Název: Virtuální sociální sítě a jejich vliv na komunikační strategii podniku.
Překlad názvu: Virtual social networks and their influence on the communication strategy of a company
Autoři: Dutka, Vladimír ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Hubík, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační strategie; marketingová komunikace; sociální sítě; communication strategy; marketing communication; social networks

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23225

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-19195


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet