Název: Návrh komunikační strategie společnosti Tim Hortons při vstupu na český trh
Překlad názvu: Proposal of Tim Hortons’ communications strategy when entering the Czech market
Autoři: Nyklová, Petra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komerční komunikace; marketing; positioning; strategie; Tim Hortons; commercial communications; marketing; positioning; strategy; Tim Hortons

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20212

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16182


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet