Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 100 záznamů.  začátekpředchozí71 - 80dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv věrnostních programů na loajalitu zákazníků
Lenková, Petra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato práce se zabývá různými typy věrnostních programů, které analyzuji a popisuji jejich vliv na loajalitu zákazníků. První kapitola se zabývá marketingovou komunikací, která je dále dělena na osobní a neosobní komunikaci, komerční komunikaci, ATL a BTL komunikaci a B2B a B2C komunikaci. Druhá kapitola se věnuje Sales promotion. Třetí kapitola se zabývá pojmem zákazník a vlivy, které působí na jeho rozhodování. Čtvrtá kapitola se věnuje pojmům loajalita, loajální zákazník, oddaný zákazník atd. Pátá kapitola se věnuje věrnostním programům. Šestá kapitola je zaměřena na konkrétní věrnostní programy. V sedmé kapitole tyto věrnostní programy porovnávám. Osmá kapitola se zabývá způsoby měření loajality.
Reklama a její vnímání mladými lidmi.
Justián, Josef ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Krátký, Marek (oponent)
Práce je rozdělena do dvou částí, části teoretické a části zabývající se vlastním výzkumem. První část se zabývá zařazením komerčních komunikací do rámce, který je označován jako marketingový mix. Zkoumá jejich jednotlivé formy a nástroje a hodnotí jejich význam. Popisuje význam reklamy, jako jedné z forem komerčních komunikací a zkoumá klady a zápory jejího umístění v jednotlivých druzích masových médií. První část zároveň ukazuje vývoj investic směřovaných do ATL a BTL komunikací a na základě dat popisuje, jaký je odhadovaný trend do budoucna. Druhá část je spjata s vlastním terénním výzkumem vnímání reklamy a sledovanosti masmédií mezi mladými lidmi. Jako reprezentativní vzorek, na kterém byl výzkum proveden, byl zvolen segment středoškolských studentů. Tato část je rozdělena do dvou kapitol, přípravy výzkumu a vyhodnocení výzkumu. Pomocí kvantitativní části výzkumu je cílem zjistit oblíbenost masmédií mezi středoškoláky a na základě frekvence sledovanosti určit, kam směřuje současný trend v daném segmentu. Kvalitativní výzkum se týká oblíbenosti reklamy. Přes hodnocení vlastního vztahu k reklamě, zjišťování vlivu reklamy na daný segment, hodnocení prvků a vlastností reklamy zjišťuje, jak by mělo být reklamní poselství formulováno a kódováno, aby v případě komunikace k danému segmentu měla reklama co nejsilnější účinek. Výstupem výzkumu je odpověď, přes jaké kanály se segmentem středoškolských studentů a jakým způsobem efektivně komunikovat.
Marketingová strategie společnosti L ´Oréal.
Výletová, Kristýna ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Frýbort, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti L'Oréal. Na základě teoretického objasnění je analyzována marketingová strategie společnosti. Důležitým východiskem práce je také vznesení návrhů na vylepšení této strategie.
On-line marketing - princip aukce mění svět reklamy.
Jankovič, Zdeněk ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Plůdek, Lukáš (oponent)
Diplomová práce 'On-line marketing - Princip aukce mění svět reklamy' se zabývá postavením internetu jako média, on-line komerčními komunikacemi, oblastí vyhledávačů a výkonovou reklamou. Práce je strukturována do tří částí. V první části nahlížím na internet jako na médium nové generace, porovnávám jej s tradičními médii a popisuji situaci v ČR. Uvádím zde také stručnou segmentaci českých uživatelů internetu. V druhé části popisuji marketingový komunikační mix na internetu, přibližuji možné formy on-line reklamy a také výhody a nevýhody reklamy na internetu. Přidávám také informace o měření ukazetelů webových stránek a poskytuji statistiky o výši výdajů do on-line reklamy. Ve třetí části se zabývám reklamou v internetových vyhledávačích a mechanismy prodeje reklamy pomocí systémů Google AdWords (AdSense) a Seznam Sklik. Zajímám se zde o to, jakým způsobem ve výkonové reklamě na internetu funguje princip platby za kliknutí a princip aukce. Pojednávám také o problematice SEM (marketing ve vyhledávačích). Přínosem práce jsou informace o možnostech využití internetu v rámci propagace a ucelené informace o problematice výkonové reklamy ve vyhledávačích.
