Název: Optimalizace nástrojů marketingové komunikace společnosti SKF CZ, a.s.
Překlad názvu: Optimization of marketing communication of SKF CZ, a.s.
Autoři: Zastoupilová, Cecílie ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Hloušek, Miloslav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2B marketing; marketingová komunikace; optimalizace; SKF; stojírenství; B2B marketing; marketing communications; mechanical engineering; optimisation; SKF

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/53214

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-262160


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-01-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet