Název: Komunikační strategie produktu Frisco
Překlad názvu: Communication strategy of the product Frisco
Autoři: Kubovčíková, Veronika ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Seda, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Cílová skupina; Insight; Komunikační strategie; Communication strategy; Insight; Target group

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29373

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-81591


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-01-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet