Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 95 záznamů.  začátekpředchozí76 - 85další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Systém výběru zaměstnanců
VAJGLOVÁ, Zuzana
Tato bakalářská práce se věnuje nastavení systému výběru zaměstnanců (studentů) pro jedinečný projekt Agentury profesního rozvoje (APR). Cílem bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit v dnešní době nejvíce používané metody a způsoby výběru zaměstnanců a na základě těchto poznatků navrhnout co nejvhodnější systém výběru studentů pro zmíněný projekt APR.
Analýza procesů získávání a výběru zaměstnanců v konkrétní organizaci
Zimmerová, Tereza ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Vinšová, Tereza (oponent)
Diplomová práce na téma Analýza procesu získávání a výběru pracovníků ve společnosti RealSan Group, SE je rozdělena na dvě části. V té první, teoretické, jsou vymezeny klíčové pojmy a popsány procesy získávání a výběru pracovníků od identifikace potřeby nového pracovníka až po finální výběr a přijetí či nepřijetí některého z uchazečů. Ve druhé, praktické části, je představena společnost RealSan, její struktura a vývoj v oblasti získávání a výběru pracovníků od roku 2001 až dodnes. Je zde analyzován průběh fluktuace v letech 2001-2010 a hledány příčiny odchodů zaměstnanců. V praktické části jsem využívala analýzy firemních dokumentů, rozhovorů se zaměstnanci firmy, přímého pozorování výběrového řízení i zkušeností z aktivní účasti na assessment centru v roli hodnotitele. V závěru práce pak nabízím doporučení pro zkvalitnění firemního procesu získávání a výběru pracovníků.
Personální marketing společnosti ČSOB zaměřený na studenty a absolventy vysokých škol
Zezulová, Lucie ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Lukeš, Martin (oponent)
Tématem diplomové práce je personální marketing zaměřený na studenty a absolventy vysokých škol. Teoretická část popisuje roli personálního marketingu v řízení lidských zdrojů a přibližuje jeho význam v období ekonomické krize. Dále jsou v této části zmapovány současné trendy v této oblasti. Praktická část analyzuje aktivity personálního marketingu společnosti ČSOB a představuje výsledky výzkumu, jež zjišťoval očekávání a postoje studentů a absolventů Vysoké školy ekonomické v souvislosti s jejich prvním zaměstnáním. Na základě zjištěných informací jsou definovány oblasti, na které by se měla společnost ČSOB při získávání a stabilizaci studentů a absolventů vysokých škol zaměřit.
Recruitment and selection process at A.T. Kearney
Budišová, Martina ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Kreppke, Dana (oponent)
Cílem této diplomové práce je charakteristika procesu získávání a výběru zaměstnanců v společnosti A.T. Kearney. Práce je zaměřena na popis současných praktik a metod procesu získávání a výběru zaměstnanců A.T. Kearney, součástí práce jsou také doporučení pro zlepšení. Práce je rozdělená na dva celky. V teoretické části se čtenář dozví o jednotlivých krocích a metodách procesu získávání a výběru zaměstnanců. Praktická část obsahuje představení společnosti A.T. Kearney, charakteristiku a analýzu procesu získávání a výběru zaměstnanců v společnosti. Součástí praktické části je průzkum preferencí studentů při výběru jejich budoucího zaměstnavatele jako zástupců nejmladší generace v produktivním věku, Generace Y. Závěr práce obsahuje návrhy pro zlepšení současných postupů získávání a výběru budoucích zaměstnanců v společnosti A.T. Kearney.
Personální marketing společnosti TESCO STORES a.s.
