Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 756 záznamů.  začátekpředchozí741 - 750další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.04 vteřin. 
Virtuální sociální sítě a jejich vliv na komunikační strategii podniku.
Dutka, Vladimír ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Hubík, Martin (oponent)
Účelem této práce je především identifikovat a zhodnotit specifika využívání internetových sociálních sítí v komerční komunikaci a jejich vliv na komunikační strategii firem. Zároveň nabídne stručný rozhled mezi nejpopulárnějšími sociálními sítěmi dneška a náhled na problematiku měření efektivnosti komerční komunikace v jejich rámci. V praktické části pak ukáže přístup k tomuto komunikačnímu kanálu v praxi.
Využití Facebooku pro reklamní účely
Pavelka, Tomáš ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Hlavním cílem této práce je popis možností využití Facebooku k reklamním účelům. Úvod práce pojednává o sociálních sítích obecně, analyzuje důvody jejich popularity, uvádí jejich typy a zmiňuje některé příklady. Práce dále srovnává reklamu na sociálních sítích s tradičními formami reklamy a analyzuje její výhody a nevýhody. Další část práce je zaměřena jen na nejpopulárnější sociální síť na světě -- Facebook, a analýzu jeho pozice v České republice. Následuje popis možností, jak Facebook využít pro reklamní účely. Práce také srovnává na Facebooku s reklamou na Googlu. Na závěr je uvedeno pár reálných příkladů úspěšného použití Facebooku k reklamním účelům.
Web 2.0
Buyankhishig, Agiimaa ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Marešová, Zdena (oponent)
Tato studie zpracovává problematiku webu 2.0 a sociálních sítí s důrazem na vzdělávání a oblast českých vysokých škol. Ve své první části nejprve popisuje základní charakteristiky a technologie webu 2.0. Ve své druhé části pak rozebírá výhody a využitelnost hlavních služeb webu 2.0 v oblasti vzdělávání, poněvadž takovéto využití neustále nabývá na důležitosti a má svůj význam pro naši společnost. Dále pojednává o nejvýznamnějších sociálních sítí v zahraničí a v České republice. A nakonec, ve své poslední části, je vypracována analýza výskytu informací na sociálních sítích o nejznámějších českých veřejných vysokých školách
Využítí nástrojů web 2.0 při výuce
Doubravová, Lucie ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Marešová, Zdena (oponent)
Diplomová práce Využití nástrojů Web 2.0 ve výuce seznamuje čtenáře s konceptem Web 2.0 a jeho vlastnostmi. V první kapitole jsou definovány základní charakteristiky nástrojů a technologií označovaných termínem Web 2.0. Ve druhé kapitole věnuji pozornost konkrétním službám, které již našly své uplatnění ve výuce a zabývám se způsoby jejich vhodného využití, zejména v oblasti vysokoškolského vzdělávání. Tato kapitola, zároveň obsahuje konkrétní příklady z oblastí, ve kterých se nástroje Web 2.0 úspěšně uplatnily. Práce se zabývá především využitím Web 2.0 nástrojů v prostředí českých škol. Jelikož služby Web 2.0 nejsou žádnou novinkou, oslovila jsem studenty a vyučující na VŠE a zjišťovala, jaké zkušenosti mají s těmito nástroji jak v osobním životě, tak v kontextu výuky. Třetí kapitola je tedy zcela věnována průzkumu využívání nástrojů Web 2.0 v praxi VŠE. Obsahem závěrečné kapitoly je zamyšlení, jakým směrem se bude web vyvíjet v následujících letech. Stranou nezůstaly ani sociální otázky, spjaté s bouřlivým rozvojem internetu a Webu 2.0.
Využití sociálních sítí pro propagaci společnosti
Zahradník, Jan ; Chudán, David (vedoucí práce) ; Machek, Ondřej (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat a zhodnotit, zdali jsou sociální sítě vhodným prostředím pro zviditelnění a prezentaci firem a jejich produktů a na základě zvolených kritérií určit, které sítě v českém prostředí jsou pro tuto prezentaci nejvhodnější a jaké nástroje pro propagaci nabízejí. Práce je rozdělená na část teoretickou, v níž se zaobírám odbornou terminologií, popisuji vývoj prostředků ke sdružování lidí na internetu až do dnešní podoby sociálních sítí. Následuje kapitola, která zmiňuje nejrozšířenější sociální sítě v České republice se zaměřením hlavně na Facebook, na němž také popisuji platformu pro vývoj aplikací. V praktické části ilustruji možnosti propagace společnosti na Facebooku prostřednictvím reálné marketingové kampaně, zaobírám se rozdíly v cílení, náklady spojené s chodem kampaně a poté vyhodnocuji, zda je kampaň úspěšná a přidávám návrhy na zlepšení. Dalším tématem je možnost využití Facebook API a jazyka FBML při tvorbě aplikace na platformě Facebook a s tím spojené využití při internetovém marketingu. Práce obsahuje také veřejný průzkum, který zachycuje, jaké sociální sítě lidé opouštějí a na jaké se naopak přesunují, reakce uživatelů na reklamu na sociálních sítích a vztah k aplikacím na sociálních sítích běžících. Přínosem práce je ukázat možnosti, které nabízí využívání sociálních sítí při prezentaci společností prostřednictvím sociálních sítí.
Využití Webu 2.0 v knowledge managementu malých a středních firem
Mejzlík, Štěpán ; Mikan, Pavel (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Práce se věnuje možnostem využití trendů Webu 2.0 v knowledge managementu podniku. Její těžiště spočívá ve zkoumání systémů označovaných souhrnným názvem Enterprise 2.0. Cílem je ukázat, jaké možnosti Enterprise 2.0 podnikům nabízí, jak může přispět k efektivnímu knowledge managementu a jak může díky tomu podnik zvyšovat svou efektivitu. Práce se zabývá i způsobem zavádění Enterprise 2.0 v podniku s důrazem na začleňování systému do širšího rámce firemní kultury. V aplikační části práce navrhuje řešení knowledge managementu mezi lektory významné pražské jazykové školy.
