Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 337 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Proposal for a Digital Marketing Strategy on the Slovak Market for Increasing Brand Awareness
Nepožitková, Lucie ; Schwartzhoffová,, Eva (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This master's thesis main aim is to propose an effective and feasible digital marketing strategy oriented to the Slovak market for a selected company. The thesis is formed from a theoretical part, analytical part, and proposed solutions. The theoretical part relates to marketing and marketing strategy. The analytical part examines the internal and external factors of the surrounding environment, influencing the selected company. Based on the performed analyses, a digital marketing strategy is proposed to increase brand awareness and, thus, sales of the selected company in the Slovak market.
Propagace IT internetového obchodu na sociálních sítích
Blažek, Jan ; Brož, Zdeněk (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá propagací IT internetového obchodu na sociálních sítích. Teoretická část popisuje problematiku sociálních médií a sítí, marketingové strategie a vybraných metrik a ukazatelů na sociálních sítích. Praktická část, která je těžištěm práce, se zabývá samotnou analýzou současného stavu propagace na sociálních sítích společnosti. Pomocí vybraných metrik dojde ke srovnání propagace společnosti s konkurencí. Na základě této analýzy pak bude stanoven návrh změn marketingové strategie a komunikace společnosti na sociálních sítích.
Využitie sociálníych médií pre financovanie neziskových organizácií
Kucharová, Sabína
Předkládaná diplomová práce se zaměřuje na poznatky o využívání sociálních médií k financování neziskových organizací a jejich implementaci v praxi. Práce je rozdělená na dvě části – teoretickou a praktickou část. Teoretická část vysvětluje poznatky, které jsou použity v praktickém návrhu. V empirické části se analyzuje dotazník, ke zjištění specifických a detailních poznatků je použit kvalitativní průzkum – rozhovory. Také jsou použita sekundární data, která zobrazují situaci neziskových organizací z finančního hlediska na Slovensku. Pomocí výsledků provedených analýz je vytvořen návrh z hlediska marketingu pro neziskové organizace prostřednictvím sociálních médií, který zlepší jejich rozvoj a financování.
Analýza činnosti Lékového informačního centra VI. - lékové dotazy na sociálních sítích
Dražanová, Magdaléna ; Malá, Kateřina (vedoucí práce) ; Ťupová, Lenka (oponent)
Analýza činnosti Lékového informačního centra VI. Autor: Magdaléna Dražanová Školitel: PharmDr. Kateřina Malá, Ph.D. Konzultant: PharmDr. Petra Rozsívalová Katedra sociální a klinické farmacie, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové, Univerzita Karlova, Česká republika Úvod a cíl práce: Facebooková stránka spolku Mladí lékárníci z.s., byla založena v roce 2010 a nabízí, mimo jiné, prostor k diskuzi farmakoterapeutických dotazů. Lékové informační centrum (LIC) Farmaceutické fakulty Univerzity Karlovy v Hradci Králové a Fakultní nemocnice Hradec Králové (FaF UK a FN HK) bylo založeno v roce 1994 a jeho stěžejní činností je zpracovávání lékových dotazů od zdravotnických pracovníků. Cílem práce byla analýza fungování facebookové stránky se zaměřením na farmakoterapeutické dotazy a její následné srovnání s LIC FaF UK a FN HK v letech 2021 a 2022. Metodika: Z příspěvků uveřejněných na facebookové stránce ve sledovaném období byly identifikovány farmakoterapeutické dotazy, které byly anonymizovány a řazeny dle data přidání. Následovala jejich kategorizace po vzoru LIC FaF UK a FN HK - dle typu populace a dle typu dotazu. Zvláštní pozornost byla věnována aktuálním tématům jako covid-19, tzv. ukrajinská krize a výpadky léčiv. Podobně byly analyzovány všechny dotazy řešené v LIC v zadaném období. Získaná...
