Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42,368 záznamů.  začátekpředchozí42359 - 42368  přejít na záznam: Hledání trvalo 3.36 vteřin. 

Metodika hodnocení finančních výkazů a návrh aplikace pro jejich zpracování
Nápravník, Lukáš ; Klas, Jan (vedoucí práce) ; Novotný, Jakub (oponent)
Jedním ze způsobů, jak přiblížit lidem ekonomické a účetní pojmy, je populární forma spočívající v sestavení žebříčku firem. Tato bakalářská práce se zabývá popisem problematiky spojené s jeho tvorbou. Důraz je v práci kladen na problematiku návrhu aplikace, která bude data zpracovávat a vyhodnocovat. Tato problematika tvoří nejpodstatnější část dokumentu a zahrnuje témata volby vhodné metodiky návrhu, výběru technologií, za jejichž použití bude aplikace implementována, diskuzi možných variant přenosu dat mezi externím zdrojem dat a databází aplikace, a samotný návrh. Prioritně je přitom dbáno na jednoduchost procesu zpracování dat a nízkou náročnost ovládání pro uživatele. Úkol návrhu aplikace pro zpracování a vyhodnocení dat je v práci zasazen do širšího kontextu dalších částí, které projekt sestavování žebříčku zahrnuje.

Strategie komunikace značky Huawei na sociálních sítích
Slavičínský, Jaroslav ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce je provést analýzu komunikace značky Huawei na sociálních sítích a srovnání s konkurenční značkou Samsung. Následně bude vytvořena komunikační strategie, která bude sloužit jako doporučení pro značku Huawei, jak komunikovat na sociálních sítích. Práce je rozdělena na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsán význam marketingu na internetu a speciálně na sociálních médiích. Dále je v ní obsažena charakteristika vybraných sociálních sítí. Praktická část obsahuje samotnou analýzu komunikace, srovnání se značkou Samsung a doporučenou strategii vedoucí ke zlepšení komunikace značky Huawei v prostředí sociálních médií.

Podnikatelský plán: kosmetické studio
Svobodová, Martina ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem práce je sestavit podnikatelský plán, na základě kterého se podnikatel rozhodne, zdali bude svůj záměr realizovat či nikoliv. Předmětem projektu je kosmetické studio, které má aktuálně vybudovanou jistou klientskou základnu, nicméně správně cíleným marketingem a výběrem místa s velkým potenciálem, je možné nalézt více zákazníků. Výsledky předvýzkumu položí základ pro otestování konceptu a stanoví pravidla pro vlastní marketingový průzkum. Zároveň pomůže při zjištění potenciálu poptávky. Následovat bude odhad a nastavení ceny na základě cenové sensitivity a preferencí. Celý koncept bude provázet osobní motivace podnikatele a hodnoty, které by měly stát uprostřed každého podniku bez ohledu na jeho velikost.

Analýza marketingové komunikace na vybraném trhu ČR perspektivou parciálních strategií dle Kotlera
Kouba, Václav ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Cílem práce je analyzovat masmediální marketingovou komunikaci firem v pozicích lídra, vyzyvatele, následovatele a výklenkáře na českém automobilovém trhu. Analýza bude provedena na základě dat o reklamách v televizi, rádiu a tisku zadaných automobilkami v období roku 2014 a informacích o registracích výrobců ve stejném období. Informace o registracích společně s charakteristikami jednotlivých značek budou výchozími podklady pro rozřazení značek dle Kotlerových rolí do skupin. Skupiny pak budou podrobeny analýze komunikačních aktivit v televizi, rádiu a tisku. Závěrem bude zhodnoceno, zda firmy komunikují správně s ohledem na svou pozici. Případně budou navržena doporučení pro změnu této komunikace.

Building credit scoring models using selected statistical methods in R
Jánoš, Andrej ; Bašta, Milan (vedoucí práce) ; Pecáková, Iva (oponent)
Kredit skóring je ve finanční praxi důležitou a rychle se rozvíjející disciplínou. Cílem této práce je vytvořit souhrn základních metodik používaných k vytvoření a popisu kredit skóringových modelů s interpretací jejich výstupu společně s praktickou ilustrací postupu při vytváření těchto modelů v statistickém programovém prostředí R. Tato práce je členěná do pěti kapitol. První kapitola je věnovaná vysvětlení pojmu kredit skóring společně s několika příklady praktického využití a motivací pro jeho studium. V další části práce jsou postupně představené tři, ve finanční praxi nejčasteji používané, metody pro tvorbu kredit skóringových modelů. Ve druhé, nejrozvinutější kapitole se práce věnuje logistické regresi. Největší důraz je kladen na matematické odvození vztahu pro logistický regresní model a uvedeno je několik způsobů jako posoudit kvalitu proložení dat modelem. Dalšími dvěmi metodami prezentovanými v této práci jsou rozhodovací stromy a náhodné lesy, kterým se věnují kapitoly 3 a 4. Neoddělitelnou součástí této práce jsou podrobně popsané aplikace těchto metod na konkrétní datový soubor Default v programové platformě R. V závěrečné, páté, kapitole je praktická ilustrace vytvoření kredit skóringových modelů, jejich diagnostiky a následného vyhodnocení jejich schopnosti předpovídat selhání klienta v praxi s použitím R. V přílohách jsou uvedené vytvořené funkce a kód v R použité v práci. Čtenář vybavený základními poznatky z pravděpodobnosti a matematické statistiky získá dostatek teoretických znalostí a praktických zručností k pochopení modelů a jejich samostatné aplikaci.

