Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 588 záznamů.  začátekpředchozí559 - 568dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová studie využití vybrané technické památky
ŠTĚRBOVÁ, Radka
Diplomová práce analyzuje využití technických památek v produktech cestovního ruchu na Táborsku. Dále zpracovává marketingový plán projektu zamýšlené rekonstrukce vybrané technické památky (bývalá Křižíkova elektrárna) na multifunkční kulturní centrum. Na základě zjištěných údajů jsou sledovány možné finanční výsledky a zdroje financování tohoto projektu a navrhuje strategii dalšího vývoje.
Marketingový plán Nova Banka a.d. Banja Luka
Andžič, Srdjan ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Bravenec, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza marketingového plánu Nové banky A. D. Banja Luka pro rok 2010. Teoretická část práce se pojednává o jednotlivých částech marketingového plánu a tvoří základ pro vypracování praktické části práce. Praktická část práce pak začíná popisem Nové banky A.D. Banja Luka, uvádí nás do dané problematiky. Dále v práci provádím vlastní situační analýzu a na základě této analýzy pak přistupuji k marketingovému plánu banky, provádím rozbor jejich marketingových cílů a strategií. Následujícím krokem mé analýzy je hodnocení splnění jednotlivých marketingových cílů. Na závěr se pak ve stručnosti věnuju vlastním nápadům a navrhuji možné kroky, které by mohly vést ke zlepšení fungování Nové banky.
Podnikatelký plán na založení pensionu
Valčíková, Veronika ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Mlejnková, Lena (oponent)
Teoretická část diplomové práce si klade za cíl popsat význam sestavení podnikatelského záměru a jeho hlavní funkce. V praktické části je snaha vytvořit podrobný podnikatelský plán, který bude možné uplatnit v praxi při žádosti o bankovní úvěr, a také jako podklad pro samotnou autorku, jež by měl dopomoci k úspěšnému vstupu na trh, získání určitého tržního podílu a upevnění pozice a růstu v dalších letech.
Marketingový plán firmy Zahradní centrum Přemysl Písař
Krausová, Dagmar ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Tolar, Václav (oponent)
Diplomová práce na téma Marketingový plán firmy Zahradní centrum Přemysl Písař je rozdělena do dvou částí. Teoretická část popisuje jednotlivé kroky při sestavování marketingového plánu a jejich význam. V druhé části je představena firma a aplikovány poznatky z teoretické části. Je kladen důraz na situační analýzu a prováděcí plán.
Marketingový plán společnosti Müller ČR/SR
Jakl, Michal ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Naiman, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvořit komplexní marketingový plán společnosti Müller na rok 2012, který bude v souladu se současnou pozicí a tržním vývojem společnosti. Práce kombinuje teoretický a praktický přístup a nabízí tak ucelený pohled na problematiku marketingového plánu. V první části se zabývám situační analýzou, konkrétně sekundární analýzou interních dat, dat výzkumné agentury AC Nielsen, Porterovým modelem konkurenčních sil. Výstupem situační analýzy je vyhodnocení příležitostí a hrozeb, silných a slabých stránek společnosti, na základě kterých byly navrženy marketingové cíle. K jejich dosažení jsem připravil konkrétní strategie marketingového mixu. Návrh jednotlivých aktivit a jejich načasování je obsažen v akčním plánu. Na konec jsou shrnuty systémy měření a kontrol.
Podnikatelský plán
Černíková, Eva ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Čepičková, Barbora (oponent)
Cílem diplomové práce je sestavit podnikatelský plán společnosti Anemarie s.r.o., jejíž hlavní obor podnikání je v oblasti včelařství, a zjistit, zda podnikatelský záměr rozšíření činnosti této společnosti je reálný a má šanci na úspěch.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 588 záznamů.   začátekpředchozí559 - 568dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.