Název:
Virtuální sociální sítě a jejich vliv na komunikační strategii podniku.
Překlad názvu:
Virtual social networks and their influence on the communication strategy of a company
Autoři:
Dutka, Vladimír ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Hubík, Martin (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Účelem této práce je především identifikovat a zhodnotit specifika využívání internetových sociálních sítí v komerční komunikaci a jejich vliv na komunikační strategii firem. Zároveň nabídne stručný rozhled mezi nejpopulárnějšími sociálními sítěmi dneška a náhled na problematiku měření efektivnosti komerční komunikace v jejich rámci. V praktické části pak ukáže přístup k tomuto komunikačnímu kanálu v praxi.The main goal of this thesis is to identify and evaluace specific aspects of using internet-based social networks in the commercial communication, and their influence on company's communication strategy. It also offers a brief overview of the most popular social networks of today and an insight into the efficiency evaluation of campaigns within them. The case study then shows an actual approach to this communication channel.
Klíčová slova:
komunikační strategie; marketingová komunikace; sociální sítě; communication strategy; marketing communication; social networks
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23225