Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza pracovní doby v marketingové společnosti
Daňková, Silvie ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Jarošová, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou pracovní doby, coby jednoho z hlavních aspektů práce a pracovní činnosti člověka. Cílem práce je analyzovat pracovní dobu a její využívání v konkrétní, marketingové, společnosti. Teoretická část práce uvádí do problematiky, shrnuje základní poznatky z literatury a poskytuje teoretická východiska pro praktickou část práce. V praktické části práce je podrobně analyzován systém pružné pracovní doby, který je ve společnosti využíván. Cílem je analyzovat chování zaměstnanců ve vztahu k pracovní době v dlouhodobějším měřítku a vyvodit z tohoto pro společnost patřičná doporučení. Tato analýza by měla být podkladem zejména pro manažery oddělení a pro personální oddělení.

Viz též: podobná jména autorů
5 DAŇKOVÁ, Soňa
4 DAŇKOVÁ, Šárka
2 Danková, Simona
5 Daňková, Soňa
2 Daňková, Sára
4 Daňková, Šárka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.