| |
| |
| |
|
Webová aplikace internetového obchodu
Rode, Daniel ; Lukáš, Roman (oponent) ; Techet, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvořením internetového obchodu, zaměřeného na prodej hudebních nosičů. Celý systém je rozdělen do dvou částí - na část zákaznickou a administrátorskou. Cílem bylo vytvořit zajímavý, bezpečný a přehledný webový obchod. Zároveň byl kladen důraz na jednoduchou správu celého systému. Aplikace byla naprogramována za použití technologií XHTML, PHP a MySQL.
|
|
Pokročilá webová aplikace elektronického obchodu
Kmoščák, Ondřej ; Techet, Jiří (oponent) ; Lukáš, Roman (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou webového elektronického obchodu se sportovními potřebami. Požadavkem bylo implementovat pokročilou webovou aplikaci elektronického obchodu s důrazem na bezpečnost, příjemný vzhled a jednoduchost a intuitivnost práce s obchodem. Dále je diskutována jednoduchá predikční metoda, předpovídající předpokládaný vývoj ceny výrobku. Informační systém byl implementován pomocí PHP, MySQL a JavaScript pro platformu Apache.
|
|
Pokročilá webová aplikace elektronického obchodu
Dytrych, Jaroslav ; Květoňová, Šárka (oponent) ; Lukáš, Roman (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje návrh a implementaci komplexní webové aplikace elektronického obchodu. Vytvořený systém spojuje skladové hospodářství, internetový obchod a jednoduché účetnictví do jednoho celku. Umožňuje běžný i komisní prodej a rozšíření zákaznické části o překlady do cizích jazyků. Implementovaný systém vyhověl akceptačním testům jisté firmy a je připraven k okamžitému nasazení do praxe.
|
|
Škálovatelný internetový obchod
Čtvrtlík, Miroslav ; Martínek, Zdeněk (oponent) ; Stryka, Lukáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou elektronického obchodu, která spadá do oblasti elektronického podnikání. Cílem je vytvořit systém, který umožní generování a paralelní provoz více internetových obchodů pomocí webového rozhraní bez nutnosti znalosti HTML. Aplikace se skládá ze dvou hlavních celků. Administrační, kde prodejci vkládají a spravují nabízené zboží, získávají přehled o vytvořených objednávkách a provádí detailní nastavení obchodu. Druhou častí je rozhraní pro zákaznicky, které slouží pro prezentaci a prodej nabízeného zboží. Implementován je pomocí skriptovacího jazyka PHP5 a relační databáze MySQL 5.0. Uživatelské rozhraní je vytvořeno za použití HTML, JavaScriptu a kaskádových stylů CSS.
|
|
Webový systém pro prodej fotoaparátů
Plhal, Richard ; Stryka, Lukáš (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Moje práce má za cíl vytvoření informačního systému, který bude sloužit k online nákupu přes internet se vším, co tato problematika obsahuje. Dle získaných teoretických i praktických znalostí jsem navrhl online internetový obchod, ve kterém pro demonstraci této technologie budu prodávat digitální fotoaparáty. Systém by měl poskytnout běžným a registrovaným uživatelům přehledné rozhraní pro prohlížení, vyhledávání, třídění, srovnávání a objednávání z nabídky zboží. Zcela jiné rozhraní je navrženo pro administrátora, který se stará o správu databáze tzn. přidávání, mazání a úpravu jednotlivých položek. K této problematice jsem použil pro to určené technologie, které jsou například databázový systém MySQL, skriptovací jazyk PHP a jazyk HTML.
|
|
Informační systém realitní kanceláře
Dudík, Michal ; Rychlý, Marek (oponent) ; Masařík, Karel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou požadavků na online redakční systém realitní kanceláře. Cílem práce je tento systém navrhnout a implementovat. Důraz je především kladen na možnost synchronizace dat s českými realitními servery. Na základě posouzení několika různých metod používaných pro výměnu dat jsou ilustrovány jejich výhody a nevýhody. Zjištěné skutečnosti budou použity pro návrh vlastní metody synchronizace mezi realitními systémy. Systém je vytvořen za použití technologií PHP 5 a MySQL, XML, XSLT, XHTML, CSS, JavaScript, XML-RPC.
|
|
Podnikatelský záměr
Himer, Martin ; Hlavenka, Bohumil (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského záměru nové obchodní společnosti. Nejprve je definována podstata podnikatelského záměru a sepsány poznatky z literatury. Dalším bodem je analýza trhu. Následně je přistoupeno k samotnému návrhu, který obsahuje finanční a marketingový plán a případná rizika. Posledním bodem je ekonomické zhodnocení celého projektu.
|