Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza uživatelských nastavení sociálních sítí
Mlýnek, Martin ; Malinka, Kamil (oponent) ; Januš, Filip (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tvorbou webového uživatelského rozhraní. Cílem bylo navrhnout a implementovat rozhraní pro serverovou část bezpečnostního nástroje Privchecker, který se zabývá bezpečností uživatelů na sociálních sítí. Zvolený problém byl vyřešen vytvořením klientské webové aplikace založené na JavaScriptové knihovně React. Dále se zde řeší problematika předávání údajů, testování implementovaného rozhraní a analýza uživatelských nastavení.
The Experience of New Social Media
Farrier, Ellie ; Dudová, Radka (vedoucí práce) ; Německý, Marek (oponent)
Abstrakt- Uživatelská zkušenost s novými sociálními médii Komunikace s přáteli a s rodinou po celém světě je něco, s čím mají Američané žijící v zahraničí mnoho zkušeností. V této práci se autorka zaměřuje na popis těchto zkušeností uživatelů sociálních médií jmenovitě k novým médiím a také konceptům historické sociologie, abychom lépe porozuměli tomu, jak jsou sociální média používána a chápána. Tento fenomenologický výzkum se zaměřuje na různé zkušenosti čtyř amerických expatů žijících v Praze v České republice, a to od úplného začátku jejich zkušenosti s médii a internetem až po jejich současný věk dospělých. Zdroje použité k interpretaci a porozumění této jejich uživatelské zkušenosti sahají od Ervinga Goffmana a Pierra Bourdieua, až k Marshallu McLuhanovi či Karlu Marxovi. Hlavním záměrem této práce bylo zjištění, jak si nové a historické teorie sdělovacích prostředků stojí ve srovnání s konkrétními zkušenostmi uživatelů se sociálními médii a internetem. Klíčová slova: uživatelská zkušenost, média, technologie, fenomenologický výzkum, sociální média, komunikace
Chytré digitální zrcadlo pro individuální sporty
Opichal, Tomáš ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vytvořit praktické řešení pro individuální sportovce v podobě digitálního zrcadla, které se může stát alternativou k pozorování se v běžném zrcadle. Práce obsahuje a zdůrazňuje výhody digitálního zrcadla. Velká část práce se věnuje přenosu videa mezi různými zařízeními pro možnost spojení více obrazů na jednom displeji. Jádrem řešení je mobilní aplikace pro platformu Android, která funguje v různých režimech, jejichž volba závisí na způsobu použití aplikace. Aplikace byla průběžně testována se skupinou uživatelů, výsledkem bylo iterativní vylepšování funkcí aplikace a přidávání funkcí nových. Dále byla implementována webová varianta aplikace, což zvyšuje možnost využití digitálního zrcadla napříč různými platformami. Výsledky testování ukazují, že celé toto řešení je využitelné při praktickém nácviku sportovních prvků a aplikace má potenciál oslovit různá sportovní odvětví.
Fyziologická data pro analýzu a zlepšení uživatelské zkušenosti
Štěpánek, Daniel ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Materna, Zdeněk (vedoucí práce)
Cílem této práce je získání datové sady fyziologických dat pro různé emoce uživatele za účelem zlepšení interakce člověk-počítač. Data jsou získávána náramkem společnosti Empatica a následně zpracována v jazyce Python. Podařilo se získat 94 % nepoškozených dat z předpokládaného počtu vzorků. Na základě získaných dat je možné lépe analyzovat uživatelskou zkušenost a díky tomu ji zlepšovat.
Nástroj pre užívateľsky prívetivú tvorbu dotazov nad priestorovými dátami
Kučarová, Žaneta
Práce se věnuje návrhu, implementaci a uživatelskému testování pro uživatelsky přívětivé zadávání dotazů nad prostorovými daty. Nástroje je zpracovaný ve spolupráci s firmou Clever Analytics. Ta vyvíjí řešení pro zobrazovaní prostorových dat nad interaktivní mapou a jejich prohlížení pomocí metrik, které podporují rozhodnutí manažerů. Metriky jsou zobrazované s využitím indikátorů. Navrhovaný nástroj umožňuje jednoduché vytváření nových indikátorů a dále editaci a skládání už existujících indikátorů. Uživatelé z manažerských řad tak nepotřebují znát technické pozadí zadávání metrik ani vytvářet indikátory za pomoci konzultantů. Umožní to tak jejich rychlejší rozhodování a podpoří přirozenou exploraci dat.
