Název:
Marketingové nástroje při prodeji a získávání nemovitostí
Překlad názvu:
Marketing Tools of Selling and Buying a Real Property
Autoři:
Eliášová, Barbora ; Kristenová, Lenka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá analýzou uplatnění marketingových nástrojů ve specifických podmínkách činnosti realitních kanceláří a návrhem pro uplatnění moderních marketingových nástrojů při prodeji realit.
The thesis deals with analysis of marketing tools utilization in specific conditions of real estate agencies. The proposal for application of up-to-date marketing methods in selling of property will be a part of the thesis, too.
Klíčová slova:
marketing; marketing v oblasti služeb; marketingová strategie; marketing; marketing strategy; services marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/899