Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 46 záznamů.  začátekpředchozí27 - 36další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na změny marketingové strategie pro podnik působící v HoReKa sektoru
Opravilová, Veronika ; MBA, Pawel Szewczyk, (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na tvorbu návrhu na změnu marketingové strategie ve vybraném podniku Restaurace U Červeného volka. V teoretické části jsou vymezeny pojmy především z oblasti marketingu. V oblasti analytické se zabývám představením podniku a analýzou současného stavu, tedy zde využívám poznatků z teoretické části práce a dále se zaměřuji na nedostatky restaurace. Následně v kapitole návrhové popisuji vlastní návrhy na změny, převážně v oblasti online marketingu a přetvorby jídelního lístku, které vedou k odstranění těchto nedostatků a současně k zaujmutí nových zákazníků a k udržení těch stávajících.
Návrh marketingové strategie společnosti
Wagner, Miroslav ; Sudický, Jozef (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa venuje problematike uplatnenia marketingu a marketingového mixu v riadení realitnej kancelárie Majesty reality, s. r. o. v Poprade, ktorá sa zaoberá sprostredkovaním predaja a prenájmu nehnuteľnosti. Práca je rozdelená do troch častí, pričom prvá časť sa zaoberá teoretickými poznatkami z oblasti samotného marketingu. Druhá časť je analytická a tvorí ju analýza súčasného marketingového mixu spoločnosti, vyhodnotenie dotazníkov a SWOT analýza. Tretia časť práce sa venuje návrhom zlepšenia marketingovej stratégie spoločnosti.
Návrh komunikační strategie cestovní kanceláře Alex s. r. o.
Bezegová, Edita ; Drechsler, Radek (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce má sloužit jako podklad pro návrh komunikační strategie a realizaci komunikační kampaně cestovní kanceláře ALEX. Cílem práce je optimalizace využití nástrojů komunikačního mixu a přeskupení struktury stávajících nákladů na komunikaci k budování pevnějšího vztahu se stávajícími klienty kanceláře a oslovení nových zákazníků.
Návrh marketingové komunikace pro společnost TKTD S.R.O.
Šimko, Dávid ; Společníková, Lucia (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá návrhom marketingovej komunikácie vybraných podnikateľských aktivít spoločnosti TKTD s.r.o., ktorými sú poskytovanie služieb autoumyvárne, pneuservisu a autoservisu. Práca je rozdelená na tri hlavné časti. Prvá časť obsahuje teoretické poznatky súvisiace s problematikou marketingu a marketingovej komunikácie. Druhá časť je zameraná na situačnú analýzu spoločnosti a jej všeobecného ale aj odvetvového okolia. V poslednej časti práce sú na základe výsledkov z analýz vypracované konkrétne návrhy, ktoré by mali prispieť k zlepšeniu súčasnej situácie spoločnosti na lokálnom trhu.
Marketingové nástroje při prodeji a získávání nemovitostí
Eliášová, Barbora ; Kristenová, Lenka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou uplatnění marketingových nástrojů ve specifických podmínkách činnosti realitních kanceláří a návrhem pro uplatnění moderních marketingových nástrojů při prodeji realit.
Možnosti rozvoje cestovního ruchu v obci Bílovice nad Svitavou
Kvapilová, Lucie ; Součková, Taťána (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na navržení možností, jak lze v obci Bílovice nad Svitavou zlepšit výsledky z odvětví cestovního ruchu. Teoretickou část tvoří vysvětlení odborných výrazů, které souvisí s danou tématikou. Praktická část se skládá z analýzy současného stavu obce a vyhodnocení informací z provedeného průzkumu. Na základě získaných výsledků jsou formulovány návrhy a doporučení pro zvýšení rozvoje cestovního ruchu a atraktivity obce.
Návrh podnikatelského záměru
Ježková, Lucie ; Lakomý, Miroslav (oponent) ; Čižinská, Romana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na rozvoj malé instalatérské společnosti. Teoretická část práce pojednává o podnikatelském plánu a jeho dílčích částech. V analytické části je podnik detailněji zkoumán v pěti oblastech – analýza podniku, řízení lidských zdrojů, marketing služeb, finanční analýza a plán a analýza rizik. V návrhové části jsou doporučena opatření, která mají zlepšit vnitřní chod podniku, posílit jeho konkurenční výhody a zlepšit finanční stabilitu.
Návrh marketingové strategie
Vančurová, Denisa ; Maliňák, Martin (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá implementací CRM systému do řízení firmy. Obsahuje analýzu současné situace, srovnání několika vybraných CRM systémů a navrhuje nejvhodnější produkt pro danou firmu. Cílem tohoto návrhu je zlepšit marketingové řízení ve firmě, posílit vztahy se stávajícími zákazníky a získat nové v rámci rozvíjejících se tržních segmentů.
Marketingové aktivity vybraného podniku
Bernas, Lukáš ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Stříbrský, Vojtěch (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na popis současných marketingových aktivit vybraného podniku, kterým je cukrárna/kavárna, a zároveň obsahuje návrh na zlepšení marketingové strategie. Cílem této práce je tedy vytvořit kompletní marketingovou strategii, aplikovatelnou v praxi. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část přibližuje základní pojmy jako marketing a marketing služeb, marketingová strategie a plánování a marketingový výzkum. Praktická část obsahuje představení vybrané cukrárny včetně současných marketingových aktivit a především návrhy a doporučení ohledně zlepšení těchto aktivit.
Marketing Strategy for Starbucks café in the Ukrainian market
Nikitina, Oleksandra ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Cílem této diplomové práce je provedení průzkumu a důkladné analýzy pro navržení nového trhu pro mezinárodní společnost. V případě kladného doporučení ohledně vstupu na trh je vypracována a předložena marketingová strategie a marketingový mix. Hlavní ideou tématu je navrhnout efektivní strategii pro Starbucks Corporation, celosvětový řetězec kaváren a specializovaného prodejce kávy, pro vstup na ukrajinský trh. Doporučení se zakládá na důkladné analýze a průzkumech tržního prostředí a potenciální pozice společnosti. Diplomová práce se dělí na teoretickou, analytickou a praktickou část. Teoretická část shrnuje akademické znalosti související s námětem diplomové práce, které jsou dále použity v další analytické a praktické části. Analytická část představuje analýzu provedenou podle situace ve státě a v průmyslu a podle současného profilu společnosti a jejich strategií. V praktické části založené na analytickém provedení je zpracováno konečné doporučení o způsobu vstupu a o marketingové strategii.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 46 záznamů.   začátekpředchozí27 - 36další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.