Název:
Rozvoj elektronického obchodu s využitím datové analýzy
Překlad názvu:
Development of E-commerce via Data Analysis
Autoři:
Župka, Petr ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se primárně zaměřuje na využití poznatků z dat elektronického obchodu pro ověření marketingové intuice v rámci rozvoje elektronického obchodu, efektivnější nastavení reklamních kampaní a opatření, která povedou k pozitivnímu vnímání značky cílovou skupinou.
This bachelor thesis primarily focuses on the use of information gained via data analysis to verify marketing intuition under e-commerce development strategy and paid promotion setup, that will lead to brand's positive perceiving by targeted customer group.
Klíčová slova:
analýza dat; business intelligence; elektronické obchodování; propagace; reklama; advertising; business intelligence; data analysis; e-commerce; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/193594