Název: Zavádění věrnostního programu
Překlad názvu: Implementation of the loyalty programme
Autoři: Lipovská, Petra ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Hofmanová, Andrea (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CRM; věrnostní program; zákaznický průzkum; CRM; customer research; loyalty programme

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35741

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162440


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet