Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 326 záznamů.  začátekpředchozí314 - 323další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výhody poskytované zaměstnancům ve vazbě na zákon o daních z příjmů a zákoník práce
AMBRŮZOVÁ, Pavla
Cílem práce je vymezit a analyzovat zaměstnanecké výhody, především důvody jejich poskytování a plynoucí výhody i nevýhody. Práce srovnává a analyzuje jednotlivé druhy benefitů související se zákonem o daních z příjmů a zákoníkem práce. Praktická část charakterizuje vybraný podnik a jeho systém poskytování zaměstnaneckých výhod.
Analýza zaměstnaneckých výhod
Nenáhlová, Jana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Zábranská, Hana (oponent)
První část práce je zaměřena na vysvětlení pojmů motivace, motivace pracovního jednání a charakteristiku jednotlivých typů zaměstnaneckých benefitů. Ve druhé části práce analyzuje benefitové poukázky, zejména pak jejich využití v cestovním ruchu. V závěru je analýza doplněna o dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjistit, jaké poukázky zaměstnanci dostávají, příp. chtějí dostávat, kde je uplatňují a jaká je jejich informovanost o možnostech využití.
Motivace zaměstnanců a zaměstnanecké benefity
Limburská, Martina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá oblastí řízení lidských zdrojů, konkrétně motivací zaměstnanců a s ní souvisejícími zaměstnaneckými benefity. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů motivace jak z obecného, tak z pracovního hlediska a dále se blíže věnuje problematice zaměstnaneckých benefitů, zejména jejich funkci, významu a členění. Praktická část se zaměřuje na analýzu motivačního systému konkrétní společnosti působící na českém trhu. Na základě těchto poznatků je na konci předložen návrh na změny a zlepšení ve zkoumaných oblastech.
Péče o zaměstnance v Lázních Poděbrady, a. s.
Vidmanová, Šárka ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá péčí o zaměstnance. První část je zaměřena na teoretický popis činností spadajících do této oblasti a na některé právní předpisy, které s nimi souvisí. Druhá, praktická, část popisuje a hodnotí provádění těchto činností v podniku Lázně Poděbrady a obsahuje návrhy ke zlepšení. V závěru jsou uvedeny výsledky šetření spokojenosti zaměstnanců s pracovním prostředím.
Přehled vybraných aspektů péče o zaměstnance v mezinárodním prostředí
Mintuchová, Aneta ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Hýl, Marek (oponent)
V bakalářské práci je poskytnut přehled vybraných aspektů péče o zaměstnance v závislosti na jejich aplikaci dvěma analyzovanými americkými firmami, kterými jsou Google a Southwestern Company. Zjištěná situace je porovnána s praktikami z dané oblasti v České Republice. Hlavní pozornost je věnována rozvoji, vzdělávání pracovníků a zaměstnaneckým benefitům. Práce potvrzuje, že ve zkoumaných společnostech jsou benefity poskytovány ve větší míře, než je tomu zvykem v České Republice. Vzdělávání je intenzivnější a individualizovanější. Obě společnosti si zakládají na oceňování svých pracovníků a dobrém sociálním prostředí, Southwestern ale zároveň podporuje soupeření k dosažení co nejvyššího výkonu. Průzkum dané oblasti nachází i negativa situace v USA a poskytuje doporučení oběma srovnávaným zemím.
Analýza pracovní doby v marketingové společnosti
Daňková, Silvie ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Jarošová, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou pracovní doby, coby jednoho z hlavních aspektů práce a pracovní činnosti člověka. Cílem práce je analyzovat pracovní dobu a její využívání v konkrétní, marketingové, společnosti. Teoretická část práce uvádí do problematiky, shrnuje základní poznatky z literatury a poskytuje teoretická východiska pro praktickou část práce. V praktické části práce je podrobně analyzován systém pružné pracovní doby, který je ve společnosti využíván. Cílem je analyzovat chování zaměstnanců ve vztahu k pracovní době v dlouhodobějším měřítku a vyvodit z tohoto pro společnost patřičná doporučení. Tato analýza by měla být podkladem zejména pro manažery oddělení a pro personální oddělení.
Zdanění zaměstnaneckých benefitů
Kratochvílová, Soňa ; Slintáková, Barbora (vedoucí práce) ; Vančurová, Alena (oponent)
Diplomová práce analyzuje, jaký dopad přinesly legislativní změny v oblasti zaměstnaneckých benefitů, obsažené v novele zákoníku práce a zákona o daních z příjmů, na mzdu zaměstnance a na daňově uznatelné náklady zaměstnavatele v roce 2008 oproti roku 2007. Práce se dělí na tři části. První kapitola se zabývá objasněním pojmu zaměstnanecké benefity, podává přehled zaměstnaneckých benefitů a dále ukazuje daňové řešení benefitů na straně zaměstnance i zaměstnavatele. V druhé kapitole jsou detailně charakterizovány vybrané zaměstnanecké benefity. Třetí kapitola je analytická, kde je na modelovém příkladě ukázán dopad legislativních změn vybraných benefitů. K identifikaci a kvantifikaci reformních dopadů jsou použity obecně vědní metody, konkrétně komparační analýza a syntéza.
Analýza dopadu zavedení zaměstnaneckého paušálu na daňovou povinnost poplatníka v ČR
Packová, Eva ; Slintáková, Barbora (vedoucí práce) ; Vančurová, Alena (oponent)
Diplomová práce se zabývá dopadem zavedení zaměstnaneckého výdajového paušálu a zrušení osvobození některých zaměstnaneckých benefitů na daňovou povinnost zaměstnance. V první části je popisována současná daňová úprava zaměstnaneckých benefitů, ve druhé části je popisován systém zdanění zaměstnaneckých benefitů ve vybraných zemích OECD a ve třetí části je stanovena sazba paušálu a provedena analýza dopadu modifikované daňové legislativy na daňové povinnosti modelových poplatníků.
Jak získat a udržet si kvalitní pracovníky v ICT firmě
Čermák, Tomáš ; Kleibl, Jiří (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Tématem práce jsou postupy, prostřednictvím kterých je možné získat a dlouhodobě si udržet kvalitní pracovníky v odvětví ICT. Většina popisovaných postupů je bez větších problémů přenositelná do mnoha dalších odvětví. V práci jsou rovněž zmíněny zcela nové přístupy, které lze uplatňovat v rámci procesu získávání pracovníků. Konkrétně se jedná o možnosti využití internetových sociálních sítí, jako jsou Facebook, LinkedIn nebo Twitter. Další nové možnosti pro získávání a zaměstnávání pracovníků, které jsou v práci popsány, přinášejí internetové služby zaměřené na oblast outsourcingu. Příkladem takové služby je oDesk. Předmětem další části práce je popis procesů, které jsou uplatňovány v rámci získávání a udržování si kvalitních pracovníků ve společnosti Unicorn, která je největším českým výrobcem softwaru. I přes dlouhodobé úspěchy a bohaté zkušenosti při realizování jednotlivých personálních a dalších souvisejících činností s cílem získávat a udržovat si kvalitní pracovníky bylo možné zformulovat určité návrhy a doporučení, které mohou přispět k jejich dalšímu zkvalitnění a zefektivnění. Tato doporučení jsou předmětem závěrečné části práce.
Odměňování pracovníků
Rajdlová, Jana ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Rumler, Zdeněk (oponent)
Cílem bakalářské práce je charakterizovat zásady a postupy odměňování zaměstnanců a analyzovat systém odměňování zaměstnanců ve společnosti VARIEL, a.s.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 326 záznamů.   začátekpředchozí314 - 323další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.