Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 111 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Školy a školská zařízení - za školní rok 2014/2015
Český statistický úřad
Souhrnné tabulky za předškolní, základní, střední a vyšší odborné vzdělávání, za vysoké školy, základní umělecké školy, dále za zařízení pro výkon ústavní ochranné péče i dětské domovy.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Prodlužování studia na vysokých školách v ČR a vliv poplatků za prodlužování studia
Fliegl, Tomáš ; Veselý, Arnošt (vedoucí práce) ; Vlk, Aleš (oponent)
Diplomová práce se zabývá prodlužováním studia na vysokých školách v České republice a vlivem poplatků za prodlužování studia ("za delší studium") na délku studií. Je zaměřena na pregraduální studia na veřejných vysokých školách, na kterých jsou poplatky vyměřovány. Byla použita data matriky studentů a údaje o výši poplatků z většiny vysokých škol, která posloužila pro sestavení regresního modelu. Informovanost studentů o poplatkové politice byla zjišťována dotazníkem pro účastníky Národních srovnávacích zkoušek Scio. Prodlužováno je průměrně 41 % úspěšných studií, nejčastěji v humanitních vědách, zhruba 10 % studentů překračuje standardní dobu studia o více než jeden rok. Poplatky platí až pětina studentů, polovina z nich proto, že jim bylo započteno neúspěšné studium. Výsledky ukazují, že prodlužování studií jen neznatelně souvisí s výší poplatku, pouze v případě studentů jedné veřejné vysoké školy je souvislost mírná a 1000 Kč poplatků by mělo studium zkracovat o 6 dní. Vliv na délku neúspěšných studií je zřetelnější a představuje 10 až 90 dnů za každých 1000 Kč. Nízký vliv poplatků je připisován špatné informovanosti: pouze necelá třetina zájemců o studium totiž znala principy vyměřování poplatků, ani u zájemců se zkušeností z vysoké školy nebyla informovanost vyšší než 50 %. Práce dokládá nízkou...
Financování vysokých škol ve Velké Británii
Pham, Ha Linh ; Maaytová, Alena (vedoucí práce) ; Gajdošová, Eva (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá systémem financování vysokých škol ve VB. Teoretická část je zaměřena na popis vysokých škol ve VB. Praktická část se skládá z analýzy financování vysokých škol provedené z dat od roku 2003 do roku 2015. Na základě provedené analýzy je následně poskytnuto doporučení na zlepšení systému financování vysokých škol ve VB.
Analýza webových stránek vybraných vysokých škol
Zahradníková, Aneta ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato diplomová práce analyzuje webové stránky vysokých škol. Webové stránky mají v dnešní době pro vysoké školy stále zvyšující se důležitost. Vybrané webové stránky jsou hodnoceny zejména z hlediska jejich použitelnosti. Dobře použitelné stránky nenu-tí jejich uživatele zbytečně přemýšlet. Teoretická část představuje marketingovou ko-munikaci vzdělávacích institucí a teorii webových stránek. Na webové stránky je nahlí-ženo právě z hlediska použitelnosti. Dále jsou rozebrány jednotlivé metody. Webové stránky jsou hodnoceny pomocí uživatelského testování s eye-trackingem, metody SWET a kufrového testu. Na základě těchto testování jsou webové stránky bodovány a hodnoceny. Závěrem je zhodnocena celková použitelnost webových stránek, porovná-ny soukromé a veřejné školy a porovnány výsledky s umístěním v žebříčku nejlepších vysokých škol.
Využití cloudových služeb na českých vysokých školách
Hleděncová, Adéla ; Kubálek, Tomáš (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent)
Diplomová práce s názvem "Využití cloudových služeb na českých vysokých školách" se zabývá srovnáním služeb Office 365 a G Suite a jejich využitím na veřejných vysokých školách v ČR, které je zjišťováno na základě kvalitativního výzkumu. Práce obsahuje 6 částí. První kapitola představuje pojem "cloud", jeho výhody, nevýhody a členění dle služeb a nasazení. Druhá a třetí část popisuje historii a cenové plány cloudových služeb Microsoftu a Googlu. Vybrané služby z plánů pro vzdělávání jsou popsány a následně porovnány z pohledu škol v rámci čtvrté kapitoly. Pátá část se zabývá zkušenostmi se zaváděním cloudových služeb (Microsoftu či Googlu) na vybraných vysokých školách v ČR s cílem vytipování impulzů, bariér, zkušeností, nápadů a doporučení, které by mohly sloužit pro další vysoké školy a které jsou shrnuty v závěrečné kapitole.
Vysoké školství Výmarské republiky jako nástroj kulturní diplomacie a propagandy. Českoslovenští studenti německé národnosti a jejich studium v Německu, 1919-1933.
Stuláková, Klára ; Koura, Jan (vedoucí práce) ; Horčička, Václav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vysokým školstvím Výmarské republiky, konkrétně se věnuje československým studentům německé národnosti, kteří v Německu v letech 1919- 1933 studovali. Jedním z hlavních cílů práce je zhodnotit, do jaké míry sloužilo vysoké školství kulturní diplomacii a propagandě, jak byli studenti během svých studií ovlivňováni a jak u nich byl vytvářen pozitivní obraz Německa, jež se po první světové válce ocitlo v mezinárodní izolaci. V práci byly použity primární prameny z německých a českých archivů a vycházet bude ze zahraniční i české sekundární literatury a dalších zdrojů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 111 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.