Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 55 záznamů.  začátekpředchozí46 - 55  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analysis of target groups and brand communications of Mercedes-Benz on the passenger car market in the Czech Republic
Dudinská, Daniela ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Burianová, Lenka (oponent)
Cílem práce je identifikovat slabé stránky, hrozby a příležitosti ve vyvíjených marketingových aktivitách značky Mercedes-Benz v ČR a navrhnout způsoby, jak inovovat komunikaci firmy se současnými, ale i potenciálními cílovými skupinami. Teoretická část práce přibližuje základní poznatky z oblasti brand managementu, nákupního chování spotřebitelů, výzkumu trhu a marketingové komunikace. Praktická část práce v úvodu představuje společnost Daimler AG, její historický vývoj, současné aktivity, strukturu brand portfolia a konkurenci značky Mercedes-Benz. Po stručném představení mateřské společnosti následuje charakteristika českého zastoupení značky Mercedes-Benz, positioningu, identity a image značky v ČR. Nosnou kapitolou praktické části práce je analýza, rozdělena na analýzu cílových skupin a analýzu marketinové komunikace značky Mercedes-Benz v ČR v roce 2011. Navazující kapitola obsahuje doporučení, formulované na základě výsledků analýzy. Tyto doporučení se vztahují k optimalizaci marketingových aktivit společnosti Mercedes-Benz ČR s ohledem na cílové skupiny a plánované obchodní aktivity firmy v budoucím období.
Komunikační strategie produktu Frisco
Kubovčíková, Veronika ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Seda, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá hodnocením dosavadní komunikace produktu Frisco a následným návrhem nové komunikační strategie. Dosavadní komunikace je hodnocena na základě dat MML TGI a dat poskytnutých společností Atmosphere za rok 2010 a 01-11 2011, jejich další užití a šíření je podmíněno souhlasem poskytovatelů těchto dat. Užitými nástroji pro analýzu dat a následné sestavení nových plánů byly počítačové programy Yetti, Mamut, Golem, Data Analyzer, Medplan a interní nástroje vyvinuté v mediální agentuře Carat Czech Republic, s.r.o.
Repositiong and marketing comunications of Fatra brand
Pribilová, Petronela ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Kočner, Tomáš (oponent)
Tématem bakalářské práce je repositioning slovenské minerální vody Fatra, která prošla v roce 2008 inovacemi v rámci změny strategie s focusem na diametrálně odlišnou cílovou skupinu. Práce obsahuje dvě hlavní části, teoretickou, ve které jsou základní pojmy a jejich vysvětlení a praktickou část, ta je těžištěm celé práce. Postupně rozebírá marketingový mix "nové" Fatry, kde hlavní zájem spadá na komunikaci směrem k novému uživatelovi, rozpočet a mediální plánování. Na závěr jsem připojila dotazník s vyhodnocením, který posloužil jako ověření spotřebitelského vnímání značky a na základě kterého jsem zhodnotila tento krok společnosti a návrh na vylepšení.
Analýza marketingové činnosti Rakouské národní turistické centrály "Oesterreich Werbung"
Rundová, Jana ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Němečková, Markéta (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o analýze marketingové činnosti společnosti Österreich Werbung. Hlavní činnost této společnosti spočívá v marketingové komunikaci, jejíž jednotlivé prvky využívá k propagaci kampaní rakouských partnerů anebo své značky "Dovolená v Rakousku". Samotné analýze předchází analyticko-metodologická část, která poskytuje důležitá teoretická východiska pro zhodnocení dané analýzy a doporučení do budoucna. Ve druhé části jsou pomocí příkladů konkrétních kampaní realizovaných během roku 2010 analyzovány jednotlivé prvky komunikačního mixu s ohledem na jejich zacílení. Na základě provedené analýzy je vyhodnocen komunikační mix společnosti a jsou navržena doporučení s cílem jeho optimalizace.
Public Relations domova seniorů
Ingrová, Veronika ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Kubátová, Věra (oponent)
Cílem práce je provést analýzu vybrané neziskové organizace v oblasti činností Public Relations a na základě vlastního šetření navrhnout plán pro vyuţívání nástrojů Public Relations při budování dlouhodobě pozitivních vztahů organizace se stěţejními cílovými skupinami. Práce se zaměří na preferované cílové skupiny, nejen z vnitřního prostředí organizace, ale i z prostředí vnějšího. Součástí práce budou konkrétní návrhy, jak by se organizace měla prezentovat veřejnosti nejenom prostřednictvím médií, ale i vlastní propagací. Návrhy ke zlepšení se budou týkat mimo jiné obsahu a formy webových stránek organizace.
