Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 97 záznamů.  začátekpředchozí58 - 67dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj aplikace v programovacím jazyce Java pro operační systém Android a její uvedení na trh
BÁRTA, Jakub
Tato diplomová práce se zabývá vývojem herní aplikace pro chytré telefony s operačním systémem Android. Je zde popsána situace na trhu mobilních aplikací a vysvětleny základní principy objektově orientovaného programování, Javy a vývoje pro Android. Práce obsahuje i popis umístění finální aplikace na trh a důležitých rysů vývojářských prostředí Eclipse a Android studia. Následuje metodika a podrobný rozbor vývoje aplikace, ve kterém jsou demonstrovány možnosti práce s výše zmíněnými nástroji. Obě, teoretická i praktická část, mají za úkol nastínit, v jakých situacích se může vývojář aplikací pro OS Android nacházet a na jaké chyby by si měl dát pozor. Téma hry bylo zvoleno tak, aby byla originální, neobsahovala příliš složité grafické prvky, a aby ji uživatel mohl snadno ovládat. Jedná se o rozšířenou verzi šachů, jejíž pravidla jsou vypsána dále v práci. Jednotlivé ukázky vývoje programu jsou zvoleny tak, aby čtenář získal dostatek informací o tom, jak funguje, a jak se při jeho tvorbě postupovalo.
Automatická segmentace medicínských dat s pomocí algoritmu Level Set
Yerpeissov, Serik ; Burget, Radim (oponent) ; Uher, Václav (vedoucí práce)
Práce se skládá ze dvou hlavních částí, části teoretické a realizační. V teoretické části jsou popsány jednotlivé segmentační metody. Zejména jde o metodu Level Set. V realizační části bylo za úkol vytvořit java modul pro segmentaci medicinskych dat pomocí metody Level set. Práce řeší jednoduchého Gui pro ukázku dosažených výsledků. Výsledek musi byt otestovan na poskytnutých datech a oveřena jeho přesnost v porovnání s clovekem. Pri nedostatecné přesnosti implementuje další post-processing.
Vlastnosti a testování mobilních zařízení s OS Android
Ružička, Silvestr ; Malina, Lukáš (oponent) ; Balík, Miroslav (vedoucí práce)
Práca sa zaoberá vytváraním aplikácie pre OS Android, získavaním informácií o zariadení a testovaním výpočtového výkonu. V tejto práci sa hovorí o historii, vývoji a architektúre OS Android. Je tu opísaný postup práce vývoja aplikácie pre OS Android. Výstupom tejto práce je aplikácia na zistenie informácii o mobilnom zariadení a na testovanie jeho výpočtového výkonu.
Zpracování obrazu v systému Android - odečet hodnoty plynoměru
Wertheim, Michal ; Davídek, Daniel (oponent) ; Honec, Peter (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem zpracování obrazu v systému Android. Volbou vývojového prostředí a jeho implementací. Pracovní postup řešení problematiky zahrnuje vytvoření aplikace a grafického uživatelského rozhraní. Text zahrnuje popis funkcionali-ty aplikace, komunikace s fotoaparátem, uložení a načítání dat. Dále popisuje použité algoritmy a metody zpracování obrazu pro detekci hodnot plynoměru.
Aplikace pro správu elektronického obchodu pomocí chytrého telefonu
Voneš, Jakub ; Kajan, Michal (oponent) ; Korček, Pavol (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá správou elektronického obchodu kuplevne.com pomocí chytrého telefonu. Popisuje návrh řešení a implementaci aplikace pro správu elektronického obchodu na mobilní platformě Android OS. V první části je seznámení s Android OS, jeho historie, konkurenční platformy pro mobilní přístroje a architektura Android OS. V další fázi je seznámení s nástroji pro vývoj aplikací. Poslední fáze se zabývá již samotným návrhem řešení a implementací aplikace.  
[BOWA] Přístupový terminál k fiskální tiskárně
Nosko, Svetozár ; Šimek, Václav (oponent) ; Mičulka, Lukáš (vedoucí práce)
Cílem práce je analýza, návrh a implementace přístupového terminálu k fiskální tiskárně. V prvním kroku je zanalyzován problém a následně se detailně zaměřuje na řešení, návrh a implementaci grafického uživatelského rozhraní a komunikace s fiskální tiskárnou. V oblasti uživatelského rozhraní se práce zaměřuje na strukturu, vlastnosti a návrh menu a vstupních obrazovek. V oblasti komunikace, na návrh a implementaci protokolu, který umožňuje komunikaci s fiskální tiskárnou. Projekt byl vyvíjen na vývojové desce STM3241G-Eval. Práce je vyvíjena podle požadavků firmy Bowa s.r.o.
Nástroj pro generování VHDL z grafického popisu automatu
Srogoň, Erik ; Dvořák, Milan (oponent) ; Košař, Vlastimil (vedoucí práce)
Cílem práce je analýza, návrh a implementace generátoru VHDL kódu z grafického popisu automatu. Práce se skládá z více části, v nichž si čtenář postupně ozřejmí základní problematiku a získá potřebné teoretické znalosti z oblasti VHDL jazyka a automatů, hlavně Mealyho a Mooreova automatů. Druhá část práce obsahuje návrh a implementaci jednoduchého editoru pro grafický popis automatu a popis specifických částí tohoto editoru (lokalizace, historie změn). Editor byl implementován v jazyce Java a byla použita jeho knihovna pro grafické rozhraní (Swing).
Evoluční výpočetní techniky
Popelka, Jan ; Smékal, Zdeněk (oponent) ; Karásek, Jan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo seznámit se s evolučními optimalizačními technikami, převážně pak s genetickým algoritmem a genetickým programováním. Následně byla popsána optimalizační úloha obchodního cestujícího řešená pomocí genetického algoritmu, v další kapitole řešení symbolické regrese za pomoci genetického programování. V praktické části byly tyto optimalizační úlohy vytvořeny v programovacím jazyce JAVA.
Zahradní počítač
Podsedník, Marek ; Musil, Martin (oponent) ; Musil, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací systému ovládání zahradních periferií prostřednictvím dotykového displeje mobilního telefonu nebo tabletu. Práce začíná seznámením s dostupnými zařízeními na trhu, programovacími jazyky Java a C++ a platformou Android. Dále je podrobně rozepsán návrh všech částí systému a komunikace mezi nimi a výběr hardwaru pro server. Následně je popsána implementace a množina testů, kterými byly aplikace testovány.
Transformace grafické reprezentace procesoru do jazyka pro popis architektury
Netočný, Ondřej ; Husár, Adam (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zaobírá konverzí mezi grafickým a textovým popisem architektury procesoru. Cílem práce je seznámit čtenáře s oběma zmíněnými nástroji a představit způsob, kterým je prováděna transformace. Součástí práce je seznámení s nástroji vývojového prostředí Eclipse - EMF a GMF, na kterých je postaven editor grafického popisu architektury. Závěr práce je věnován možnostem zpětné transformace, tedy z textového do grafického popisu, kde je vyžadováno inteligentní rozmísťování uzlů v grafu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 97 záznamů.   začátekpředchozí58 - 67dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.