Vliv televizní reklamy na vnímání dětí
Vízková, Veronika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Tato práce pojednává o vnímání televizní reklamy dětmi, které představují v rámci komerčních komunikací specifickou cílovou skupinu. Závěry o případném vlivu reklamních spotů na tuto generaci spotřebitelů vycházejí zejména z analýzy vlastního terénního šetření, které se uskutečnilo za pomoci dětí z mateřské a základní školy. Součástí práce jsou také právní a etická opatření upravující reklamní činnost s ohledem na děti.
Návrh komunikační strategie společnosti Tim Hortons při vstupu na český trh
Nyklová, Petra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie společnosti Tim Hortons, největšího kanadského řetězce restaurací rychlého občerstvení, při vstupu na český trh. Hlavním tématem je analýza stávající komunikační strategie společnosti a následné sestavení marketingového komunikačního plánu na rok 2011. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část charakterizuje marketingové a komerční komunikace a uvádí základní teorii ke stádiím plánování marketingového komunikačního plánu. Praktická část představuje společnost Tim Hortons, její marketingové aktivity a dále konkrétní kroky vedoucí k sestavení komunikační strategie pro český trh. Na základě srovnání positioningu značky Tim Hortons s hlavními konkurenty je navržena optimální komunikační kampaň, její harmonogram, rozpočet a vhodná média. V závěru diplomové práce jsou shrnuty výsledky provedených analýz a uvedeny klíčové pilíře navrhovaného marketingového komunikačního plánu, jimiž jsou positioning, kreativní a mediální strategie, sponzoring a management kampaně.
Budování loajality zákazníka ke značce Linde
Hájková, Lucie ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá budováním loajality zákazníka ke značce Linde. První kapitola této práce popisuje typy komerční komunikace, ATL a BTL marketingové komunikace a specifika mezi B2B a B2C. Druhá kapitola se zabývá značkou v rámci budování dlouhodobého vztahu se zákazníky. Třetí kapitola se zabývá zákazníky a spokojeností zákazníků. Čtvrtá kapitola vysvětluje význam termínu "loajalita" a popisuje CRM. Pátá kapitola se soustředí na věrnostní programy obecně. Šestá kapitola představuje společnost Linde Gas, a.s. a její věrnostní program, který je popsán podrobně v sedmé kapitole. Poslední kapitola je o vyhodnocení věrnostního programu a komunikace značky Linde. Na závěr navrhuji změny do budoucna.
Nové trendy v komerčních komunikacích se zaměřením na on-line komunikaci.
Maršálková, Hana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hrnčíriková, Katarína (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje aktuální situaci i vývojové trendy v oblasti komerčních komunikací,speciálně v on-line komunikaci. Autorka vystihuje současnou situaci na reklamním trhu a věnuje se rovněž vývojovým trendům ve spotřebě a investicích do jednotlivých médií. Následně je poskytnut prostor novým médiím a jejich formám, a to zejména médiu, do kterého se postupně veškerá další média integrují: tedy internetu. Ve své praktické části práce analyzuje vybranou on-line komunikační kampaň, na základě které přináší soubor zobecněných praktických doporučení, kterých by měla dbát každá úspěšná on-line komunikační kampaň.
Sponzoring jako komerční komunikace
Mühlhans, Petr ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Kindová, Alena (oponent)
Vyplním zítra po státní závěrečné zkoušce, bohužel mi nepřesunuli termín a mám na učení celkem 2 dny včetně dneška. Moc děkuji za pochopení
Potenciál webu 2.0 z hlediska komerční komunikace
Švehla, Radim ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
V této práci se zabývám potenciálem webu 2.0 pro komerční komunikace. Služby webu 2.0 učinily internet mnohem zábavnějším. I proto se na celém světě stále zvyšuje počet jeho uživatelů. Zároveň stoupá i průměrná denní doba strávená online. U televize, tisku a rozhlasu je tento trend spíše opačný. To představuje velký problém pro marketéry firem, kteří se dosud spoléhali z převážné většiny na komerční komunikaci právě přes tradiční média. Já se ve své práci snažím najít možnosti, jak tento problém řešit. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou webu 2.0 a způsobů komerční komunikace na internetu. Popisuji v ní jednotlivé nástroje webu 2.0 a nejvyužívanější typy reklamy na internetu. V praktické části je provedena analýza nástrojů webu 2.0 z pohledu možností a významu pro komerční komunikace. Dále zde uvádím příklady úspěšných projektů webu 2.0. a analyzuji skutečně realizované online reklamní kampaně. Závěr této části obsahuje můj vlastní návrh komunikační kampaně pro společnost McDonald's s využitím jednoho z nástrojů webu 2.0 - sociální sítě Facebook.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 100 záznamů.   začátekpředchozí71 - 80dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.