Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 73 záznamů.  začátekpředchozí54 - 63další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Elektromyografie, měření elektrické aktivity svalů
Kořínek, Peter ; Provazník, Ivo (oponent) ; Kolářová, Jana (vedoucí práce)
Úlohou této práce bylo seznámit se s problematikou meření elektrické aktivity svalu. Byla to teoretická část ve které jsem se dále seznámil s počitačovým meřícim systémem Biopac a jeho možnostmi měření sledovaných veličin. Následovala praktická část, ve které problematiku podle teoretických poznatkú sledujeme na skupině lidí. Podle protokolu zjištění vlivu fyzické zateže na EMG jsem Biopacem získal data a ty jsem štatisticky analyzoval. Získanými daty byla ověřena hypotéza. V posledným kroku jsou data prezentovaná v grafickom prostředí Matlab-Guide. Po načtení EMG měřené osoby jsou zobrazeny průběhy bez, s a po výkoně se zátěží. Lze volit z různych analýz.
Osobní automobily s pohonem všech kol
Stiborová, Dana ; Kučera, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Cílem této rešeršní bakalářské práce je popis moderních koncepcí pohonu všech kol využívaných u osobních automobilů. Počáteční část je věnována historickému vývoji tohoto pohonu a jeho výhodám či nevýhodám. Následující část popisuje základní konstrukční prvky a jejich využití u jednotlivých koncepcí. Dále se tato práce zaměřuje na detailní popis jednotlivých systémů pohonu využívaných předními automobilovými výrobci a je zakončena úvahou o možném směru dalšího vývoje tohoto automobilového odvětví.
Systémy rozdělující tok výkonu hnacím ústrojím automobilů
Novotný, Petr ; Suchý, Jan (oponent) ; Fojtášek, Jan (vedoucí práce)
Práce se snaží poskytnout ucelený přehled o diferenciálních soukolích. V první části popisuje zjednodušenou funkci těchto mechanismů a rozčleňuje je do několika skupin. Druhá část popisuje základní kinematické a momentové veličiny, které mají zásadní vliv na vlastnosti diferenciálů. Poslední část je věnována v první kapitole zmíněným skupinám, do kterých jsou jednotlivá soukolí rozdělena. V poslední kapitole se práce také věnuje nejmodernějším mechanismům, které jsou dnes na trhu.
Převodové ústrojí traktoru Zetor Forterra HSX
Morávek, Aleš ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na popis převodového ústrojí traktoru Zetor Forterra HSX. Bude zde uvedeno i srovnání s konkurenčními stroji stejné výkonové řady. Cílem je návrh převodového ústrojí pro menší řadu traktorů, kterou zde bude reprezentovat Zetor Major.
Převodové mechanismy autokrosových závodních automobilů
Bárta, Jiří ; Klapka, Milan (oponent) ; Mazůrek, Ivan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je odbornou rešerší se zaměřením na vytvoření přehledu pohonných koncepcí a převodových mechanismů u autokrosových závodních automobilů. Na základě těchto informací byl zpracován návrh koncepce pohonu dvoumotorového uspořádání pro třídu 1600 ccm. Celá práce je doplněna fotodokumentací závodních speciálů a jejich částí.
Nápravy moderních nákladních automobilů
Vávra, Radek ; Vopařil, Jan (oponent) ; Kučera, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním cílem této práce je přiblížit směr vývoje náprav moderních nákladních automobilů. Jsou zde uvedeny nejmodernější nápravy nejznámějších značek nákladních vozidel. U jednotlivých typů náprav je uvedena její konstrukce, jízdní vlastnosti a vhodnost použití. Dále tato práce popisuje základní principy a konstrukce nápravových diferenciálů, brzd, reduktorů v kolech a kol.
Diferenciály sportovních vozů
Kimlová, Anna ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o nejčastějších řešeních konstrukce diferenciálů. Část se zabývá důvody k montáži diferenciálů. Další část je přehledem nejčastěji používaných diferenciálů. Poslední část práce je věnovaná diferenciálům u sportovních a závodních automobilů, tj. samosvorným a aktivním diferenciálům.
Diferenciály sériových a závodních vozidel
Kopeček, Martin ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na diferenciály osobních a závodních automobilů. Jsou zde uvedeny nejčastěji používané typy. U jednotlivých typů je vysvětlena konstrukce a principy funkce. Přednostně jsou zde popsány používanější typy a také typy se zajímavým technickým řešením. V rámci závodních diferenciálů jsem se pokusil popsat jejich možné nastavování.
Systémy regulace hnacích ústrojí užitkových vozidel
Fojtášek, Jan ; Kučera, Pavel (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá principem funkce a konstrukčním řešením diferenciálů a systémů, které mají za úkol regulovat hnací sílu motoru užitkových vozidel. Jedná se o shrnutí poznatků o v současnosti používaných zařízeních sloužících k řízení trakce a o vývojových tendencích těchto systémů. Práce má charakter rešerše a neobsahuje žádné vlastní konstrukční návrhy. Může posloužit například jako učební pomůcka k porozumění principu funkce popisovaných zařízení nebo podklad pro zpracování vlastního návrhu podobného systému.
Koncepce terénních vozidel UTV
Béreš, Matej ; Vopařil, Jan (oponent) ; Kučera, Pavel (vedoucí práce)
Rešeršní práce, která se zabývá konstrukcí a uspořádáním jednotlivých komponent terénních vozidel UTV. Komponenty jsou hodnoceny z hlediska jízdných, komfortních a cenových vlastností v jednotlivých kapitolách práce. Práce čerpá informace hlavně z publikací věnovaných součástem automobilů a z oficiálních brožur výrobců vozidel UTV. V této práci jsou konkrétní vozidla zmíněná spíš okrajově, hlavní část práce pojednává o vhodnosti jednotlivých konstrukcí pro konkrétní podmínky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 73 záznamů.   začátekpředchozí54 - 63další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.