Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 502 záznamů.  začátekpředchozí284 - 293dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Canisterapie ( Zooterapie) ve speciálních vzdělávacích zařízeních
Kučerová, Libuše ; Jančaříková, Kateřina (vedoucí práce) ; Andreska, Jan (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na canisterapii jako možnou terapeutickou metodu, využívající působení zvířete na zdraví člověka, a její použití v praxi. Cílem práce je ověřit v praxi, zda jsou dispozice některých plemen psů pro tuto metodu lépe využitelné. Zaměřuje se na výběr vhodného psa, s ohledem na jeho pohlaví, stáří a charakter. Teoretická část rešeršně zpracovává formy, metody, způsoby a zásady canisterapie. Zaměřuje se na jejich využití v Domovech pro seniory a v Ústavech sociální péče. Část je věnována výběru a přípravě vhodného psa a jeho využití ve zdravotně sociální oblasti. Praktická část ověřuje vhodnost různých plemen pro jednotlivé metody canisterapie. Pro výzkum je použita metoda dotazníku a pozorování. Analýzou odpovědí na jednoduché otázky byly vyvozeny závěry, které jsou dále zpracovány do přehledných grafů. Převážná většina výsledků se shoduje s názory odborníků, například že není rozhodující plemeno psa, ale jeho charakterové vlastnosti a pozitivní vztah k lidem. K novým poznatkům patří zjištění, že stáří psa není rozhodující pro terapii a záleží především na aktuálním fyzickém a psychickém stavu zvířete.
Právnická povolání v justici se zaměřením na vztah advokát -klient
Suchánková, Hana ; Macková, Alena (vedoucí práce) ; Pohl, Tomáš (oponent)
Právnická povolání v justici se zaměřením na vztah advokát - klient. Abstrakt Cílem mé diplomové práce je analyzovat vztah mezi advokátem a klientem, především pak esenciální prvky tohoto vztahu. Diplomová práce se skládá z pěti kapitol. V úvodní první kapitole uvádím povolání advokáta jako jedno z právnických povolání v justici, poukazuji na důvody vzniku a trvání těchto povolání a podávám stručný náhled do historie vztahu mezi advokátem a klientem. Druhá kapitola se zabývá způsoby vzniku vztahu mezi advokátem a klientem. Vztah mezi advokátem a klientem může vzniknout na základě smlouvy nebo mimosmluvním způsobem (ustanovením soudem a určením Českou advokátní komorou). Třetí kapitola je nejrozsáhlejší kapitolou diplomové práce a je rozdělena do dvou částí. První část se zaměřuje na práva a povinnosti advokáta, kterými jsou např. povinnost chránit a prosazovat zájmy klienta, povinnost řídit se jeho pokyny, povinnost zachovávat mlčenlivost, povinnost být pojištěn, právo na odměnu a další. Druhá část je zaměřena na práva a povinnosti klienta, která odpovídají povinnostem a právům advokáta, vzhledem k synallagmatickému charakteru tohoto vztahu. Čtvrtá kapitola se zabývá důvody zániku vztahu advokáta a klienta. Nejobvyklejším důvodem zániku vztahu je splněním úkolu, tedy poskytnutím konkrétní právní služby....
Pravidla jednání obchodníka s cennými papíry ve vztahu k zákazníkům
Robek, Robert ; Čech, Petr (vedoucí práce) ; Horáček, Tomáš (oponent)
1 Pravidla jednání obchodníka s cennými papíry ve vztahu k zákazníkům Abstrakt Cílem této diplomové práce je definovat a analyzovat rozsah právní úpravy stanovující pravidla jednání obchodníka s cennými papíry ve vztahu k zákazníkům. Tato pravidla jsou vytvořena evropský právem, a to prostřednictvím tří právních předpisů: v prvé řadě evropskou směrnicí 2004/39/EC, o trzích finančních nástrojů, nazývané též Markets in Financial Instrument Directive (MiFID), dále pak tuto směrnici provádějícím nařízením č. 1287/2006, a posledním z nich je směrnici MiFID provádějící směrnice č. 2006/73/EC. První předpis je rovněž nazýván právní úprava LEVEL 1 a prováděcí předpisy jsou nazývány právní úprava LEVEL 2. V České republice je právní úprava založena na transformaci výše uvedených evropských předpisů, a to prostřednictvím zákona č. 256/2004 Sb., o podnikání na kapitálovém trhu. Tato právní úprava přinesla poměrně rozsáhlou regulaci pravidel jednání obchodníka s cennými papíry a s tím spojenou ochranu zákazníků. Na tuto problematiku se zaměřila tato diplomová práce, která se po formální stránce skládá z úvodu a sedmi samostatných kapitol. V úvodu práce je vymezen předmět a cíl diplomové práce. V úvodu jsou rovněž uvedeny základní prameny práva a je zde popsána i základní problematika a terminologie. První kapitola...
Vztah advokáta a klienta podle mandátní smlouvy
Čabanová, Lucie ; Patěk, Daniel (vedoucí práce) ; Horáček, Vít (oponent)
Vztah advokáta a klienta podle mandátní smlouvy Lucie Čabanová Účelem této práce je popsat vztah mezi advokátem a klientem, který vzniká na základě mandátní smlouvy upravené v Obchodním zákoníku. Nicméně, některá práva a povinnosti mohou vzniknout také na základě Zákona o advokacii a stavovských předpisů, a protože se jedná o zvláštní právní předpisy, budou mít tato pravidla přednost. Existují také další způsoby vzniku vztahu mezi advokátem a klientem. Jsou jimi rozhodnutí soudu o ustanovení advokáta a určení advokáta Komorou. V této práci se zaměřím zejména na úpravu mandátní smlouvy, práv a povinností z ní vyplývajících, ale zmíním také pravidla vztahující se k dalším způsobům vzniku právního vztahu mezi advokátem a klientem. Vztah, který zde vzniká, má velmi specifickou povahu. Ačkoliv se na první pohled může zdát, nejedná se o vztah čistě ekonomický, ale o vztah, který je protkán řadou sociálních, osobních a etických vazeb. Tato práce se skládá ze čtyř kapitol. Kapitola první je kapitolou úvodní a vysvětluje některé klíčové pojmy jako advokát, klient, evropský advokát a právní rámec, ve kterém advokát poskytuje svoje služby. Kapitola druhá se soustředí na vznik právního vztahu advokáta a klienta a je rozdělena do dvou částí. Část první popisuje vznik právního vztahu mezi advokátem a klientem na základě...
Systém pro sdílení skenerů po síti
Richter, Martin ; Rychlý, Marek (oponent) ; Očenášek, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vytvoření systému pro sdílení skenerů po počítačové síti. Systém je navržen pro rozhraní TWAIN a WIA na operačním systému Microsoft Windows a pro rozhraní SANE na linuxových systémech. Implementace proběhla pomocí programovacího jazyka C++, knihoven Boost a frameworku Qt. Vytvořené pomocné knihovny mají význam i mimo tuto práci, především framework TWAIN++. Výsledný systém umožňuje sdílení skenerů po síti a připojení k nim pomocí libovolného skenovacího rozhraní.
Marketingová strategie nově vzniklé společnosti
Slámová, Pavla ; Pospíšilová, Vendula (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vypracování marketingové strategie pro společnost nově vstupující na trh služby privátní letecké dopravy. Tato práce předkládá obecné principy a strukturu marketingové koncepce a strategie, které aplikuje na vybranou společnost. Prvotním cílem práce je provést analýzu vnějšího a vnitřního prostředí nově založené společnosti, uskutečnit analýzu konkurence a vyvodit tržní potenciál v daném oboru. Dalším úkolem je identifikace zákazníka a jeho požadavků, výběr cílových segmentů a porovnání potřeb klientů s možnostmi a potenciálem společnosti. Na základě provedeného marketingového průzkumu budou stanoveny kvantifikované marketingové cíle pro budoucí období a předloženy jednotlivé strategie k jejich dosažení. Součástí vytvářené strategie bude také odhad budoucích zisků vyplívající ze stanovených marketingových cílů a koncept kontrolních činností a úkonů, které umožní průběžnou kontrolu plnění marketingového plánu. Cílem diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii, která se stane součásti řízení společnosti a jejich podnikatelských aktivit.
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Jedličková, Lucie ; Čermák, Lubomír (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá uplatněním marketingu v sektoru služeb, konkrétně v advokacii. Cílem bylo provést analýzu uplatnění marketingu v dané advokátní kanceláři. Na základě vhodných metod byl sledován a vyhodnocen aktuální stav marketingové gramotnosti v určené advokátní kanceláři. Výsledkem provedených analýz bylo definování bariér, překážek, rezerv a příležitostí při uplatňování marketingu v této advokátní kanceláři. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti marketingu služeb, uvádí do oblasti advokacie a seznamuje s použitými metodami. Praktická část analyzuje současný stav v advokátní kanceláři. Pomocí vhodných metod jsou navržena opatření, směřující k eliminaci bariér, překážek a rezerv a k využití existujících příležitostí.
Převod PPTX do HTML
Vilímek, Hynek ; Szentandrási, István (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Program PowerPoint je excelentní nástroj sloužící k vytváření prezentací a lidé jsou na něj zvyklí. Jeho nevýhodami jsou jeho absence na některých počítačích a jeho existence v mnoha verzích. Webový prohlížec však tyto nevýhody nemá. Tato práce se snaží využít webové prohlížeče jako programu, který umožní zobrazit PowerPointové prezentace. Díky internetu může mí tato práce široké možnosti použití. Výsledkem práce je webová aplikace, která umožňuje nahrát a spustit PowerPointovou prezentaci. Aplikace umožňuje přepínaní mezi snímky a přepínání prezentace do celoobrazového módu. Výsledné snímky jsou velice podobné originálním snímkům a vytvořené řešení umožňuje zobrazit text, zvuk a video se základními možnosti úprav.
Každodenní etika sociálních pracovníků v očekávání klientů
DVOŘÁKOVÁ, Julie
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou každodenní etiky sociálních pracovníků v očekávání klientů. Teoretická část je založena na poznatcích získaných z bibliografických a elektronických zdrojů, které pojednávají o současné společnosti, etice, sociální práci, profesi sociálního pracovníka a klientovi sociálních služeb. Blíže je zde popsána kvalita sociální práce, ekonomizace, legislativa, stres v sociální práci, supervize, role sociálního pracovníka, očekávání okolí od sociálního pracovníka a vztah sociální pracovník klient apod. Cílem této práce je zjistit, jaká očekávání mají klienti sociálních služeb ve vztahu k sociálním pracovníkům a zároveň získat povědomí o tom, jak se sociální pracovníci každodenně vypořádávají s těmito očekáváními. Jsou stanoveny čtyři výzkumné otázky: Jakou mají klienti představu o profesi sociálního pracovníka? Co všechno klienti nejčastěji očekávají od sociálního pracovníka? Jak vnímají sociální pracovníci etiku při vykonávání své profese? Jakou roli hraje stres v každodenní praxi sociálních pracovníků? Pro získání dat byl zvolen kvalitativní výzkum. Konkrétně byla užita metoda dotazování, z technik byl vybrán polostrukturovaný rozhovor, aktivní naslouchání, zúčastněné pozorování. Výzkumnou sondu tvoří vybraní sociální pracovníci a klienti sociálních služeb v okrese Písek. Pro účely výzkumu bylo osloveno 22 sociálních pracovníků a 18 klientů sociálních zařízení, organizací a institucí. Data byly analyzovány pomocí metody skórování. Empirická část se nejprve soustředí na očekávání klientů ve vztahu k sociálnímu pracovníkovi. Výsledky ukazují, že očekávání klientů jsou velice různorodá dle sociálních služeb, které klienti požadují. Dále se empirická část zaměřuje na sociální pracovníky. Z odpovědí dotázaných vyplývá, že všichni sociální pracovníci vnímají etiku při vykonávání své profese. Stres pociťuje při svém zaměstnání 10 dotázaných sociálních pracovníků. Podle mého názoru by bylo dobré více a lépe informovat veřejnost o profesi sociálního pracovníka. Pokud bude veřejnost vědět, jaké jednání od sociálního pracovníka očekávat, pak může podat zpětnou vazbu. Cílem této práce není podat jasné vysvětlení zkoumaných skutečností, ale spíše čtenáři zprostředkovat určitý náhled na etiku v každodenní praxi sociálních pracovníků a zjistit, co klienti od sociálního pracovníka nejčastěji očekávají. Tato práce by mohla posloužit jako studijní materiál pro studenty a pracovníky sociální práce, případně by mohla být využita jako podklad pro další výzkum dané problematiky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 502 záznamů.   začátekpředchozí284 - 293dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.