Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 53 záznamů.  začátekpředchozí34 - 43další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zavádění věrnostního programu
Lipovská, Petra ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Hofmanová, Andrea (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou tvorby nového konceptu věrnostního programu pro konkrétní společnost, který by byl silnou konkurenční výhodou se zaměřením na výběr benefitů prostřednictví zákaznického průzkumu. Pro naplnění tohoto tématu práce nejprve nastiňuje teoretické poznatky, ze kterých by tvorba konceptu měla vycházet a jaké jsou metody a možnosti v oblasti tvorby věrnostních programů. Dále je provedena detailní analýza situace na trhu a jednotlivých hráčů s důrazem na vzájemné odlišení. V praktické části práce jsou nejprve nastaveny cíle VP, zvolena cílová skupina a princip fungování VP. V hlavní části je proveden výběr benefitů s nevyšší přidanou hodnotou pro zákazníky prostřednictvím zákaznického průzkumu pomocí třístupňové metody výběru. V analýze jsou nastíněny i odlišnosti mezi třídami, pohlavím a věkem dotazovaných. V závěru je také provedena ekonomická racionalizace a doporučení pro společnost.
Obchodování na internetu
KUBIČKA, Tomáš
Cílem práce "Obchodování na internetu" bylo vytvořit návrh řešení komunikačního mixu vybraného internetového obchodu Levneelektro.cz. Na základě makro a mikro analýzy bylo zjištěno, že je velmi důležité, aby společnost zlepšila komunikaci se zákazníky. Dále bylo zjištěno, že velmi důležitým krokem pro udržení konkurenceschopnosti společnosti ELEKTRA PV je vytvořit věrnostní program, který zajistí loyjalitu zákazníků. V práci jsou vytvořeny dva různé návrhy, které by byly vhodným řešením pro společnost.
Analysis of the loyalty programme of Ambiente restaurants
Čuchranová, Mária ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Berglová, Pavla (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na oblast věrnostního programu. Jejím cílem je analýza věrnostního programu restaurací Ambiente s názvem Program pro přátelé dobrého jídla a jeho srovnání se způsobem odměňování zákazníků, který společnost využívala před spuštěním programu. Teoretická část popisuje nejdřív umístnění věrnostního programu v marketingu, kde jsou vysvětleny základní pojmy jako marketingová a komerční komunikace, marketingový mix, komunikační mix, podpora prodeje a její jednotlivé formy. V souvislosti s věrnostním programem jsou objasněny pojmy věrnost zákazníka, jeho spokojenost a hodnota. Dále je popsaná oblast řízení vztahů se zákazníky a možnosti měření věrnostního programu. V praktické části je představená skupina restaurací Ambiente, její předchozí způsob odměňovaní zákazníků a popis nového věrnostního programu.
Analýza vybraných věrnostních programů leteckých společností
Pašková, Michaela ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent)
Tato práce se zabývá věrnostními programy leteckých společností. Většina aerolinií v dnešní době nabízí program, ve kterém mohou zákazníci sbírat body jako odměnu za své proletěné letenky. V první části se práce věnuje rešerši odborné literatury na toto téma, vývojem věrnostních programů, fázemi při jejich budování, efektem, který je od nich očekáván i jejich vlivem na klienty i zisk společnosti. Druhá část práce je zaměřená na uplatnění teoretických poznatků při praktickém zkoumání věrnostních programů dvou evropských aerolinií -- Air France a Lufthansy. Je provedena analýza a komparace obou programů, porovnání shodných parametrů i rozdílů.
Vliv legislativního prostředí ČR-upravující prodej léčiv- na věrnostní program lékárny Alma
SKÁLOVÁ, Veronika
Diplomová práce byla zaměřená na zhodnocení věrnostního programu Lékárny ALMA v návaznosti na legislativní prostředí ČR. V první části byla provedena analýza legislativního prostředí. V další části bylo provedeno zhodnocení věrnostního programu. Věrnostní program byl zhodnocen jako celek. Dále byly zhodnoceny jednotlivé marketingové akce, které Lékárna ALMA uskutečnila během roku 2010 a roku 2011. Výsledkem práce bylo, že věrnostní program byl pro Lékárnu ALMA přínosem. Provozování věrnostního programu je pro Lékárnu ALMA ekonomicky efektivní. Lékárna by měla i nadále pokračovat v uskutečňovaní marketingových akcí, protože mají na zákazníky pozitivní efekt.
Věrnostní programy jako nástroj konkurenčního boje proti slevám na příkladu společnosti L Oreal
Ježek, Adam ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Šebová, Petra (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl optimalizaci a zefektivnění stávajícího věrnostního programu L'Oréal Paris. Teoretická část pojednává o historii, trendech a budoucnosti věrnostních programů a obsahuje unikátní dělení těchto programů. Praktická část je věnována analýzám a vyhodnocení fungování věrnostního klubu L'Oréal Paris, přičemž jsou formulována doporučení na zlepšení procesu jeho fungování.
Věrnostní programy určené pro děti a jejich vliv na chování dětí jako na spotřebitele
Pažoutová, Iveta ; Ryšavá, Monika (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na věrnostní programy určené dětem. Cílem práce je vytvořit doporučení pro určitou firmu, jak by její věrnostní program měl vypadat. Teoretická část obsahuje seznámení s věrnostními programy a popsání tržního segmentu dětí. V praktické části je popsáno, co značka Kubík nabízí dětem. Součástí práce je výzkumné šetření provedené na dětech ve věku od 8 do 11 let prostřednictvím dotazníků, které jsou rozděleny na dvě části - na obecnou a zaměřenou na nápoje Kubík. Z výstupů výzkumného šetření je analyzován vliv dětí jako spotřebitelů a popsáno doporučení pro značku Kubík, jak by měla vytvořit věrnostní program pro děti.
Věrnostní program platebních karet, řešení nad DWH
Jersák, Pavel ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou zákaznické loajality, věrnostních programů v bankovnictví a především problematikou věrnostních programů platebních karet v bankovnictví. Teoretická část práce uvádí čtenáře do problematiky zákaznické loajality v bankovnictví, popisuje specifika této loajality ve srovnání s loajalitou zákazníků k obchodním firmám. Dále se zabývá možnostmi, jakými podpořit loajalitu zákazníků k bance s využitím platebních karet jako hlavního produktu, který umožňuje klientům přístup do tohoto věrnostního programu a do výhod, které jim může nabídnout. V rámci popisu variant věrnostních programů platebních karet se tato práce věnuje věrnostnímu programu realizovanému v alianci s partnery. Praktická část práce se zabývá technologickými východisky pro realizaci věrnostního programu platebních karet, diskutuje dvě hlavní možnosti integrace systému věrnostního programu do současného stavu informačních systému banky a jeden z nich, tedy integraci s využitím datového skladu, blíže popisuje z hlediska realizace v obvyklém prostředí bankovních systémů a datového skladu. Hlavním přínosem této práce je ukázka možnosti přístupu k věrnostnímu programu platebních karet, dále ucelený přehled jeho variant a především analýza, jakým způsobem je možné provést integraci systému věrnostního programu platebních karet s využitím datového skladu.
Analysis of customer satisfaction in the hotel of Sheraton Prague Charles Square Hotel
Szabó, Tomáš ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Gardoš, Radek (oponent)
Tato bakalářská práce se zabírá problematikou spokojenosti zákazníků konkrétního pražského hotelu. Snaží se zmapovat celkovou spokojenost zákazníků a její vývoj od začátku existence hotelu. Její vliv na loajalitu ke značce hotelu a ochotu zákazníků doporučit hotel svým známým. Poukazuje také na vliv benefitů věrnostního programu daného hotelu na loajalitu ke značce hotelu. Práce se snaží odpovědět na hypotézy vyplývající ze stanovených cílů, což se jí nakonec podaří a odhaluje určitý vliv mezi celkovou spokojeností a loajalitou ke značce, taktéž postupně narůstající spokojenost zákazníků v čase z důvodu lepších zkušeností managementu s vedením hotelu. V závěru posuzuje efektivnost majitelovo rozhodnutí změnit generálního ředitele po pěti měsících od otevření hotelu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 53 záznamů.   začátekpředchozí34 - 43další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.