Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  předchozí8 - 17další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Projekt profesní navigace pro studenty FM VŠE
Vlčková, Dominika ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Nawrath, Martin (oponent)
Diplomová práce je zpracována s cílem navrhnout upřesnění průběhu na Fakultě managementu VŠE v Jindřichově Hradci (FM VŠE) pilotně ověřovaného workshopu s názvem Profesní navigace, co se životem na prahu dospělosti?. Tento seminář je zaměřený na pomoc studentům FM VŠE v oblasti hledání odpovědí na otázky spojené s blížícím se vstupem do dospělosti; s využitím metod procesově-orientované práce jim na kurzu pomáhají proškolení lektoři, autoři kurzu. V teoretické části se zabývám problematikou vývoje osobnosti a metodami vedení takovýchto kurzů, včetně procesově-orientované práce. V praktické části pak získané poznatky aplikuji do konkrétních doporučení pro další rozvoj workshopu.
Město, moře, kuře, stavení: Teoretický rámec a obsah výuky semináře Moderní vývoj a teorie urbanismu
Březovská, Markéta
Město, moře, kuře, stavení. Lze moderní teorie urbanismu vyučovat dle zavedených pravidel a vzorů? Jako při skloňování podstatných jmen rodu středního? Neměli bychom raději reflektovat současné přístupy a objevující se nové tendence? V příspěvku se věnuji novému semináři iniciovaném Ústavem navrhování V, vyučovaném v zimním semestru 2011/2012 mnou a kolegou Janem Kristkem pod odborným dohledem docenta Havliše. Seminář Moderní vývoj a teorie urbanismu nesl podtitul Město: růst, ideologie, moc a násilí. Jeho cílem bylo seznámit studenty s teorií našeho oboru, se vztahy mezi městy a technologií, ekonomikou a politikou, s různými přístupy k plánování měst, k ideologiím, k růstu měst a s jejich problémy od první průmyslové revoluce až do současnosti. Součástí výuky byla reflexe mezioborového diskurzu - studenti měli za úkol číst, pochopit a dále prezentovat texty odborníků zabývajících se městem, z oborů sociologie, ekonomie, geografie, filozofie, urbánní antropologie či kulturní etnografie. Naším hlavním cílem bylo naučit studenty kriticky myslet, správně argumentovat, a nezávisle vyjadřovat svůj názor v otázkách teorie urbanismu bez ohledu na zavedené vzory. Můj příspěvek objasňuje teoretický rámec výuky, její konkrétní obsah a ponaučení ovlivňující zpracování mé vlastní dizertační práce. Metodiku semináře popisuje text kolegy Jana Kristka.
Event Marketing – Efektivní využití zážitků a emocí v marketingovém komunikačním mixu firmy
Kafková, Lada ; Coufalová, Pavlína (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tématem event marketingu a jeho efektivního využití v marketingovém komunikačním mixu firmy. Specifikuje jednotlivé druhy eventů, proces plánování a tvorbu event marketingové strategie. V analytické části se zabývá popisem současného stavu fungování event marketingu v obchodní firmě. Ve vlastním návrhu řešení je navržena optimální event marketingová strategie v obchodní firmě s cílem upoutat pozornost pomocí nevšedních zážitků, prohloubení stávajících obchodních vztahů a navázání nových obchodních vztahů.
Osobnost úspěšného manažera ve státní správě
Štíchová, Ludmila ; Mašková, Helena (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce hledá osobnost ideálního manažera na vybraných úřadech státní správy, definuje, kdo je ideálním manažerem, a srovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahuje návrh školení a manuál přispívající ke zvyšování profesionality manažerů ve státní správě.
