Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 89 záznamů.  začátekpředchozí50 - 59dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Robotický stolní fotbal - herní strategie
Vaverka, Pavel ; Matoušek, Radomil (oponent) ; Parák, Roman (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh a implementace herní strategie pro robotický stolní fotbal firmy B&R Automatizace. V úvodní části bude představena firma B&R Automatizace a její produkty. Dále bude stručně popsán současný stav projektu a zároveň představeny další podobné projekty. V hlavní části bude teoreticky i prakticky navržena herní strategie a vytvořen jednoduchý program simulace stolního fotbalu pro průběžné testování. V závěru práce budou zhodnoceny dosažené výsledky a budou navrženy možnosti dalšího rozvoje strategie.
Matematické a statistické metody pro podporu vývoje softwarových aplikací
Kinc, Petr ; Novotná, Veronika (oponent) ; Šustrová, Tereza (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh a vývoj softwarového nástroje pomocí programovacího jazyka C# a jeho následnou implementaci do informačního systému Microsoft Dynamics NAV. Úkolem tohoto nástroje je pomocí statistických metod analyzovat vývoj vybraných ukazatelů a predikovat jejich budoucí vývoj. Na základě těchto predikovaných údajů je sestaven orientační rozpočet pro podporu rozhodování o stanovení klíčových účetních parametrů a koeficientů pro následující účetní období ve společnosti Vodovody a kanalizace Hodonín, a.s.
Doplněk k softwaru pro motoristické závody
Schneiderka, Dominik ; Macho, Tomáš (oponent) ; Štohl, Radek (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo zprovoznění komunikace se zobrazovací jednotkou skrz rozhraní RS-485 (scoreboard) a vytvořit aplikaci pro hlasatele. Zabudování komunikace se zobrazovací jednotkou do existujícího programového řešení Regularity Rally a zároveň oprava zásadních chyb tohoto programu. Pro správné fungování bylo potřeba pozměnit existující databázový model. Veškeré programy byly vytvářeny ve vývojovém prostředí Microsoft Visual Studio 2017, za použití programovacího jazyka C#. Databázový model byl vyvíjen za použití MySQL.
Visual Studio Refactoring and Code Style Management Toolset
Linka, Marek ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Krijt, Filip (oponent)
Dodržování konzistentního stylu je nezbytné pro udržení spravovatelného zdrojového kódu. V době, kdy složitost softwarových řešení neustále roste, je tento požadavek důležitější než kdy dřív. Většina komerčně dostupných nástrojů pro zvýšení productivity psaní kódu se ale zaměřuje více na refaktoring a podporu dodatečných technologií než na dodržování konzistentního stylu psaní. Rozhodli jsme se proto napravit tuto situaci tím, že naimplementujeme sadu nástrojů pro Visual Studio rozšiřitelnou pomocí zásuvných modulů zaměřenou na hledání a nápravu porušení stylistických pravidel v jazyku C#. Dokončením našeho záměru jsme vytvořili nástroj, který se hladce integruje s Visual Studiem a poskytuje uživatelům efektivní a intuitivní prostředky pro zlepšení spravovatelnosti jejich kódu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Localization plugin for Visual Studio
Štumpf, Ondřej ; Malý, Jakub (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Mnoho aplikací se v dnešní době vyvíjí s úmyslem nasadit je po celém světě a umožnit každému uživateli výběr zobrazení v různých jazycích. Proces přizpůsobování aplikace více kulturním prostředím se nazývá lokalizace. Programovací jazyky lokalizaci do jisté míry podporují, ale tato podpora není zdaleka dokonalá a může významně zpomalit a zkomplikovat vývoj aplikace. Cílem tohoto projektu je vyřešit tento problém v prostředí .NET Framework vytvořením pluginu do Microsoft Visual Studia, který by vývojářům usnadňoval rutinní úkoly spojené s lokalizací. Podporované jsou nejběžnější programovací jazyky a technologie .NETu, tj. C#, Visual Basic .NET a ASP .NET. Tento plugin umožňuje extrahovat řetězce ze zdrojových kódů, vybrat ty, které se mají lokalizovat a přesunout je do souborů s resources. Reverzní operace, tj. nahrazení odkazu v kódu skutečnou hodnotou, je rovněž podporována. S udržováním pouze relevantních dat v souborech s resources vývojářům pomáhá nový editor těchto souborů, který s nimi umožňuje provádět i další pokročilé operace.
