Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 241 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Cause Related Marketing, jeho typy a příklady z českého prostředí
Kalná, Petra ; Dohnalová, Marie (vedoucí práce) ; Matyáš, Ondřej (oponent)
Diplomová práce pojednává o Cause Related Marketingu jako způsobu spolupráce neziskové organizace a obchodní společnosti v českém prostředí. Na základě odborné typologie zkoumám přítomnost jednotlivých typů Cause Related Marketingu u nás. Mým cílem je nejen prozkoumat výskyt těchto typů, ale také analyzovat jejich zastoupení a určit, který je případně tím převažujícím. V empirické části práce představuji konkrétní Cause Related Marketingové kampaně spolu se zaměřením na jejich prezentaci na webových stránkách neziskových organizací a jejich partnerských firem. S ohledem na internetovou prezentaci této spolupráce hledám souvislosti vypovídající o iniciativě, kterou subjekty v rámci kampaně vyvíjí. Výstupem diplomové práce je vyhodnocení výzkumu, doporučení pro ziskové i neziskové organizace a kritické zhodnocení této tematiky.
Společenská odpovědnost firem - spolupráce ziskových a neziskových organizací
Procházková, Zuzana ; Matyáš, Ondřej (vedoucí práce) ; Dohnalová, Marie (oponent)
T-Mobile Czech Republic a.s. Document1 1/1 Abstrakt: Tato diplomová práce se soustřeďuje na spolupráci ziskového a neziskového sektoru v České republice. Cílem práce je najít určité charakteristické prvky ve spolupráci mezi ziskovými a neziskovými společnostmi a zodpovědět stanovené výzkumné otázky sledující specifické vlastnosti vzájemných vztahů neziskových a ziskových subjektů. Práce se obecně skládá ze dvou částí. První část je teoretická a soustřeďuje se na problematiku společenské odpovědnosti firem, firemní filantropii, sponzoring a další firemní aktivity v oblasti společenské odpovědnosti. Druhá část práce je věnována situační analýze spolupráce neziskových a ziskových subjektů a výzkumu neziskových organizací provedenému pomocí dotazníkového šetření. Výzkumná část práce je založena na datech získaných od vybraných nestátních neziskových organizací, které byly podpořeny jednou z předem stanovených společností: Československá obchodní banka a.s., Komerční banka a.s. a T-Mobile ČR a.s. Jelikož na téma spolupráce ziskového a neziskového sektoru zatím v České republice neexistuje žádná odborná studie, čerpala jsem podklady pro svou práci především ze zahraničí, konkrétně z prostředí amerického neziskového sektoru.
Společenská odpovědnost firem
Balková, Anna ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Reichel, Jiří (oponent)
Resumé V předkládané diplomové práci se zabývám fenoménem společenské odpovědnosti firem (CSR). Úvodní části práce jsou věnovány konceptu CSR obecně a jeho vývoji v kontextu dalších teorií zkoumajících rovněž téma odpovědnosti v podnikání, popsán je také doporučený postup implementace konceptu CSR do organizační strategie. Další kapitoly již pak vycházejí konkrétně z teorie stakeholders a obsahového vymezení CSR v rámci tří tematických sfér - ekonomické, sociální a environmentální. Část práce se soustředí na propojení konceptu CSR s oblastí řízení lidských zdrojů v organizacích. Praktická část práce má formu případové studie, v níž jsem se zaměřila na mapování konceptu CSR v oblasti řízení lidských zdrojů v konkrétním podniku a také na navržení dalších opatření vycházejících z konceptu CSR tak, aby přinesla pozitivní efekt firmě i zaměstnancům, kteří jsou významnou skupinu stakeholders. Klíčová slova: Společenská odpovědnost firem, teorie stakeholders, etika, harmonizace pracovního a mimopracovního života, řízení rozmanitosti, pracovní podmínky, péče o pracovníky, outplacement.
