. Výsledky práce budou předány zkoumané společnosti.
Interní komunikace ve vybrané společnosti
Frydrych, Lukáš ; Kruntorádová, Markéta (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na nastavení interní komunikace ve společnosti OSCOM TRADING s.r.o.. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část práce je zaměřena na komunikaci ve firmě jako celek. V praktické části je analyzován současný stav ve společnosti a na základě získaných dat je navržena interní komunikace ve společnosti, která má za cíl zjednodušit komunikaci a nepřehlcovat zaměstnance nerelevantními informacemi, což ve výsledku pozitivně ovlivní pracovní atmosféru ve společnosti.
Firemní kultura - návrh postupu při expanzi podniku
Kirchnerová, Zuzana ; Minarovičová, Eva (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na zlepšení stavu firemní kultury ve společnosti Sloane Park Property Trust, a. s., a to prostřednictvím výsledků získaných dotazníkovým šetřením. Na základě analýzy získaných výsledků byly ve společnosti zjištěny nedostatky v obsahu práce a při nástupu do společnosti. Následně byla navržena opatření vedoucí k jejich odstranění. Hlavním cílem práce je navržení možných změn v oblasti firemní kultury při expanzi společnosti. Jmenovitě se jedná o formalizaci vztahů ve společnosti, sepsání etického kodexu, založení personálního oddělení, školení managementu, audit firemní kultury a využívání intranetu.
Firemní a komunikační kultura ve stavebním podniku
Bedřich, Daniel ; Winkler, Ondřej (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na interní komunikaci a firemní kulturu ve firmě GEMO. Systematicky je tato bakalářská práce rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části práce je na základě rešerše odborné literatury představena problematika interní komunikace v podniku, firemní kultura a v neposlední řadě jsou uvedeny specifika stavebních podniků. V části praktické je využita především metoda kvantitativního výzkumného šetření v podobě dotazníku. Pomocí dotazníku je zjištěno, jak je nastavena interní komunikace ve zvolené firmě a firemní kultura. Dále je zde užit také rozhovor s vedoucím ve firmě. Dále je v praktické části této práce využita metoda SWOT analýzy. Na základě této SWOT analýzy jsou definovány doporučení ke zlepšení současné situace.
Návrh komunikačního plánu pro D.S. Leasing, a. s.
Weiterová, Jana ; Janas, Jiří (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o komunikačním plánu firmy D. S. Leasing, a. s. Popisuje současnou situaci ve firmě, uvádí klady a zápory této situace. Práce obsahuje návody, postupy a potřebné informace k utvoření efektivní komunikační strategie firmy.
Návrh na zlepšení komunikace firmy
Suk, Tomáš ; Křípal,, Lukáš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá interní komunikací a distribucí informací ve firmě. Analyzuje současný stav komunikace, informační potřeby a poukazuje na nedostatky. Navrhuje opatření ke zlepšení komunikace firmy a distribuce informací především prostřednictvím intranetového systému. Poukazuje na jeho přínosy, možnosti využití a na význam využívání podpory informačních systémů v komunikaci firmy.
Návrh systému komunikace ve firmě
Černá, Tereza ; Klech, Jan (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje moderní způsob komunikace v řízení firmy. Vytyčeným cílem je zjistit zásadní nedostatky této problematiky a nastínit případná řešení, která by vedla k posílení slabých stránek – interní komunikace. Diplomová práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické části popisuji nástroje komunikace, které jsou efektivní pro řízeni obchodně provozní společnosti typu ČEPRO, a.s. Analytická část popisuje společnost z pohledu její činnosti a zavedených nástrojů komunikace. (externí komunikace, interní komunikace, krizová komunikace, komunikace při zavádění nových projektů). V návrhové části jsou doporučeny prvky komunikace, tak aby v rámci stávající komunikace byl vytvořen efektivní návrh systému komunikace ve firmě. .
Návrh budování vztahů se zaměstnanci
Borkovcová, Jitka ; Doležal, Jindřich (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá studiem vztahů zaměstnanců ve firmě P&L, spol. s r.o. Sleduje komunikaci mezi firmou a zaměstnanci a zároveň komunikaci zaměstnanců mezi sebou. Hlavním cílem je zhodnocení současné situace v této firmě a návrh různých koncepcí budování vztahů se zaměstnanci.
The application of internal marketing to increase employees’ motivation at the chosen company
Juráň, Vilém ; Čadeni, Roman (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Nowadays, many companies are interested in internal marketing and its benefits. The thesis focuses on specific methods which can improve internal marketing of a company and increase the motivation of employees. In the thesis, the current situation of internal marketing of Imcon Electronics is analysed. The analyses is focused on the internal communication, motivation and training of Imcon’s employees. The aim of the thesis is to suggest activities of internal marketing which should increase the motivation of the employees. The thesis shows a closer view on the current practices at the company and specific suggestions of how to better motivate their employees. The thesis also includes economic evaluation, expenditures and estimation of economic benefit for the company.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 138 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.