Reakce osob vyzvaných k účasti v dobročinné sbírce s ohledem na možné motivy jejich souhlasu nebo nesouhlasu
SKÁLOVÁ, Markéta
Mezi cíle této práce patří zjištění skutečnosti, zda v případě žádosti o příspěvek na dobročinnou sbírku oslovený jedinec spíše souhlasí, nebo nesouhlasí, společně s definováním reflektovaných motivů tohoto souhlasu či nesouhlasu. Dalším cílem je zjištění, jak hodnotí organizátoři veřejných sbírek celkovou situaci v tomto odvětví a nakonec ověření, jak hodnotí osoby působící coby žadatelé o příspěvek na dobročinnou sbírku svou úlohu a pozici. K upřesnění tohoto účelu byly stanoveny dvě hypotézy a dvě výzkumné otázky Pro výzkum byla použita jak kvantitativní, tak kvalitativní strategie. Kvantitativní část byla realizována pomocí dotazníkového šetření pro potenciální dárce z řad veřejnosti a dále pro organizátory či koordinátory dobročinných sbírek, kvalitativní prostřednictvím pozorování z pozice žadatele o příspěvek na dobročinnou sbírku a polořízených rozhovorů s dalšími žadateli o příspěvek. Ze zjištěných výsledků je patrné, že v oblasti dobročinných sbírek existuje velký deficit stran mediální prezentace a lepšího povědomí veřejnosti o sbírkách, společně s transparentností, tedy možností relevantní zpětné vazby ohledně toku získaných finančních prostředků. Na tento fakt narážely všechny tři skupiny respondentů. Bylo též poukazováno na přesycenost prostředí množstvím sbírek, o kterých nejsou žádné validní informace. Je tedy evidentní, že v těchto oblastech existují velké rezervy, na kterých je třeba zapracovat.
Modely a pastorace mládeže uplatňované v salesiánských střediscích mládeže v České republice
SVOBODA, Michal
Předkládaná práce se zaměřuje na analýzu a popis pastoračního modelu, který používají pracovníci salesiánských středisek mládeže při práci s mladými lidmi. V úvodním teoretickém přehledu jsou představeny charakteristiky salesiánských středisek mládeže tak, jak jsou uváděny v salesiánské literatuře. Nejprve je zde popsána obecná koncepce salesiánské pastorace mládeže, a poté její pojetí v dokumentech českých salesiánských děl. Druhá část práce je praktická. Je zaměřena na konkrétní kvalitativní sociologický výzkum, který se uskutečnil mezi 18 zaměstnanci salesiánských středisek mládeže na podzim roku 2007. Tato část práce je uvedena popisem přípravy výzkumu, navazuje na ni postup analýzy dat a završuje rozsáhlá část datové syntézy. V závěru části je uveden přehled odvozených teorií. K práci je připojena rozsáhlá část příloh analyzovaných dat.
Zavádění standardů kvality sociálních služeb v ÚSP Stod.
MALÍKOVÁ, Dagmar
Cílem práce bylo zmapovat stav zavádění standardů kvality sociálních služeb v Ústavu sociální péče Stod. V první, teoretické části, je popsán proces vzniku standardů a jejich rozdělení na tři základní skupiny. Následuje podrobné seznámení s obsahem jednotlivých standardů, který je ještě doplněn návody, jak rozpoznat jejich naplňování a nejčastější omyly. Rovněž zde nalezneme vysvětlení nové terminologie, která je ve standardech nejčastěji používána. V další části jsou prezentovány výsledky provedeného kvalitativního výzkumu. Ty byly získány prostřednictvím vyhodnocení rozhovorů s uživateli a poskytovateli sociálních služeb, provedením obsahové analýzy dokumentace a analýzy situací vznikajících při tvorbě a zavádění standardů v ÚSP Stod. Součástí je i SWOT analýza současného stavu naplňování standardů v tomto zařízení. Cenným výstupem celého výzkumu je pak návrh metodického postupu při zavádění standardů kvality sociálních služeb, který může být návodem pro ostatní zařízení. V závěru práce jsou navržena opatření, která by měla přispět k rychlejší implementaci standardů do praxe.
Spotřebitelská soutěž firmy Pfanner
Šťastný, Ondřej ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Mencl, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá spotřebitelskými soutěžemi. V teoretické části jsou uvedeny teoretické poznatky o této tématice na jejichž základě autor v další části zpracoval návrh soutěže. V teoretické části se autor zabývá jednotlivými typy soutěží, právní úpravou a nastíňuje současné problémy v této oblasti. V praktické části autor charakterizuje trh džusů a cílovou skupinu. Hlavní část tvoří samotný návrh soutěže včetně odhadu ekonomického přínosu.
Vypracování komunikační strategie jazykové školy
Holoubková, Táňa ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem diplomové práce je vypracování komunikační strategie pro nově zakládanou jazykovou školu na malém městě. Teoretická část práce se zabývá ATL, BTL a PR komunikací, Corporate Identity, je zde vyložena terminologie používaná v mediálním prostředí a nastíněny postupy použité v praktické části práce. Praktická část práce postupuje od popisu subjektu, kterému je komunikační strategie navrhována, a jeho cílů, přes monitoring okolí (konkurenčních subjektů, sociodemografických a lifestylových charakteristik obyvatel daného regionu, dostupných kanálů komunikace) až po samotné navržení vhodných cílových skupin a ročního strategického plánu komunikace s podrbnějším zaměřením na první půlrok činnosti jazykové školy (tzn. intenzivnější komunikace spojená se zahájením působení - tzv. "launchovací" aktivity).

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 55 záznamů.   začátekpředchozí46 - 55  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.