Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  začátekpředchozí26 - 35  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace Vedení Sportovního Oddílu
Holcman, Jaroslav ; Tomešek, Jan (oponent) ; Kolář, Martin (vedoucí práce)
Tato práce popisuje postup vytvoření mobilní aplikace určené pro podporu každodenního fungování sportovního oddílu. Hlavním cílem aplikace je umožnění digitalizace a sjednocení co největšího množství běžných organizačních činností v rámci oddílu. Současně je kladen důraz na vytvoření uživatelského rozhraní, které bude zejména intuitivní a jednoduché a umožní přímočaré použití při hlavních činnostech uživatelů. Práce zkoumá principy návrhu uživatelských rozhraní, analyzuje prostředí sportovního oddílu a definuje požadavky na softwarový nástroj pro podporu jeho vedení. Následně navrhuje podobu řešení na základě analyzovaných požadavků a popisuje implementaci výsledného produktu a jeho nasazení do cílového prostředí. Závěrem popisuje způsob testování reálnými uživateli aplikace a závěry tohoto testování, které validují splnění vytyčených cílů.
Webový nástroj pro sledování postupu na záležitostech
Lamacz, Jan ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a tvorbou webové aplikace na řízení projektů. Vytvořená aplikace je, na rozdíl od konkurenčních produktů, orientovaná na proces vývoje projektu a zakládá si na vizuální reprezentací stavu jednotlivých úkolů. Jednou ze základních vlastností aplikace je její jednoduchost a uživatelská přívětivost, kterou cílí mimo jiné i na uživatele, kteří by rádi využívali projektového řízení, ale nejsou ochotni učit se ovládat i jinak sebeméně složitou aplikaci. Aplikace je vyvíjená ve frameworku Symfony.
Uživatelské rozhraní systémů řízení výuky Návrh a ověření funkčních kriterií jako podklad pro dílčí evaluaci
Ovesleová, Hana ; Štogrová Jedličková, Petra (vedoucí práce) ; Slussareff, Michaela (oponent) ; Šušol, Jaroslav (oponent)
Hlavním tématem této práce je problematika evaluace uživatelských rozhraní systémů řízení výuky (angl. LMS - Learning Management Systems). Stejně jako při návrhu uživatelských rozhraní v rámci celého oboru HCI (angl. Human Computer Interaction) stojí v popředí uživatel a způsob jeho interakce se systémem, tak i pro evaluaci rozhraní byl zvolen pohled uživatelský (angl. UX - user experience). Cílem práce bylo navrhnout oblasti funkčních kriterií, které odráží požadavky uživatele na systém a které mohou sloužit jako základ pro dílčí evaluaci LMS. V rámci interdisciplinarity HCI jsme se zaměřili na technicko- psychologický pohled (počítač-člověk), doplněný o oblast, která odráží samotný účel LMS - pedagogický proces. Domníváme se totiž, že při evaluaci LMS je důležité kombinovat obecná funkční kriteria, vztahující se na jakýkoli systém, s kriterii na výukový obsah, na formy jeho distribuce a na metody práce s ním. Na základě stanovených oblastí pak za pomoci kvantitativních i kvalitativních metod zkoumání byly evaluovány kurzy v LMS Unifor v období 2012-2014 a kurzy v LMS Moodle v období 2015-2017. Výstupem výzkumu je pak sada funkčních kriterií, které považujeme za elementární a která doporučujeme při volbě LMS zohledňovat.
Návrh a evaluace uživatelského rozhraní informačního systému pro správu jídelen
Štrbák, Tomáš ; Rudnitckaia, Julia (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce je teoreticky popsat proces a metody návrhu uživatelských rozhraní a následně ukázat aplikaci popsaných metod při návrhu a evaluaci uživatelského rozhraní systému Spokojená Jídelna. Práce popisuje jeden z možných přístupů k problematice návrhu uživatelských rozhraní, není však jediný možný.
