Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  začátekpředchozí40 - 49další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro cestovní kancelář
Lašáková, Petra ; Hladíková, Kateřina (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro cestovní kancelář, která by jí pomohla posílit tržní postavení, získat nové zákazníky a udržet ty stávající, jakožto i zvýšit tržní obrat. Marketingová strategie bude vycházet z podnikových cílů, které budou stanoveny na základě analýzy konkurence, vnitřního a vnějšího prostředí podniku a SWOT analýzy. Součástí navržené strategie bude určení způsobů, jak má být stanovených cílů dosaženo a finanční plán.
Návrh změny organizační struktury firmy
Svobodová, Elena ; Heinl, Zdeněk (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout novou organizační strukturu ve výrobním podniku, zaměřit se hlavně na jednotlivé organizační složky a specifikovat cíle, které by měly být touto restrukturalizací dosaženy. Návrh změny organizační struktury je proveden na základě analýzy současné situace společnosti, dále dle poskytnutých informací a interních materiálů od zaměstnanců a vedení firmy. V rámci diplomové práce jsem navrhla novou organizační strukturu, která má pro podnik znamenat zlepšení efektivnosti jeho chodu, což znamená snížení nákladů a zvýšení produktivity.
Návrh na zlepšení úrovně cestovního ruchu města Ivančice
Hrdličková, Lucie ; Dvořáková, Jarmila (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje problémy, které souvisejí s cestovním ruchem města Ivančice.Obsahuje návrh na zlepšení úrovně cestovního ruchu ve městě Ivančice, analýzu slabých a silných stránek pomocí SWOT analýzy. Analýza je spojena s dotazníkovým průzkumem s jeho vyhodnocením a návrhy na zlepšení momentálního stavu.
Marketingový výzkum
Skopalová, Michaela ; Soušek, Miloslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je analýza čínského trhu v sektoru otopných těles se záměrem zhodnotit možnost vstupu českého podniku na tento obtížný trh. Na začátku práce jsou shrnuta základní teoretická východiska, která tvoří podklad marketingové analýzy. V praktické části je nejprve zhodnoceno postavení podniku na českém trhu a též byla vyhotovena interní analýza podniku. Poté následuje zahraniční marketingová analýza, ve které jsou hodnoceny jednotlivé proměnné, které mohou ovlivnit případné úspěšné působení podniku na čínském trhu. V této sekci jsou též popsány základní podmínky pro podnikání na tomto trhu. Na základě poznatků z analýzy jsou formulovány výstupy, které tvoří doporuční podniku ohledně otázky zda se na čínském trhu etablovat či ne.
Strategická analýza společnosti Carla s.r.o.
Hoang, Tuyet Nhung ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Štamfestová, Petra (oponent)
Cílem bakalářské práce je provedení strategické analýzy společnosti Carla, s.r.o. za období 2010 - 2014 z pohledu externího analytika. Bakalářská práce je standardně rozdělena do dvou hlavních částí. V teoretické části je vymezena metodika analýzy vnějšího a vnitřního prostředí podniku. V praktické části je představen podnik a jeho obecná charakteristika. Poté následuje samotná strategická analýza, v rámci níž se aplikuje získané teoretické poznatky. Součástí je i finanční analýza, která slouží pro hodnocení finančního zdraví podniku. Poznatky získané v rámci celé analýzy vyústí ve SWOT analýzu, na jejíž základě jsou navržené případné změny a doporučení pro tvorbu podnikové strategie.
Využití kulturních zařízení v rozvoji cestovního ruchu na příkladě vybraných muzeí v městě Písek
ŠEBKOVÁ, Monika
Diplomová práce se zaměřuje na využití kulturních zařízení v rozvoji cestovního ruchu na příkladě vybraných muzeí v městě Písek. Zabývá se zejména Prácheňským muzeem v Písku. Diplomovou práci tvoří několik částí. První představuje literární přehled, který obsahuje teoretické podklady pro následující praktickou část. Další částí je analýza nabídky cestovního ruchu v regiéonu Písek a analýza poptávky po cestovním ruchu na Písecku, kterou tvoří marketingový výzkum návštěvníků Prácheňského muzea a profil návštěvníka regionu sestavený na základě výsledků marketingových výzkumů provedených městem Písek. Na základě těchto analýz je sestavena SWOT analýza Písecka, která popisuje situaci v regionu. Všechny tyto části sloužily jako podklady pro vypracování poslední části, a to předpokladů rozvoje cestovního ruchu s využitím muzeí v městě Písek.
Marketingová strategie Gymnázia olympijských nadějí České Budějovice
Lundáková, Kateřina ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Hlavním tématem diplomové práce je marketingová komunikace českobudějovického Gymnázia olympijských nadějí. První část práce je věnována teorii, která je zaměřena převážně na komunikační mix školy, image školy a marketingovou strategii. Dále práce představuje dosavadní marketingové aktivity gymnázia, popisuje provedenou SWOT analýzu a zachycuje realizaci dotazníkového průzkumu a jeho následné vyhodnocení. Těžištěm práce je návrh konkrétní marketingová strategie pro GON, která vychází z výsledků provedených analýz.
Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Jihlava
PŮŽOVÁ, Lucie
Pro první fázi byla využita situační analýza. Jejím cílem bylo vymezit řešené území, region Vysočina a město Jihlava.V rámci situační analýzy je zařazena geografická charakteristika podmínek cestovního ruchu a životního prostředí, zpracování forem a druhů cestovního ruchu v této oblasti a vymezení subjektů cestovního ruchu, subjekty, které zajišťují dopravní, ubytovací a stravovací služby. Vypsání dopravních služeb města Jihlava a nabídky ubytování a stravování v Jihlavě. Dalším krokem je zařazení města Jihlavy podle významu cestovního ruchu. Jeho zařazení do daných kategorií. Poslední charakteristikou situační analýzy byly návštěvnické atraktivity z hlediska přírodního i společenského charakteru. Zdrojem informací byly knihy Památky Jihlava a okolí a Geografie obce Jihlava, dále informace z turistického informačního centra v Jihlavě a z webových stránek města Jihlavy. Pro hodnocení regionu je použita swot analýza, kde jsem zjistila silné a slabé stránky dané oblasti a příležitosti a hrozby pro danou oblast. V další fázi je zpracována charakteristika turistického informačního centra, kategorizace TIC podle Asociace turistických informačních center ČR a zařazení turistického informačního centra v Jihlavě. Formou osobního pohovoru bylo zjištěno náplň činnosti TIC, organizační struktura, forma a struktura nabídky, finanční portfolio a profil návštěvníka. Pomocí Bostonské matice bylo provedeno zhodnocení centra. Praktickou částí této práce je dotazníkové šetření. Jednalo se o terénní výzkum na Masarykově náměstí v Jihlavě. Dotazníky vyplnilo 92 respondentů, kteří odpovídali na otázky týkající se jejich spokojenosti se stávajícími produkty cestovního ruchu ve městě, spokojenost s turistickými informačním centrem a podobně. Odpovědi byly vyhodnoceny v programu Microsoft Excel pomocí kontingenčních tabulek Z výsledků vyhodnocení dotazníků se stanovily návrhy produktů cestovního ruchu pro vybrané segmenty. Na základě veškerých získaných informací, materiálů a výsledků výzkumu se zpracují nové produkty cestovního ruchu pro turistické informační centrum v Jihlavě. Můj návrh je cyklomapa, protože tento produkt často turisté v turistickém informačním centru poptávají a návrh nové cyklotrasy na Jihlavsku.
Ekonomický rozbor vybrané firmy
BOŘILOVÁ, Lenka
Diplomová práce se zabývá ekonomickým rozvojem vybrané truhlářské firmy v období pěti let. Pojednává o změnách výrobní strategie a následných důsledcích těchto rozhodnutí na výši zisku a tržeb. Práce se zabývá stručným popisem firmy a ekonomickou situací v daném období. Účelem diplomové práce je uvést trendy, použít známé postupy a nástroje finanční analýzy pomocí získaných informací z vybraného podniku a zároveň ukázat možnosti jejich praktického použití a navrhnout trendy ke zlepšení ekonomické situace.
PODMÍNKY ROZVOJE MALÉHO PODNIKU V OBLASTI CESTOVNÍHO RUCHU
ZIEGLER, Tomáš
Tato bakalářská práce se zabývá podmínkami malého a středního podnikání v cestovním ruchu. Cílem této bakalářské práce je zhodnotit podmínky rozvoje turistické ubytovny Yetti, analyzovat jeho pozici v konkurenci, analyzovat systém řízení a zhodnotit možnosti využití operačních podpor a navrhnout možnosti budoucího rozvoje. Turistická ubytovna Yetti byla založena roku 2003 a nachází se v Jizerských horách v malé vesnici Horní Maxov. Když Yetti přišel do Horního Macova, jeho strategie byla velice konkurenceschopná a měl hodně spokojených zákazníků. Po několika letech ale zájem zákazníků opadl. Proč se to stalo? Ukázalo se, že dobrá myšlenka není dostačující pro úspěch v podnikatelském prostředí. Dobré řízení je pro podnikání stejně důležité jako konkurenční výhoda. Tato bakalářská práce zhodnocuje marketingový mix turistické ubytovny Yetti. Produkt, cena a lidé jsou v pořádku, ale místo, marketingová komunikace, utváření balíčků, partnerství a programování jsou nepovšimnuty. Samostatné podnikání není jednoduché, má mnoho překážek a také mnoho příležitostí. Zabírá mnoho nergie a času, ale samostatné podnikání dává podnikateli svobodu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   začátekpředchozí40 - 49další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.