The Experience of New Social Media
Farrier, Ellie ; Dudová, Radka (vedoucí práce) ; Německý, Marek (oponent)
Abstrakt- Uživatelská zkušenost s novými sociálními médii Komunikace s přáteli a s rodinou po celém světě je něco, s čím mají Američané žijící v zahraničí mnoho zkušeností. V této práci se autorka zaměřuje na popis těchto zkušeností uživatelů sociálních médií jmenovitě k novým médiím a také konceptům historické sociologie, abychom lépe porozuměli tomu, jak jsou sociální média používána a chápána. Tento fenomenologický výzkum se zaměřuje na různé zkušenosti čtyř amerických expatů žijících v Praze v České republice, a to od úplného začátku jejich zkušenosti s médii a internetem až po jejich současný věk dospělých. Zdroje použité k interpretaci a porozumění této jejich uživatelské zkušenosti sahají od Ervinga Goffmana a Pierra Bourdieua, až k Marshallu McLuhanovi či Karlu Marxovi. Hlavním záměrem této práce bylo zjištění, jak si nové a historické teorie sdělovacích prostředků stojí ve srovnání s konkrétními zkušenostmi uživatelů se sociálními médii a internetem. Klíčová slova: uživatelská zkušenost, média, technologie, fenomenologický výzkum, sociální média, komunikace
Aplikace Vedení Sportovního Oddílu
Holcman, Jaroslav ; Tomešek, Jan (oponent) ; Kolář, Martin (vedoucí práce)
Tato práce popisuje postup vytvoření mobilní aplikace určené pro podporu každodenního fungování sportovního oddílu. Hlavním cílem aplikace je umožnění digitalizace a sjednocení co největšího množství běžných organizačních činností v rámci oddílu. Současně je kladen důraz na vytvoření uživatelského rozhraní, které bude zejména intuitivní a jednoduché a umožní přímočaré použití při hlavních činnostech uživatelů. Práce zkoumá principy návrhu uživatelských rozhraní, analyzuje prostředí sportovního oddílu a definuje požadavky na softwarový nástroj pro podporu jeho vedení. Následně navrhuje podobu řešení na základě analyzovaných požadavků a popisuje implementaci výsledného produktu a jeho nasazení do cílového prostředí. Závěrem popisuje způsob testování reálnými uživateli aplikace a závěry tohoto testování, které validují splnění vytyčených cílů.
Webový nástroj pro sledování postupu na záležitostech
Lamacz, Jan ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a tvorbou webové aplikace na řízení projektů. Vytvořená aplikace je, na rozdíl od konkurenčních produktů, orientovaná na proces vývoje projektu a zakládá si na vizuální reprezentací stavu jednotlivých úkolů. Jednou ze základních vlastností aplikace je její jednoduchost a uživatelská přívětivost, kterou cílí mimo jiné i na uživatele, kteří by rádi využívali projektového řízení, ale nejsou ochotni učit se ovládat i jinak sebeméně složitou aplikaci. Aplikace je vyvíjená ve frameworku Symfony.
Uživatelské rozhraní systémů řízení výuky Návrh a ověření funkčních kriterií jako podklad pro dílčí evaluaci
Ovesleová, Hana ; Štogrová Jedličková, Petra (vedoucí práce) ; Slussareff, Michaela (oponent) ; Šušol, Jaroslav (oponent)
Hlavním tématem této práce je problematika evaluace uživatelských rozhraní systémů řízení výuky (angl. LMS - Learning Management Systems). Stejně jako při návrhu uživatelských rozhraní v rámci celého oboru HCI (angl. Human Computer Interaction) stojí v popředí uživatel a způsob jeho interakce se systémem, tak i pro evaluaci rozhraní byl zvolen pohled uživatelský (angl. UX - user experience). Cílem práce bylo navrhnout oblasti funkčních kriterií, které odráží požadavky uživatele na systém a které mohou sloužit jako základ pro dílčí evaluaci LMS. V rámci interdisciplinarity HCI jsme se zaměřili na technicko- psychologický pohled (počítač-člověk), doplněný o oblast, která odráží samotný účel LMS - pedagogický proces. Domníváme se totiž, že při evaluaci LMS je důležité kombinovat obecná funkční kriteria, vztahující se na jakýkoli systém, s kriterii na výukový obsah, na formy jeho distribuce a na metody práce s ním. Na základě stanovených oblastí pak za pomoci kvantitativních i kvalitativních metod zkoumání byly evaluovány kurzy v LMS Unifor v období 2012-2014 a kurzy v LMS Moodle v období 2015-2017. Výstupem výzkumu je pak sada funkčních kriterií, které považujeme za elementární a která doporučujeme při volbě LMS zohledňovat.
Návrh a evaluace uživatelského rozhraní informačního systému pro správu jídelen
Štrbák, Tomáš ; Rudnitckaia, Julia (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce je teoreticky popsat proces a metody návrhu uživatelských rozhraní a následně ukázat aplikaci popsaných metod při návrhu a evaluaci uživatelského rozhraní systému Spokojená Jídelna. Práce popisuje jeden z možných přístupů k problematice návrhu uživatelských rozhraní, není však jediný možný.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.