Virtuální konstrukce sociální reality skrze online komunikaci a sociální sítě
Klouček, Viktor ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Sigmund, Tomáš (oponent)
Tato práce je studií vlivu internetu na formování sociální reality. Hlavním faktorem na tvorbě sociální reality je prvek socializace, tedy komunikace. V této práci se zaměřuji na online komunikaci a socializaci, probíhající pomocí chatů, diskusí, blogů, fór shrnutě existující pod pojmem sociální sítě, které si dnes dobyly velmi silné postavení mezi komunikačními aplikacemi, přístupnými na internetu. Pokusil jsem se zjistit, jak online komunikace působí na člověka a jak blízké vazby si člověk může ve virtuálním prostředí vytvořit s ostatními členy těchto prostředí. Dnešní technologie vytvářejí nové formy komunikace a způsoby a vazby mezi online členy komunikačních skupin jsou odlišné od reálných. Vzdálenost již není rozhodující a je bráno jako samozřejmé interagovat a tedy i ovlivňovat a být ovlivňován člověkem z rozdílého geografického, sociálního, ekonomického, či politického prostředí. To vše má vliv na konstrukci sociální reality komunikujících. Studie proběhla formou dotazníku. Dotazník byl rozeslán dvěma stům lidem, od kterých se mi jich vrátilo celkem 107. Více než polovina ze 107 respondentů se navzájem nezná, pocházejí z různých sociálních vrstev a různých oblastí v rámci České Republiky. Věkové rozmezí respondentů je 15-63 let. Respondenti byli dotazováni na otázky směřující na reálnost virtuální komunikace, virtuální přátelství a vazby mezi členy skupin. Dále pak na autenticitu informací a částečně i na vliv reklamy při rozhodování. Vlastním příspěvkem byla konstrukce dotazníku a analýza odpovědí směrem k vytvoření závěrů o vlivech online komunikace na vnímání a formování sociální reality. Analýza zaměřená na respondenty trávící na internetu většinu času přinesla zajímavé závěry ve srovnání se skupinami, u nichž je podíl času tráveného online menší. Práce začíná teoretickým shrnutím reality, její konstrukce a vlivy, dále pak online aplikacemi a vědeckými pracemi zahrnující jejich dopady, jak pozitivní, tak negativní. Následuje studie a představení vzorku respondentů, spolu se základními otázkami, hypotézami a interpretace odpovědí s přihlédnutím na předchozí práce. V závěru shrnuji výsledky práce a načrtávám přibližný pohled do budoucnosti, co se virtuální komunikace a jejích vlivů týče. V části přílohy je uveden dotazník a podrobnější odpovědi respondentů na čas trávený u různých aplikací.
Sociální sítě - případová studie sítě Facebook
Remta, Daniel ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Ve své bakalářské práci se zabývám internetovými sociálními sítěmi. Na počátku práce popisuji sociální sítě obecně. Pokračuji internetovými sociálními sítěmi, kde začnu jejich stručnou historií a poté se zaměřuji na popis jejich základních rysů. Další část je věnována možnosti využití sociálních sítí jak pro běžného uživatele, tak business uživatele nebo státní instituce či politiky. Navazující kapitola je věnována rizikům internetových sociálních sítí. Tato rizika jsou popsána pro uživatele i provozovatele. Praktická část mé práce je věnována internetové sociální síti Facebook. Zde je stručně popsána jeho historie a základní možnosti využití. Větší část této kapitoly je věnována částečné analýze obsahu Facebooku se zaměřením na školství, politiku, firmy a sociálně-patologické fenomény. Tato část je doplněna tabulkami s údaji zjištěnými v prostředí Facebooku. Práce je zakončena stručným shrnutím zjištěných poznatků.
Fenomén sociální sítě Facebook v soudobé komunikaci
Mareš, Jakub ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Kalina, Jaroslav (oponent)
Transdisciplinárně zaměřená práce se zabývá komunikací na sociální síti Facebook. Autor nejdříve předkládá teoretické uvedení do problematiky sociální komunikace a následně do komunikace na sociálních sítích. Přibližuje koncept Nových médií a webu 2.0 jakožto zásadní myšlenkové platformy pro možnost plného rozvinutí potenciálu Facebooku. Autor dále diskutuje pojem online sociálních sítí a sociálního kapitálu, na kterých demonstruje zákonitosti propojení lidí; mimo jiné i na teorii Malého světa. Následnou analýzu potom věnuje Stránkám a Skupinám na Facebooku. Na vybraných kategoriích autor zjišťuje obsah komunikovaných sdělení, motivace lidí se k nim připojovat a také přesah online aktivit do reálného světa.
Marketing na sociálních sítích - Facebook
Kadlecová, Martina ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou sociálních sítí a jejich využití v marketingu. První kapitola práce popisuje rozvoj internetu. Druhá kapitola se věnuje marketingu a marketingové komunikaci v kontextu nových možností, které přineší internet. Ve třetí kapitole je podrobně rozebrána problematika sociálních médií s důrazem na sociální sítě. V rámci této kapitoly jsou charakterizovány nejznámější světové i české sociální sítě. Dále práce vysvětluje, jak se dá využít sociální síť Facebook pro marketingové účely. Největší část práce je věnována strategii propagace na Facebooku, která byla vytvořena pro individuální potřeby společnosti Robzone.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 756 záznamů.   začátekpředchozí741 - 750další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.