Kreativní centrum Brno-Cejl
Kašpárková, Eliška ; Vaněk, Petr (oponent) ; Vojtová, Lea (vedoucí práce) ; Kalousek, Lubor (vedoucí práce)
Tématem zadání byla rekonstrukce bývalé káznice v Brně, mezi ulicemi Cejl, Bratislavská a Soudní, na kreativní centrum s inkubátory pro architekty, umělce a designéry. Stavební program je přizpůsoben historické podstatě objektu a jeho stavebně technickému stavu. Jsou zde navrženy prostory pro jejich tvorbu, výstavy, prodej a aukce uměleckých děl a předmětů. Je uvažováno i s prostory pro přednášky, workshopy, semináře, kurzy a netradiční vzdělávací akce, vizuální, akustické a jiné produkce a na ně navazující krátkodobé ubytování typu hostel, pro účastníky těchto akcí. Část objektu je vyhrazena i pro taneční výuku. Prostory jsou navrženy jako pronajímatelné. Pro nové využití objektu jsou navrženy odpovídající vstupní prostory, garážová stání, technické zázemí a vybavenost. Součástí návrhu je řešení vnitřních nádvoří, předprostoru a návaznost na veřejné uliční prostory a komunikace. Objekt není mobilně zastřešen ani propojen krytými průchody. Celý koncept jsem pojala tak, že zachovám centrální křídlo a čtvercové ohraničení, a ubourám novodobou přístavbu do ul. Cejl, která není tak historicky hodnotná a také ubourám přístavbu do ul. Bratislavská, která už je ve značně zuboženém a zchátralém stavu. Z konstrukčního hlediska se jedná o dvoupodlažní objekt s využívaným podkrovím zastřešeným sedlovou střechou s pálenou krytinou. Objekt je založen na kamenných základových pasech s nosnými stěnami vyzdívanými z cihly plné pálené. V objektu jsou stropy řešené jako trámové s klenbami. V současné době je objekt bez stálého využití, část objektu do ul. Cejl byla prodána do soukromého vlastnictví. Funkční náplní areálu po rekonstrukci je kreativní centrum (s přidruženou funkcí kulturně-společenskou) pro kreativní, designové a umělecké profese soustřeďující mladé autory.
Sto let historie vzdělávání v průmyslové škole ve Volyni v letech 1914-2014
KOPKA, Ivo
Tato diplomová práce pojednává o vývoji volyňské průmyslové školy za posledních sto let (v letech 1914-2014). Vzhledem k dlouhé a bohaté historii této druhé nejstarší fungující průmyslové škole, bylo zmapováno posledních sto let. Dělení kapitol je podle změn názvu školy, kdy tato změna odráží i určitou společenskou situaci. V práci je popsán vývoj školy, její kapacitní problémy, které se dlouho řešily hledáním vhodného místa pro výstavbu a následnou stavbou školního areálu, problémy s ubytováním a stravováním žáků. Jsou zachyceny změny související se změnami politické situace, změny délky studia, vyučovaných oborů, aktivit žáků atd. Určitý prostor je věnován prezentaci školy na veřejnosti (soutěže, výstavy, semináře). V práci se objevují i některé zajímavosti, které dokreslují danou dobu. Práce čerpá zejména z archivních materiálů Státního okresního archivu Strakonice, almanachů a výročních zpráv školy a školních kronik. Tato práce by měla přispět ke zmapování dějin školství ve Volyni.
Open Access aneb Open your mind! 2012
Národní technická knihovna
Program 2. ročníku semináře Open Access aneb Open your mind!, který pořádá Národní technická knihovna ve spolupráci s Vysokou školou chemicko-technologickou v Praze.
Plný text: Stáhnout plný textPDF; Stáhnout plný textPDF
Seminář ke zpřístupňování šedé literatury 2008
Státní technická knihovna
V roce 2008 byl poprvé uspořádán Seminář ke zpřístupňování šedé literatury. Program byl odrazem řešení projektu v roce 2008 a byl sestaven s cílem nejen transparentně informovat o projektu, ale také předat zájemcům o šedou literaturu část informací, které řešitelský tým zohlednil při svém výzkumu. Na semináři byl prezentován projekt samotný, stav systémů pro šedou literaturu ve světě, formát PDF a ISO standardy pro dlouhodobé archivování, standardizace otevřených archivů se zaměřením na popis a výměnu agregovaných webových zdrojů prostřednictvím OAI-ORE, autorská práva prostřednictvím licencí Creative Commons a stav implementace perzistentních identifikátorů v NK ČR. Seminář se v roce 2008 konal společně se seminářem „Systémy pro zpřístupňování eVŠKP“.
Plný text: Stáhnout plný textPDF

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   předchozí8 - 17další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.