Android aplikace - slovník s příklady
Maňák, Libor ; Grézl, František (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá popisem vývoje slovníkové aplikace pro zařízení s operačním systémem Android. Aplikace poskytuje uživatelům příklady použití jednotlivých slov a frází v podobě vět, díky kterým může uživatel lépe rozlišit, která překladová varianta se mu hodí. Je vytvořena jako alternativa k webové službě benimsozluk.com, se kterou úzce spolupracuje. V práci jsou popsány teoretické znalosti relevantní k problematice Androidu a vývoji aplikace a dále je zde popsán návrh a celková implementace této aplikace. Čtenář je seznámen s testováním, které bylo provedeno jak za účelem vylepšování aplikace, tak pro její zhodnocení. V závěrečné části jsou uvedeny možnosti dalšího potenciálního vývoje aplikace.
Zvyšování kvality autoškol pomocí sdílení uživatelských zkušeností
Hrivnák, Jan ; Burget, Radek (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se analyzuje User Experience z pohledu návrhu a vývoje nové webové služby. Vysvětluje základní pojmy UX a popisuje správné použití jednotlivých metod. Dále se práce zabývá také možností využití gamifikace k řešení možných problémů při návrhu nové služby. Práce obsahuje také analýzu aktuálního stavu trhu autoškol v České republice a definuje jeho hlavní problémy. Jako jednu z možností jejich řešení práce dále obsahuje návrh a implementaci nové webové služby pro sdílení zkušeností uživatelů s jednotlivými autoškolami.
Uživatelské rozhraní kalendáře pro seniory
Ryndová, Markéta ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací uživatelského rozhraní kalendáře pro seniory vytvořeného pomocí webových technologií. Hlavní částí této bakalářské práce bylo zjištění potřeb uživatele a vytvoření vhodného návrhu pro obě role uživatelů - pacienta a ošetřovatele. Dalším stěžejním bodem byla spolupráce s testovacími subjekty.
Návrh optimalizace webové aplikace pro sektor B2B
Kovařík, David ; Weirich, Pavel (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Záměrem této práce je návrh optimalizace webu (webové aplikace) určeného pro sektor B2B (Business to Business), v jejímž důsledku by měla být signifikantním způsobem zlepšena uživatelská zkušenost při jeho používání. Problematika uživatelské zkušenosti byla řešena prostřednictvím analytických činností zaměřených na web www.webstopar.cz, přičemž výsledky této analýzy byly obohaceny prostřednictvím provedeného kvalitativního výzkumu. Výsledkem bakalářské práce je návrh optimalizace jednotlivých aspektů uživatelské zkušenosti. Realizace návrhu by měla přispět nejen ke zkvalitnění webu z pohledu uživatelské zkušenosti, ale měla by také přinést benefit v podobě minimálně 10% nárůstu uživatelů služby nabízené na webu. Výsledný návrh uvedený v rámci této práce je navíc obecně aplikovatelný na širokou škálu českých i zahraničních webů.
Moderní přístup k elektronickému obchodu
Paulas, Jiří ; Orság, Filip (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem modelu pro zvýšení konverzního poměru v elektronickém obchodě minicams.cz a implementací jeho jednotlivých částí. A to za využití moderních technologií a metod, aby byl výsledný návrh dlouhodobě funkční, nízkonákladový a efektivní.
Uživatelská rozhraní pro webové hry
Hlaváč, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce popisuje problematiku návrhu, vytváření a testování webových uživatelských rozhraní. Dále popisuje možnou interakci člověka s počítačem - komunikační kanály a analogii k reálnému světu. Návrh uživatelského rozhraní     se dělí podle zaměření a to na zaměření na akci a zaměření na uživatele. Zaměření na uživatele užívá metod, mezi které patří gamifikace a zlepšování uživatelské zkušenosti, pro zlepšení použitelnosti uživatelského rozhraní.     Vytváření uživatelského rozhraní je vysvětleno na vývoji webových stránek (webová uživatelská rozhraní). Práce popisuje 3 metody použitelné pro testování webových uživatelských rozhraní. V práci     je popsán návrh, vytvoření a otestování uživatelského rozhraní strategické webové hry.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   začátekpředchozí26 - 35  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.