Altruistické chování a jeho souvislost s ekonomickým klimatem
Šarapatka, Jan ; Hlaváček, Jiří (vedoucí práce) ; Jašová, Martina (oponent)
Cílem bakalářské práce je prozkoumat a shrnout hlavní myšlenky týkající se altruismu. V práci je vyvozen závěr, že lidský projev altruismu je výsledkem kombinace mnoha podnětů, jež autor navrhuje rozdělit na vnější a vnitřní motivy. V práci je obhájen názor, že altruistické chování může být, až na některé výjimky, považováno za racionální. Práce se přiklání k tvrzení a poskytuje důkazy, že CSR ani státní altruismus nemohou být pokládány za altruistické chování v pravém slova smyslu. V závěru je navržena nová definice altruismu, která zachovává původní znění, ale přidává nutnou podmínku nezištnosti. Tím do sebe nezahrnuje chování motivované chladným ekonomickým kalkulem jedince, či čistou reciprocitou, ačkoliv se takové jednání může často na první pohled jevit altruistickým. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
CSR aktivity Tesco Stores ČR a.s. v letech 2009-2010
Jílková, Kristýna ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
1 Anotace (abstrakt) Práce se zaměřuje na společensky odpovědné aktivity Tesco Stores ČR a. s. v letech 2009 - 2010, zasazuje je do kontextu marketingové komunikace a analyzuje je pomocí tří základních pilířů CSR - ekonomického, sociálního a environmentálního. Nejprve je popsáno, co koncept CSR je, jak vzniknul, které složky obsahuje a jaké nástroje může společensky odpovědná firma používat, a to i z hlediska marketingu. Jsou definovány důležité pojmy potřebné k následnému popsání aktivit firmy a práce se nevyhýbá ani kritice CSR. V následující části je představena firma Tesco Stores ČR a. s., která slouží jako subjekt případové studie. Pro účely studie byly vymezeny pouze roky 2009 a 2010, nicméně právě toto období je bohaté na aktivity v celé šíři možností CSR. Popsané aktivity budou z hlediska každého pilíře CSR samostatně zhodnoceny. Závěr přinese shrnutí dílčích analýz a několik návrhů na doplnění nepříliš širokého souboru komunikačních aktivit firmy.
Gastronomie jako součást životního stylu na stránkách českých celostátních tištěných médií v období první Československé republiky
Zábrodská, Kristina ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce) ; Vošahlíková, Pavla (oponent) ; Burešová, Jana (oponent)
Dizertační práce Gastronomie jako součást životního stylu na stránkách českých celostátních tištěných médií v období první Československé republiky představuje výsledky osmiletého výzkumu gastronomické žurnalistiky v prvorepublikovém tisku. První republika bývá nahlížena idealisticky přes filtr pozitivního sentimentu jako moderní, demokratický a prosperující státní útvar. Realita tomuto pohledu však zcela neodpovídá. Tato práce představuje úzký výsek prvorepublikového životního stylu na příkladu gastronomie, která odráží ekonomickou a sociální úroveň společnosti, a kriticky ji konfrontuje s historickými fakty. Vychází přitom z předpokladu, že gastronomii jakožto nedílné součásti života se média pravidelně věnovala. Obsahová analýza prokázala, že gastronomická žurnalistika měla své pravidelné rubriky ve sledovaných denících, ačkoliv se tak tehdy nenazývala. Analýza zahrnuje pět celostátních deníků vycházejících po celé období první republiky - Lidové noviny, Národní politiku, České slovo, Právo lidu a Venkov - a Rudé právo vzniklé v roce 1920. Svým obsahem listy postihují celé společensko-politické spektrum publika a lze se tak domnívat, že představují téměř kompletní pluralitu názorů. Do analýzy jsou zahrnuta pouze víkendová vydání ve vybraných letech signifikantních pro vývoj mladé republiky - od...
Komparace elektronických sportů a vybraných sportů z marketingového hlediska
Žežulka, Martin ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl seznámit čtenáře s tématem elektronického sportu a s možným využitím jeho marketingového potenciálu. Zabývá se paralelami s tradičními sporty a na příkladech sponzoringu, product placementu, aktivitách společenské odpovědnosti a následných úskalích se snaží znázornit, v čem si jsou tato odvětví podobná, a v čem se naopak liší. V první části se práce zabývá fenomenologií sportu, díky které je možné odpovědět na otázku, zdali lze považovat esport za sport. Dále se práce věnuje historii esportu za účelem uvedení čtenáře do souvislostí v současnosti. V následujících kapitolách jsou pak vysvětleny zkoumané marketingové nástroje a média, na kterých se můžeme s esportem a tradičními sporty setkat. V praktické části jsou pak na konkrétních příkladech znázorněny jejich implementace v obou odvětvích.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 241 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.