Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  začátekpředchozí40 - 49dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Online marketing vybraného subjektu
HRONOVÁ, Lenka
Tato práce se zaměřuje na použití online marketingu v jazykové škole CC Škola jazyků. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit současný stav online marketingu vybraného subjektu a navrhnout pro něj plán online marketingu pro další období. Celá práce je rozdělena do tří částí. V první části jsou vysvětleny všechny pojmy týkající se marketingu a online marketingu. Praktická část je zaměřena především na webové stránky společnosti a na jejich sociální sítě. U webových stránek byl průzkum prováděn pomocí dotazníkového šetření a pomocí nástroje Google Analytics. Sociální síť Facebook byla analyzována na základě dat z nástroje Page Insights a reklama pomocí správce reklam. Další část vlastní práce byla zaměřena na server YouTube. Zde byla data sbírána pomocí nástroje Youtube Analytics. V praktické části jsou také uvedeny veškeré náklady na online marketing firmy. Na základě zjištěných výsledků z předchozí analýzy byly navrženy případné úpravy a nové nástroje pro lepší fungování online komunikace.
Aplikace digitálního marketingu pro rozvoj start-upu
Zadáková, Diana ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Čermáková, Senta (oponent)
Bakalářská práce je věnována digitálnímu marketingu s jeho následným využitím pro rozvoj nového fitness portálu ClassPoint.cz. Teoretická část pojednává o internetovém, respektive digitálním marketingu a jeho vlivu na marketingovou strategii a taktiku. Práce se zaměřuje na online komunikaci, která v důsledku masivního využívání Internetu a digitálních technologií vytvořila samostatný komunikační mix. V práci jsou charakterizovány její jednotlivé nástroje (reklama, PR, podpora prodeje, direct marketing) a vyhodnoceny jejich přínosy pro podnik. Praktická část pojednává o využití obsahového marketingu a PR na sociálních sítích pro rozvoj start-upu ClassPoint.cz s cílem zvýšení jeho návštěvnosti a rozšíření jeho povědomí mezi lidmi. V závěru práce vyhodnocuje naplnění cílů pomocí nástroje Google Analytics a poskytuje doporučení pro další směr rozvoje portálu.
Marketingová komunikace společnosti Shoptet se zaměřením na online kanály
Štěpka, Lukáš ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce rozebírá na příkladu společnosti Shoptet možnosti marketingové komunikace prostřednictvím online kanálů, na kterých jakožto výhradě internetový subjekt působí. Úkolem práce je nabídnout komplexní pohled na toto poměrně široké téma, jehož význam dlouhodobě roste a týká se již všech společností nezávisle na jejich velikosti. Autor se snaží oblast, která se v současné době diverzifikuje do stále menších podoborů, uchopit jako celek a poukázat na souvislosti mezi nimi. V úvodní části práce stručně představuje teorii marketingové komunikace obecně a následně ji aplikuje na příklad vybrané společnosti. Deskriptivní metodou rozebírá jednotlivé kanály a marketingové techniky, které společnost Shoptet ve své komunikaci využívá a zasazuje je do kontextu obecných trendů a znalostí v této oblasti. Cílem je vytvořit celistvý popis marketingové komunikace společnosti včetně zhodnocení její úrovně, který je aplikovatelný při plánování nebo hodnocení komunikace jiných srovnatelných subjektů.
Marketingová komunikace kulturních organizací na Českobudějovicku
Pouzarová, Jana ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce se zabývá tématem marketingové komunikace kulturních organizací na Českobudějovicku. Věnuje se čtyřem největším kulturním institucím v okrese, které jsou zároveň největšími v kraji ve svých oborech působnosti, a to Jihočeskému divadlu, Jihočeskému muzeu, Alšově jihočeské galerii a Jihočeské komorní filharmonii. Vzhledem k mnoha změnám, k nimž v daných subjektech v posledních letech došlo, je období analýzy stanoveno na roky 2014 a 2015. Práce je rozdělena na čtyři části. První část vymezuje marketingové pojmy, popisuje marketingový mix, jeho jednotlivé nástroje a specifika marketingu v kultuře. Další část práce definuje zkoumané organizace z hlediska jejich historie, struktury a změn v posledních letech. Třetí část práce se zabývá podrobnou analýzou komunikačních aktivit těchto organizací, vymezuje použité nástroje marketingové komunikace. SWOT analýzou odhaluje silné a slabé stránky komunikace institucí, jejich příležitosti a hrozby. Poslední část se věnuje komparaci komunikace těchto čtyř subjektů a zároveň shrnuje zjištěné poznatky v oboru marketingové komunikace kultury na úrovni kraje.
Role of Facebook in TEFL at the Second Level of Primary Schools
Hodková, Barbora ; Dvořák, Bohuslav (vedoucí práce) ; Ficza, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na roli sociální sítě Facebook v procesu výuky anglického jazyka na druhém stupni českých základních škol. Teoretická část věnuje pozornost metodologii využívané ve výuce angličtiny jako cizího jazyka (TEFL) ve 20. a 21. století, dále pak online výuce a komunikaci, popisuje historii a vývoj Facebooku a zabývá se otázku bezpečnosti na internetu. Praktická část v první části informuje čtenáře o způsobu přípravy výzkumné části, stanovuje cíle a popisuje pozadí celého výzkumu. V druhé části se zabývá sběrem, posouzením a vyhodnocením dat získaných z výzkumné části. Výzkum pro tuto diplomovou práci byl navržen tak, aby pomohl odhalit případné benefity využití Facebooku ve výuce anglického jazyka. Výzkum se skládal z dotazníkového šetření a dvojího pozorování, které bylo provedeno autorkou této práce.
