Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,659 záznamů.  začátekpředchozí2984 - 2993dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Skriptovací jazyk pro zpracování obrazu
Crlík, Radek ; Španěl, Michal (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi skriptovacích jazyků a jejich druhů. Konkrétně pak návrhu takového jazyka pro obor zpracování obrazů. Cílem bylo vytvoření jazyka, který je malý, ale lehce použitelný. Cílem bylo využít knihovny OpenCV, pro kterou by výsledný jazyk umožňoval co nejkratší zápis kódu. První část se zabývá popisem a zpracováním skriptovacích jazyků počítačem. Druhá část obsahuje popis navrhovaného jazyka. Třetí a poslední část, dokumentuje možnosti dalšího rozšíření.
Detekce a analýza provozu P2P sítě BitTorrent Sync
Kutlák, Martin ; Polčák, Libor (oponent) ; Matoušek, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje problematice detekce P2P sítě BitTorrent Sync v síťovém provozu. V teoretické části práce je představena architektura P2P sítě, protokol BitTorrent Sync a jsou zde uvedeny možné metody pro detekci P2P komunikace. Jsou zde také uvedeny výsledky analýzy jednotlivých typů přenosů a fází komunikace aplikace BitTorrent Sync. Na základě těchto znalostí je navrhnut nástroj pro monitorování komunikace BitTorrent Sync. V praktické části práce je poté představena implementace tohoto nástroje a jsou zde prezentovány výsledky provedených testů.
Vektorová analýza v GIS systémech
Životský, Tomáš ; Peringer, Petr (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o geografických informačních systémech s důrazem na tzv. vektorovou analýzu. Cílem práce je vytvořit knihovnu, která implementuje vnitřní reprezentaci geografických dat a provádí nad nimi analytické operace. Práce popisuje logickou strukturu aplikace a hierarchii abstraktníchtříd. Formou pseudokódů je předveden soubor jednotlivých výpočetních operací. Práce silně vychází z geografického systému GRASS. Na tento GIS je napojitelná formou importu a exportu vektorových dat ve formátu shapefile . Koncepce ukládání vrstev je navržena pro snadnou manipulaci s daty a jejich přenositelnost.Hlavní myšlenkou aplikace je rozčlenění knihovny do jednotlivýchmodulů. Tyto moduly jsou na sobě nezávislé, zároveň však mohou využívat navzájem své funkce. Závěrem jsou předvedeny implementované vektorové analýzy a~reprezentace jejich výpočtu.
Marketingová komunikace podniku
Zugar, Tadeáš ; MBA, Kristýna Hytychová, (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací podniku BORS Břeclav a.s. Teoretická část je věnována vymezení hlavních marketingových pojmů a marketingovému výzkumu. V analytické části se věnuji fungování celé organizace a všech jejich činností. Návrhová část je věnována nové marketingové komunikaci a hledání nových marketingových možností.
Návrh informačního systému
Soukop, Martin ; Horák, Lukáš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a návrhem informačního systému pro společnost SOVA NET, s. r. o., která podniká v odvětví internetového marketingu. Diplomová práce je rozdělena do tří hlavních částí. V první částí je se seznámení s teoretickými východisky. V druhé části je analýza stávajícího stavu, kde za použití odborných metod dojde ke zhodnocení, zda zkoumaná společnost má předpoklady pro vývoj informačního systému a zda má smysl toto řešení realizovat. Ve třetí části se budu zabývat návrhem informačního systému dle konkrétních požadavků na funkčnost.
Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti
Žák, Jaroslav ; Složil, Karel (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce „Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti“ se zaměřuje prostřednictvím získaných teoretických poznatků a informací obsažených v analytické části práce na návrh možné podoby komunikačního mixu sledované společnosti, který by bylo možné realizovat v praxi.
Analýza ekonomických dat s využitím statistických metod
Klímová, Lenka ; Antoš, Marek (oponent) ; Michalíková, Eva (vedoucí práce)
Cílem této práce je analyzovat a zhodnotit vybrané ekonomické ukazatele podniku s použitím analýzy časových řad, regresní a korelační analýzy. Teoretická část práce je zaměřena na časové řady a také na ekonomickou problematiku především poměrových ukazatelů a jejich interpretace. S analýzou souvisí také predikce hodnot vybraných ekonomických ukazatelů, kterou jsem předpověděla pro dva další roky (2014 a 2015). Následně jsem touto cestou navrhla vedení společnosti řešení zjištěného budoucího vývoje společnosti. Data jsem zpracovala pomocí programů Gretl a Microsoft Excel.
Zvýšení výkonnosti strojírenského podniku prostřednictvím benchmarkingu ve Zlínském kraji
Zapletalová, Pavlína ; Bednář,, Pavel (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením a zvýšením výkonnosti prostřednictvím benchmarkingu ve vybraném strojírenském podniku ve Zlínském kraji. Teoretická východiska práce představují koncept benchmarkingu v kontextu zvyšování výkonnosti podniku. V hlavní části práce je analyzován vybraný strojírenský podnik a jeho současná situace. Následně u vybraných strojírenských firem ve Zlínském kraji je provedeno hodnocení pomocí benchmarkingu na základě jak sekundárních tak primárních zdrojů dat. Na základě výsledků hodnocení jsou shrnuty hlavní poznatky provedených analýz a také představena doporučení ke zlepšení výkonnosti podniku.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Mertel, Ján ; Luhan, Jan (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Diplomová práce si klade za cíl nabídnout řešení pro vybranou firmu v oblasti informačních systémů. Za základ si bere analýzu podle známých modelů, které aplikuje na situaci ve zvolené společnosti. Následně se zabývá samotným návrhem, kterého výstupem se autor snaží najít optimální řešení, které bude moct společnost využít. Obě tyto části se opírají o úvodní teoretickou sekci.
Návrh marketingové strategie pro firmu Servis Feňo
Feňo, Tomáš ; Vyklický, Martin (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vypracovat návrh marketingové strategie a doporučení pro podnik Servis Feňo, který klientům poskytuje služby v oblasti elektrického ohřívání vody. K identifikaci současného stavu podniku byla použita marketingová situační analýza, tedy hodnocení vnějších a vnitřních faktorů, které vyúsťují v souhrnné SWOT analýze. Na základě identifikovaných slabých míst byla navrhnuta tato opatření; definice poslání, vize a cílů, vytvoření databáze klientů, redesign corporate identity, dress code, revize současných webových stránek a další nástroje online komunikace jako jsou SEO a PPC reklama. Tyto konkrétní návrhy marketingové strategie mají přispět k získání nových klientů, udržení těch stávajících a posílení konkurenceschopnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 4,659 záznamů.   začátekpředchozí2984 - 2993dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.