Analýza rizika strategického podnikatelského plánu společnosti KOVOFINIŠ s.r.o.
Mohoritová, Eva ; Špička, Jindřich (vedoucí práce) ; Heřman, Jan (oponent)
Cílem práce této práce je zjištění rizikových faktorů, které na společnost působí, změření jejich vlivu na diskontované cash flow podniku (DCF) a stanovení opatření proti těmto rizikovým faktorům. První část práce obsahuje teoretický a metodologický základ ke zpracování praktické části práce. Ve druhé, praktické části je představena analyzovaná společnost KOVOFINIŠ s.r.o. U této společnosti je provedena strategická a finanční analýza, aby bylo možné zjistit rizikové faktory. Dále je sestaven finanční plán této společnosti na nadcházející tři roky a provedena finanční analýza tohoto plánu. Dalším krokem je výpočet diskontovaného cash flow (DCF), na které budou zjišťovány vlivy rizikových faktorů. Rizika je nutné minimalizovat, a proto bude v poslední části navrhnuta strategie k jejich zmenšení.

Inbound marketing společnosti Nestlé v oblasti kojenecké výživy
Hnízdilová, Lucie ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o inbound marketingu společnosti Nestlé v oblasti kojenecké výživy. Jejím cílem je zjistit, zda je inbound marketing vhodným nástrojem k propagaci kojenecké výživy, jež je silně regulována. Práce je postavena na komplexním rozboru dané oblasti a následné analýze inbound marketingové strategie jedné z dominantních firem na trhu - společnosti Nestlé. Úvodem je pozornost zaměřena na významné milníky ve vývoji náhradní kojenecké výživy a na kauzu, jež způsobila zásadní změny v přístupu k propagaci kojenecké výživy - Nestlé bojkot. Prostor je poté vymezen otázce dohledu a marketingové regulace oblasti kojenecké výživy jak v mezinárodním, tak evropském právu. Závěrečná pasáž teoretické části se zabývá konceptem inbound marketingu. Praktická část je uvedena nastíněním současné situace na globálním a českém trhu kojenecké výživy. Po představení společnosti Nestlé následuje analýza firmou uplatňované inbound marketingové strategie, jež je následně zhodnocena. K tomuto účelu slouží analýza efektivity užívaných nástrojů v závislosti na stanovených strategických cílech.

Podnikatelský plán
Gotschyová, Julie ; Tripes, Stanislav (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je zjištění podstatných hledisek tvorby podnikání, na základě kterých je vyhodnocena reálná proveditelnost podnikatelského záměru. Rešerše literatury se zaměřuje na strukturu podnikatelského plánu a jeho náležitosti. Detailněji se zabývá analýzami, potřebnými ke stanovení správné strategie podniku. Obsahuje analýzu externího a interního prostředí a také finanční analýzu. Následná část ukazuje, jak jsou získané informace aplikovány na konkrétní podnikatelský záměr. Data potřebná k provedení analýz byla získána ze statistických výstupů, zákonů a předpisů České republiky, osobních rozhovorů s občany dané lokality a z mých vlastních výpočtů. Výsledky byly použity k sestavení strategie podniku a k posouzení reálné proveditelnost podnikatelského plánu.

Optimalizace nástrojů marketingové komunikace společnosti SKF CZ, a.s.
Zastoupilová, Cecílie ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Hloušek, Miloslav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá nástroji marketingové komunikace v B2B, které využívá strojírenská společnost SKF CZ, a.s. na českém trhu. Práce obsahuje teoretický úvod do problematiky B2B marketingu, hodnocení nástrojů marketingové komunikace, situační analýzy a marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje situační analýzu společnosti SKF CZ, a.s. metodou 5C, popis využívaných komunikačních nástrojů a hodnocení jejich efektivity na základě primárních i sekundárních dat. Dále se praktická část věnuje vhodné alokaci zdrojů na jednotlivé komunikační nástroje v marketingovém rozpočtu na základě tohoto hodnocení a nastavení marketingového dashboardu pro průběžné hodnocení efektivity komunikačních nástrojů společnosti SKF CZ, a.s.

Aplikace Balanced Scorecard
Jandová, Alena ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Mikan, Pavel (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje konceptu Balanced Scorecard z pohledu jejího zapojení do strategického řízení podniku. V teoreticko-metodologické části jsou charakterizovány jednotlivé prvky Balanced Scorecard, je uveden její vývoj a způsob využití. Zároveň obsahuje návrh postupu, jak metodu implementovat v praxi. Praktická část se po vzoru postupu navrženého v teoretické části věnuje aplikaci metody Balanced Scorecard v dané organizaci. Proto je na základě PESTEL analýzy, Porterova modelu pěti sil, finanční analýzy a SWOT analýzy sestaveno plátno podnikatelského modelu charakterizující konkrétní společnost a její výkonnost. Následně je pro tuto organizaci ujasněna konkrétní strategie. Na základě této strategie je vytvořena Balanced Scorecard, přičemž kauzální vztahy mezi zvolenými cíli zobrazuje strategická mapa. V práci je dále navržen způsob implementace do běžného provozu podniku.