Řídká, Klára ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Diplomová práce popisuje hlavní aspekty personálního marketingu, jeho cíle, úkoly, nástroje a význam pro zaměstnavatele. Pozornost je věnována i nejnovějším trendům a přístupům, které společnosti v personálním marketingu v současnosti uplatňují. Aplikační část přibližuje fungování personálního marketingu ve vybrané společnosti Tesco Stores ČR a.s. a seznamuje s výsledky výzkumu změřeného na názory a postoje lékárníků a studentů farmacie na výběr zaměstnavatele. Cílem diplomové práce je zhodnocení personálního marketingu ve společnosti Tesco Stores ČR a.s. a na základě výsledků výzkumu navržení vhodné strategie získávání zaměstnanců do lékáren společnosti.
Získávání a výběr pracovníků banky se zaměřením na využití metod Assessment Centre
Zobaníková, Iveta ; Kleibl, Jiří (vedoucí práce) ; Krulichová, Renata (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou získávání a výběru zaměstnanců, a to zejména pomocí metody Assessment Centre. Obsahuje popis tohoto procesu v ČSOB, a dále zkoumá rozdíly mezi interní a externí formou AC. Kritériem hodnocení vhodnosti výběrové metody je fluktuace pracovníků na pozicích, u nichž se obě formy AC uplatňují.
Analýza personálních činností v organizaci
Mrhálková, Hana ; Campbell, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat personální činnosti v podniku Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a.s. a případně navrhnout doporučení pro změny ke zvýšení efektivity personálních činností. Podnik Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a.s. se zabývá výrobou a distribucí alkoholických nápojů, především všeobecně známé Karlovarské Becherovky. Práce popisuje veškeré personální činnosti, které probíhají v podniku. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá danou problematikou z pohledu odborné literatury. Praktická část obsahuje informace z osobního rozhovoru se zaměstnankyní personálního oddělení podniku Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a.s.
Metody výběru pracovníků a jejich využití
Zvěřinová, Iva ; Vinšová, Tereza (vedoucí práce) ; Grůšová, Olga (oponent)
Práce nejprve předkládá teoretické poznatky z oblasti výběru zaměstnanců, především věnuje pozornost metodám výběru a možnostem jejich využití. Aplikační část práce analyzuje výběrové metody v konkrétním podniku a hodnotí metody, které jsou užívány při výběru zaměstnanců v různých profesích. V závěru práce jsou tyto metody zhodnoceny a navržena nápravná opatření.
Získávání, výběr a proces adaptace pracovníků ve firmě
Trtíková, Eva ; Kleibl, Jiří (vedoucí práce) ; Bernardová, Kateřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá velmi důležitou a nepostradatelnou činností podniků. Zabývá se procesem získávání, výběru a následnou adaptací zaměstnanců ve společnosti Zentiva. Zkoumá a analyzuje metody a praktiky nastavené ve společnosti a konfrontuje je s teoretickým doporučením. Práce je rozdělena do tří částí. První přestavuje část teoretickou, která dává podklady pro aplikační část a poslední se zabývá dotazníkem, který byl sestaven tak, aby do diplomové práce vnesl názor zaměstnanců na celou zkoumanou problematiku. Cílem celé práce je zhodnotit tento proces ve společnosti a případně navrhnout doporučení pro zefektivnění zkoumané problematiky.
Employees recruitment in the organization
Kmecová, Hana ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Hujberová, Hana (oponent)
Cílem práce je analyzovat procesy získávání a výběru zaměstnanců v IT společnosti v období hospodářské recese. V první části jsou popsané obecné metody získávání zaměstnanců na pracovní pozice do IT společností. Charakterizuje jednotlivé výběrové metody a popisuje jejich výhody a rizika. Druhá část práce analyzuje získávání a výběr zaměstnanců v přední IT společnosti v České republice. Hodnotí jednotlivé metody získávání zaměstnanců z hlediska úspěšnosti kandidátů ve výběrovém procesu. Analyzuje i náborové procesy společnosti a základní personální ukazatele. V závěru práce jsou vyslovená doporučení pro analyzovanou společnost, která mohou přispět ke snížení nákladů a zvýšení efektivnosti náborových procesů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 95 záznamů.   začátekpředchozí76 - 85další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.