|
Metodika návrhu implementace elektronického obchodu
Šmýd, Radek ; Hlucháňová, Alexandra (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je ukázat možnost návrhu a založení internetového obchodu ve společnosti HANZA SPORT plus, s.r.o. s maximálním ohledem na úspěšnost výsledného řešení. Tato práce je rozdělena do logických celků, které popisují jednotlivé etapy při implementaci výsledného řešení. Dále popisuje specifika obchodování na internetu, porovnává jej s obchodováním v kamenných prodejnách, rozebírá různé cílové skupiny a možnosti zacílení při reklamních kampaní. Práce poukáže i na problematiky kvality komunikace, přehlednosti a rychlosti při expedici objednaného zboží.
|
| |
| |
|
Návrh elektronického obchodu
Staňka, Jakub ; Neuwirth, Bernard (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje informace o vývoji jednoduchého obchodu pomocí základních technologií, jako je HTML, CSS, PHP, Javascript apod. Návrh stránek byl optimalizován z hlediska SEO a podroben zkoušce optimalizačního testu. Obsahem práce je také bezpečnost dat obchodu.
|
|
Návrh elektronického obchodu
Staňka, Jakub ; Neuwirth, Bernard (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje informace o vývoji jednoduchého obchodu pomocí základních technologií, jako je HTML, CSS, PHP, Javascript apod. Návrh stránek byl optimalizován z hlediska SEO a podroben zkoušce optimalizačního testu. Obsahem práce je také bezpečnost dat obchodu.
|
|
Strategie podniků v elektronickém obchodování z pohledu zákazníka
Svobodová, Martina
Diplomová práce věnuje pozornost strategii podniků v elektronickém obchodování z pohledu zákazníka. Hlavním cílem diplomové práce je zhodnotit strategii podniků na základě strategického chování, které se zaměřují na online prodej potřeb pro domácí mazlíčky, a to z pohledu zákazníka. Na základě literární rešerše byla provedena teoretická část práce, kde se autorka věnovala elektronickému obchodování, e-commerce, vymezení online zákazníka, strategii, strategickému řízení a také taktickým nástrojům a trendům v elektronickém obchodování. V praktické části jsou vyhodnoceny faktory, které ovlivňují chování zákazníka při nákupu online potřeb pro domácí mazlíčky na vybraných e-shopech, a také jsou vyhodnoceny vybrané ukazatele finanční analýzy zkoumaných e-shopů. Ze získaných výsledků byla určena jejich strategická pozice. V závěru diplomové práce na základě faktorů ovlivňujícíh chování zákazníka a ukazatelů finanční analýzy jsou uvedena doporučení pro zlepšení stávající situace podniků.
|
|
Vnitrostátní přeprava zboží v kontextu mezinárodního obchodu se zaměřením na Řecko - Česká republika
HOLAROVÁ, Kristýna
Diplomová práce se zabývá tématem vnitrostátní přepravy zboží se zaměřením na Česká republika - Řecko. Cílem práce je analýza vybrané společnosti, sledování a optimalizace zásilek jak konečným zákazníkům, tak i velkoobchodům. Dále pak výběr vhodné přepravní společnosti a s tím související vytvořené schéma volby přepravní společnosti. Při vypracování praktické části byli použity tyto metody - analýza, komparace a výsledná data jsou přenesena do programu ArcGIS. Problematika vnitrostátní přepravy je vymezena teoreticky a řeší jak legislativu, tak i obecné pojetí dopravy. Další část je věnována elektronickému obchodování a analýze přepravní společností, zejména společnosti Zásilkovna. Data byla použita z interních zdrojů společnosti Zásilkovna a společnosti Soma n Botanicals CZ/SK. Závěrečná část se soustřeďuje na bodové hodnocení a kvalitu doručování zásilek.
|
| |
|
Rozvoj obchodních aktivit v LenovoShopu
Hrubešová, Markéta ; Schüller, David (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit společnosti M Computers s. r. o., konkrétně s rozvojem obchodních aktivit v Lenovoshopu, který společnost spravuje. Na základě teoretických poznatků budou v této práci provedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí pro zhodnocení současného stavu dané společnosti. Výsledkem práce budou poskytnuty návrhy a doporučení, které povedou ke zvyšování povědomí a obratu prodeje v Lenovoshopu.
|
|
Využívání informačních a komunikačních technologií v domácnostech a mezi jednotlivci - 2018
Český statistický úřad
Podrobné roční údaje o přístupu domácností a jednotlivců k vybraným informačním a komunikačním technologiím. Údaje prezentované v publikaci se týkají použití počítače a internetu jednotlivci, činností vykonávaných jednotlivci na internetu, nakupování přes internet, kontaktu s veřejnou správou, využívání informačních technologií v práci a využívání bezpečnostních identifikačních metod. Kromě údajů za ČR za rok 2018 jsou hlavní ukazatele k dispozici i v časových řadách. V mezinárodním srovnání se nejnovější údaje vztahují k roku 2017. Součástí publikace jsou také kratší analytické úseky.
Plný text: PDF
|