Název:
Personální marketing společnosti ČSOB zaměřený na studenty a absolventy vysokých škol
Překlad názvu:
Human resources marketing in ČSOB focused on university students and graduates
Autoři:
Zezulová, Lucie ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Lukeš, Martin (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem diplomové práce je personální marketing zaměřený na studenty a absolventy vysokých škol. Teoretická část popisuje roli personálního marketingu v řízení lidských zdrojů a přibližuje jeho význam v období ekonomické krize. Dále jsou v této části zmapovány současné trendy v této oblasti. Praktická část analyzuje aktivity personálního marketingu společnosti ČSOB a představuje výsledky výzkumu, jež zjišťoval očekávání a postoje studentů a absolventů Vysoké školy ekonomické v souvislosti s jejich prvním zaměstnáním. Na základě zjištěných informací jsou definovány oblasti, na které by se měla společnost ČSOB při získávání a stabilizaci studentů a absolventů vysokých škol zaměřit.The thesis deals with human resources marketing focused on university students and graduates. The theoretical part describes the role of human resources marketing in HR management and explains its importance during the financial crisis. Furthermore, current trends in this field are introduced. The practical part analyzes activities of human resources marketing in ČSOB and shows the results of a research that was examining the expectations of university students and graduates regarding their first employment. The final part defines some points ČSOB should focus on while recruiting and stabilizing university students and graduates.
Klíčová slova:
personální marketing; zaměstnavatelská pověst; získávání zaměstnanců; employer branding; human resources marketing; recruitment
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24982