Riziková elektronická komunikace dětí.
Součková, Michaela ; Vaníčková, Eva (vedoucí práce) ; Provazníková, Hana (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice týkající se rizikové elektronické komunikace dětí a poukazuje na současnou situaci v 6. třídách vybraných základních školách v Praze a Písku. Porovnává navzájem postoje dětí k novým technologiím, poučení o rizikovém chování na internetu a zkušenosti s rizikovými elektronickými komunikacemi. Zjišťuje také míru preventivních opatření ze strany rodičů a škol. Teoretická část se zabývá formami elektronické komunikace, rizikovými faktory závislosti na internetu a popisuje jednotlivé druhy nebezpečí elektronické komunikace. Dále je zde shrnut vliv nových technologií na vývoj dítěte a charakteristika jednotlivých vývojových stádií dítěte. Závěr této části se věnuje mediální gramotnosti dětí a především preventivním krokům proti rizikové elektronické komunikaci. Práce poukazuje na to, že v současné době roste míra používání nových technologií mladšími dětmi a s tím se zvyšuje riziko setkání se s nebezpečnou elektronickou komunikací. Proto je důležité dbát na vhodnou a cílenou prevenci ze strany rodičů, škol i institucí. Klíčová slova: online komunikace - děti - rizika a nebezpečí - kyberšikana - kybergrooming - sexting - kyberstalking
Online komunikace start-upů: Případová studie Designeros
Ulmanová, Zuzana ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Práce se zabývá online komunikací a případovou studií start-upu Designeros. Jedná se o online galerii designových produktů, která vlastní několik výrazných komunitních stránek. V první části práce je popisován samotný pojem start-up a historie start-upů. Zároveň jsou zde uvedeny příklady úspěšných českých a globálních start-upů. Autorka zde popisuje přínos jednotlivých úspěšných start-upů a jejich produktů. Dále zde popisuje komunikační kanály využívané pro marketingové účely společnosti Designeros. Ve druhé části představuje společnost, její zakladatele, vznik, vývoj a postavení na trhu. Dále se věnuje kvantitativní analýze využívaných komunikačních kanálů. K analýze využívá volně dostupné analytické nástroje, jejichž výsledky následně kriticky hodnotí. Poznatky z analýzy autorka využívá při navrhování budoucích komunikačních aktivit. Ty by měly start-upu pomoci optimalizovat stávající komunikaci a přispět k rozšíření povědomí o značce na trhu.
Porovnání marketingové komunikace značek Hyundai, ŠKODA AUTO a Peugeot na českém trhu
Klofcová, Veronika ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Obluk, Ondřej (oponent)
První část bakalářské práce "Porovnání marketingové komunikace značek Hyundai, Peugeot a ŠKODA na českém trhu" se věnuje představení tématu, včetně teoretických základů, na kterých mezinárodní marketing staví. V krátkosti jsou představena hlavní specifika českého trhu, na který je tato práce zaměřena i všechny tři značky, které jsou dále porovnávány. Ve druhé části jsou deskriptivní metodou představeny vybrané marketingové aktivity jednotlivých značek (podrobněji se věnuje tématům corporate identity/corporate design, televizní reklamě a online marketingu), které jsou na základě stanovených kritérií mezi sebou porovnány. Třetí část se pak částečně vrací k první části a tomu, co to pro společnost znamená podnikat v odlišné zemi a odlišné kultuře než té, ze které pochází a jestli se právě konkrétní rysy místa původu projevují v komunikaci tak, jak byla popsána v části druhé. Značky Hyundai, Peugeot a ŠKODA byly vybrány proto, že si jsou v určitých ohledech podobné (cílová skupina zákazníků, výrobní závody v České republice), zatímco v dalších jsou naprosto rozdílné (historie, místo původu). Zároveň se jedná o značky s podobnými ambicemi na evropském trhu, které si přímo konkurují i proto, že každá z nich spadá pod jiný koncern.
Návrh změn komunikačního mixu vybraného klubu
Šturma, Pavel ; Mucha,, Ing, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozborem komunikačního mixu hokejového klubu PSG Zlín. První teoretická část rozebírá obecné pojmy marketingové komunikace a komunikačního mixu se zaměřením na nástroje online komunikace. V druhé části dochází k seznámení s klubem, analýze jeho marketingového prostředí a současného komunikačního mixu klubu opět se zaměřením na online komunikaci. Východiskem je pak návrh změn a zlepšení.
Online komunikační strategie fakulty
Šimíčková, Klára ; Škapa, Stanislav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřená na analýzu stávajícího stavu online komunikace fakulty a na formulaci návrhů na opatření, která povedou k posílení strategického využití online nástrojů v komunikaci vysokoškolské vzdělávací instituce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   začátekpředchozí40 - 49dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.