Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnotící kritéria pro hodnocení ředitelů domů dětí a mládeže
Horváthová, Zdeňka ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Předmětem diplomové práce Hodnotící kritéria pro hodnocení ředitelů domů dětí a mládeže je analýza aktuálního stavu procesu hodnocení ředitelů zřizovatelem. Cílem této diplomové práce je zjistit, jakým způsobem probíhá hodnocení ředitelů DDM zřizovatelem včetně zdrojů, metod a kritérií, která jsou při hodnocení používána. Zjistit, zda jsou výsledky hodnocení využívány při dalším rozvoji ředitelů DDM a zda se ředitelé a zřizovatelé domnívají, že hodnocení ředitelů zřizovatelem je potřebné pro zvyšování kvality DDM. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů dům dětí a mládeže, ředitel DDM, zřizovatel DDM, hodnocení pracovníků a vzdělávání a rozvoj. Praktická část vychází z výzkumného šetření - popisný typ výzkumu, prováděného formou dotazníků na základě tří stanovených hypotéz. Závěr práce přináší přehled aktuálního stavu ve zkoumané oblasti.
Analýza pracovní spokojenosti pedagogů volného času v domech dětí a mládeže
Horváthová, Zdeňka ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Předmětem bakalářské práce Analýza pracovní spokojenosti pedagogů volného času v domech dětí a mládeže je analyzovat profesi pedagog volného času z hlediska pracovní spokojenosti. Zjistit, které aspekty pracovní spokojenosti považují pedagogové volného času za důležité a jakou u nich vyjadřují spokojenost s aktuálním stavem. Navrhnout řešení v oblastech, kde na základě výzkumu pedagogové volného času vyjadřují největší rozdíl mezi důležitostí a spokojeností. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů dům dětí a mládeže, pedagog volného času, zájmové vzdělávání, teorie pracovní spokojenosti a faktory pracovní spokojenosti. Praktická část vychází z výzkumného šetření prováděného formou dotazníku na základě čtyř stanovených hypotéz. Závěr práce přináší návrh řešení.
Instituce pro trávení volného času mládeže do 18 let v Plzeňském kraji
Schimmer, Jakub ; Polišenský, Miroslav (vedoucí práce) ; Fiedler, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá zmapováním domů dětí a mládeže v Plzeňském kraji s užším zaměřením na domy dětí a mládeže ve městě Plzni. Následně je jeden ze zjištěných subjektů podroben důkladné analýze. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická, zde jsou vymezeny základní pojmy dané problematiky jako například mládež, volný čas, nebo instituce zájmového vzdělávání. Druhá část práce je výzkumná a zabývá se praxí dané problematiky v Plzeňském kraji. Nejprve byla shromážděna data o lokalitě, vyhledány domy dětí a mládeže v Plzeňském kraji. Na tomto základě byly popsány domy dětí a mládeže ve městě Plzni a následně jeden z nich vybrán k důkladné analýze. Analyzován je Dům Dětí a Mládeže Talent o.p.s. v Plzni s cílem zjistit, zda tato instituce plní svoji funkci v oblasti zájmového vzdělávání. Metodou výzkumu byla institucionální analýza Bronislawa Malinowskiho. V závěru práce je instituce zhodnocena podle výsledků analýzy a jsou navržena doporučení ke zlepšení její funkce.
Školní vzdělávací programy ve vybraných střediscích volného času v Jihočeském kraji
SRB, Luboš
Práce se zabývá školními vzdělávacími programy, které jsou v této době aktuálním tématem, nejen na všech stupních formálního vzdělávání, ale také mimo tuto sféru. Tam, kde chybí rámcový vzdělávací programy. První kapitola pojednává o školské reformě, kurikulárních dokumentech, pilířích, formách a obecné analýze školních vzdělávacích programů. Druhá kapitola obsahuje charakteristiku a srovnání dvou školních vzdělávacích programů ve vybraných střediskách volného času. Ta jsou zde zastoupena Domem dětí a mládeže Jindřichův Hradec a Domem dětí a mládeže Strakonice. Je zde přiblížen sociodemografický vývoj, stručná charakteristika obou středisek volného času, podmínky vzniku školních vzdělávacích programů a jejich obsahová analýza.
Rozvoj a další vzdělávání pedagogů volného času v domech dětí a mládeže
ŠULÁKOVÁ, Tereza
Práce se zabývá rozvojem a dalším vzděláváním pedagogů volného času v domech dětí a mládeže. (dále jen DDM) Cílem bakalářské práce bylo popsat, jaké jsou možnosti dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků a zhodnotit význam dalšího vzdělávání pro profesní rozvoj pedagogů volného času v domech dětí a mládeže. Tato práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se zabývá charakteristikou Domů dětí a mládeže. Druhá kapitola se věnuje pedagogům volného času. Třetí kapitola je zaměřena na pedagogické pracovníky pracující v DDM. Poslední kapitola s názvem rozvoj pedagogických pracovníků v DDM se zabývá možnostmi dalšího vzdělávání, akreditovanými kurzy v systému DVPP a dalšími "novými" možnostmi dalšího vzdělávání.
NOVÉ NA STARÉ – Brno, nároží Bratislavská - Stará
Garbová, Kristina ; Antl, Roman (oponent) ; Ruller, Ivan (vedoucí práce)
Navržený prostor je zeleným klínem do městské struktury. Přilehlé fasády jsou tedy pojednány jako vegetační stěny. Trojúhelníkové náměstí je pokryto trojúhelníkovými dlaždicemi, které jsou uskládány podle principu „pinwheel tiling“. Návrh počítá se zastavěním zadané parcely třemi budovami. Dvě z nich jsou využity pro bydlení a spojuje je zvýšená platforma. Třetí objekt je pojednán jako edukační ekologické a poradenské centrum a dům dětí a mládeže.
Využití výtvarných technik v přírodovědné zájmové činnosti
BLAŽKOVÁ, Dagmar
Práce se zabývá spojením zájmové přírodovědné činnosti a esteticko-výchovné zájmové činnosti, jak využít výtvarné techniky k poznávání přírody. Jaké výhody má tento zájmový útvar, který je nový v nabídce DDM Prachatice, oddělené pracoviště Netolice. Práce popisuje charakteristiku zájmového útvaru po strukturové stránce a cíle zájmového vzdělávání. Jsou zde popsány hodiny, které byly za měsíc říjen, listopad, prosinec, leden s únor považovány za nejpřínosnější a nejzajímavější ze stran dětí i ze strany mé. Na konci práce je shrnuto, jaké cíle jsem si stanovila, zda se mi je podařilo dosáhnout, a jak by mohly Včelky vypadat do budoucna.
Informační databáze školní matriky pro Dům dětí a mládeže v Českých Budějovicích
ŠRÁMEK, Zdeněk
Cílem mé práce je uvedení do problematiky vedení školní matriky v domech dětí a mládeže i v dalších organizacích, které poskytují zájmové vzdělávání. Obsahem práce je výtah z právních předpisů, analýza požadavků, specifických pro školská zařízení, návrh a realizace SW aplikace {\clqq}Školní matrika pro zájmové vzdělávání``. Tato aplikace bude umožňovat online správu dat školní matriky podle potřeb domů dětí a mládeže.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.