Serverová aplikace pro distribuované výpočty
Svozílek, Marek ; Andrš, Ondřej (oponent) ; Kovář, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá realizací serverové aplikace pro distribuované výpočty programované na platformě .NET a v jazyce C# ve vývojovém prostředí Visual Studio 2015. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické částí se práce zabývá technologiemi, které jsou potřeba pro realizaci aplikace. Zde je popsáno, jak se každá technologie používá a nastavuje, aby posloužila účelu diplomové práce. V teoretické části je funkčnost ukázána na příkladech. Praktická část popisuje rozvržení aplikace a funkčnost jednotlivé části aplikace. Architektura každé části aplikace je prezentovaná v UML class diagramu.
Mobilní aplikace pro administraci CMS
Ingr, Michal ; Tesař, Filip (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje návrh designu a vývoj mobilní aplikace pro vzdálenou správu systému Kentico CMS/EMS přes rozhraní REST. Práce klade důraz na agilní přístupy k vývoji, především na metodiku Test-Driven Development a automatické testování.
Detekce objektů
Baáš, Filip ; Petyovský, Petr (oponent) ; Richter, Miloslav (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá detekciou tvarovo nemenných objektov na snímkach. Pre detekciu je využitý algoritmus hranového vzdialenostného párovania, ktorý je na tieto účely stavaný. Prvá časť tejto práce je určená teoretickému vysvetleniu princípu tohto algoritmu. Sú tu vysvetlené najpoužívanejšie spôsoby prevedenia vzdialenostnej transformácie, potrebnej pre tento algoritmus. Ďalej je tu vysvetlený výpočet hranovej vzdialenosti a pyramídová reprezentácia informácií. Druhá časť je venovaná vývojovým nástrojom použitým v tejto práci, ktorými sú vývojové prostredie Visual Studio a knižnice OpenCV pre spracovanie obrazu a Qt pre tvorbu grafického používateľského rozhrania. V poslednej časti tejto práce je popísaná praktická realizácia detekcie objektov. Je tu popísaný spôsob akým sú objekty renderované, postup vytvorenia vzoru z renderovaného obrazu, spôsob vytvorenia sady vzorov, porovnanie rýchlostí vzdialenostných transformácií počítaných v rôznych metrikách, porovnanie obyčajnej a pyramídovej detekcie a spôsob vyhodnotenia detekcie. V závere práce sú zhrnuté dosiahnuté výsledky práce.
Návrh aplikace pro střední průmyslovou školu
Bret, Ondřej ; Beňová, Jiřina (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Obsahem této diplomové práce je návrh uživatelského rozhraní k SQL databázi pro Střední průmyslovou školu ve Frýdku-Místku. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části jsou uvedeny potřebné informace a teorie nezbytná k úspěšnému splnění cíle práce. V praktické části je analyzována současná situace školy a je navrženo vlastní řešení daného problému.
Nástroje pro tvorbu multiplatformních aplikací
Smíšek, Martin ; Burget, Radim (oponent) ; Lattenberg, Ivo (vedoucí práce)
Cílem práce je rozbor prostředí Xamarin.Forms a implementace aplikace na něm založené. Pro vývoj bylo použito vývojového prostředí Visual Studio. Byly použity externí knihovny Skia.Sharp, Prism, Acr.UserDialogs, sqlite-net-pcl a rda.SocketsForPCL. V implementované aplikaci je více než 90 % kódu sdíleno mezi platformami. Je také zajištěna podpora vícejazyčnosti a konzistence zadaných dat. Aplikace je funkční na zařízeních s opračním systémem Android a desktpových i mobilních zařízeních s Windows 10. Hlavním přínosem této práce je objasnění principů Xamarin.Forms s jejich demonstraci ve formě vytvořené aplikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 89 záznamů.   začátekpředchozí50 - 59dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.