Vliv sociálních sítích na potřebu a množství fyzické sociální interakce u dospívajících ve věku od 14 do 16 let
Pěstová, Kristýna ; Hrůzová, Andrea (vedoucí práce) ; Procházková, Barbora (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na to, jakým způsobem adolescenti ve věku od čtrnácti do šestnácti let interpretují přítomnost a vliv sociálních sítí ve svých vztazích s vrstevníky a rodiči. Teoretická část práce je rozdělena na čtyři tematické celky věnující se přehledu dosavadních poznatků daného tématu v odborné literatuře. Empirická část je tvořena popisem průběhu a výsledků výzkumu. Výzkum byl proveden formou kvalitativního dotazování, metodou polostrukturovaných rozhovorů s deseti respondenty. Jednotlivé rozhovory byly nahrávány, doslovně přepisovány a analyzovány v programu zpracování kvalitativních dat, REQUALu. Z analýzy rozhovorů vyplynulo šest tematických okruhů souvisejících s cílem práce: trávení volného času, postoj k sociálním sítím, důvod a způsob užívání sociálních sítí, vztahy s přáteli a vrstevníky, vztah s rodiči a pravidla školy ohledně užívání telefonů. Ukázalo se, že využívání telefonů a aktivita na sociálních sítích jsou důležitou součástí života respondentů a tvoří významnou část jejich sociální komunikace. Respondenti reflektovali pozitivní i negativní dopady využívání sociální sítí, nicméně při tendenci podceňovat jejich negativní vliv na ně samotné. Práce také reflektuje a prohlubuje dosavadní poznatky z české a zahraniční odborné literatury ke zkoumanému tématu.
Návrh online marketingové komunikace pro minipivovar
Zachová, Adéla
Zachová, A. Návrh online marketingové komunikace pro minipivovar. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá návrhem online marketingové komunikace pro zvolený minipivovar. Návrh se opírá o analytickou část, jejíž součástí je analýza vnitřního a vnějšího prostředí, dotazníkové šetření a SWOT analýza, které určují vhodnou marketingovou strategii. Na základě provedených analýz byly doporučeny nástroje online i offline komunikace. Součástí práce je návrh prvků jednotného vizuálního stylu a webové stránky. Jednotlivé návrhy a doporučení by měla minipivovaru pomoci k získání nových zákazníků a zvýšení povědomí o značce.
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Rozumová, Veronika
Bakalářská práce se zabývá tématem influencer marketingu v rámci propagace destinace v cestovním ruchu. Literární rešerše neboli teoretická část se věnuje především problematice destinačního marketingu, internetových komunikačních prostředků, jako jsou sociální média a na závěr tématem influencer marketingu. Praktická část obsahuje analýzu sekundárních dat a také analýzu dat získaných pomocí kvantitativního šetření, přesněji dotazníkového šetření, které bylo zaměřeno na generaci Z. Na základě získaných dat z dotazníku byla vytvořena doporučení pro vybranou oblast, tedy Východní Moravu.
Vliv sociálních médií na poruchy příjmu potravy u současné mládeže
SLUNEČKOVÁ, Martina
Cílem bakalářské práce bylo zjistit, jaký mohou mít sociální média vliv na vznik poruch příjmu potravy u současné mládeže. Práce je teoreticko-praktická. Teoretická část se zabývá skupinou, na kterou je práce zaměřena, a to konkrétně mladými dospělými. Dále je součástí teoretického pojetí vymezení pojmů jako jsou sociální média, poruchy příjmu potravy a v poslední řadě také jejich možný vzájemný vztah, neboli vliv sociálních médií na tyto poruchy. V praktické části je popsán výzkum, který probíhal formou polostrukturovaných rozhovorů. Cílem praktické části bylo popsat vliv sociálních médií na vznik a vývoj poruch příjmů potravy u žen ve věku od 20 do 25 let.
The First World Social Media War: Impacts of Social Media Networks on the Russo-Ukrainian War
Ženíšek, Jan ; Střítecký, Vít (vedoucí práce) ; Špelda, Petr (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl prozkoumat možný dopad sociálních sítí na válčení. Především z hlediska aplikace sociálních sítí jako doplňkového nástroje v rámci konvenčního válčení. Výzkum je založen na vývoji prvního roku ruské invaze na Ukrajinu. Hlavním zdrojem dat pro analýzu jsou informace o autorech a jejich tweetech ze sociální sítě Twitter. Pro účely výzkumu byl vyvinut vlastní algoritmus sběru dat pro získání vzorku více než dvou milionů tweetů, které byly publikovány v souvislosti s rusko-ukrajinskou válkou, nebo tweetů, které dále interagovaly s takovým obsahem. Shromážděná data z Twitteru jsou analyzována volumetrickou analýzou v kontextu dvou dalších open source datasetů obsahujících informace o jednotlivých útocích obou válčících stran a objemu mezinárodních darů Ukrajině. Data získána z Twitteru se dále zpracovávají pomocí analýzy sociálních médií. Cílem je identifikování klíčových jednotlivců a skupin v sociální síti pomocí betweenness centrality a modularity optimization. Práce dochází k závěru, že sociální sítě mají potenciál ovlivnit široké publikum a tím mobilizovat mezinárodní podporu. Dále výzkum objevil důkazy, že zvýšená aktivita na sociálních sítích účinně monitoruje bitvy v reálném čase a může dokonce naznačovat nadcházející střety v určité oblasti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 337 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.