|
Podnikatelský záměr výroby kogeneračních jednotek
Gomola, Lukáš ; Klein, Václav (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je zanalyzovat trh kogeneračních jednotek, vypracovat vnější a vnitřní analýzu vybrané firmy a znázornit výhodnost jednotlivých variant výroby a následného prodeje, či pronájmu daného produktu. Bude při tom nutné brát v úvahu všechny aspekty a podstupovaná rizika. Realizace tak rozsáhlého projektu je kapitálově náročná, proto vypracuji také finanční analýzu.
|
| |
|
Marketingová strategie společnosti Motiv Press, s.r.o.
Smolík, Kamil ; Jelínková, Šárka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro společnost Motiv Press, s.r.o. První část práce zachycuje teoretická východiska získaná v průběhu studia na Fakultě podnikatelské. Druhá část práce se zaměřuje na komplexní analýzu současné situace společnosti. Na základě této analýzy je vypracovaná marketingová strategie, která obsahuje souhrn doporučení a návrhů, včetně jejich časového harmonogramu a ekonomického zhodnocení.
|
|
Rozvoj obchodních aktivit pro ELEKTROSVIT SVATOBOŘICE, a. s.
Matvijenko, Artem ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce – Rozvoj obchodních aktivit společnosti ES – analyzuje současný stav vybraného podniku. Dále projednává o vlivech vnitřního a vnějšího okolí, které působí na rozvoj obchodních činností. Z analýzy vnitřního a vnějšího okolí jsou definovány příležitosti, hrozby a dále silné a slabé stránky. Na závěr je sestavena SWOT analýza. Z ní vyplývají návrhy rozvoje obchodních aktivit společnosti.
|
|
Návrh zavedení nového produktu na trh
Kovářová, Veronika ; Ing.Marianna Ďurašková (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh zavedení nového produktu na trh“ je analýza uvedení nového typu kupónu Unišek + společnosti Le Cheque Dejeuner, s.r.o. na domácí trh. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části bude zpracována teoretická problematika, tj. jednotlivé metody, vymezení základních pojmů, podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu tzv. 4P, popis jednotlivých etap a s tím souvisejících analýzy. V praktické části bude charakterizována výše jmenovaná společnost, která zavádí produkt na trh, úspěšnost zavedení produktu a ověřena správnost stanovených hypotéz.
|
|
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Beran, Jaromír ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingových nástrojů, které povedou k posílení konkurenceschopnosti společnosti Goled s.r.o. na online trhu s LED osvětlením při její expanzi na zahraniční trh. Nejprve je analyzována společnost a poté prostředí zahraničního trhu. Práce obsahuje návrh cenotvorby a value map, které přispívají ke zvyšování konkurenceschopnosti, posílení pozice na trhu.
|
|
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Denev, Patrik ; Vetchý, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářské práce pojednává o marketingových nástrojích a posilování konkurenceschopnosti firmy IRD Group s.r.o., která se zabývá nákupem a prodejem šperků ze stříbra a chirurgické oceli. Práce zahrnuje teoretickou a praktickou část. V první části se zabývám problematikou marketingového mixu a marketingovými nástroji. V praktické části se zaměřím na nástroje a aktivity, které používá firma IRD Group. Rozeberu tyto poznatky a navrhnu způsob jak tyto aktivity zefektivnit, aby firma byla co nejvíce konkurenceschopná.
|
|
Marketingový mix společnosti Alcon
Svobodová, Jana ; Dvořáková, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je rozbor společnosti Alcon Pharmaceuticals Czech Republic s.r.o., zabývající se prodejem a výrobou přípravků pro oční péči, na základě marketingového mixu. Mým cílem je pomoci zkvalitnit péči o stávající zákazníky a najít nejvhodnější kombinaci prostředků, které povedou k získání klientů zcela nových. Ve své práci se zaměřuji převážně na divizi CLC (Contact Lenses Care).
|
| |
|
Zavedení nové technologie do podniku
Vondruška, Jiří ; Růčka, Pavel (oponent) ; Šunka, Josef (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na zavedení nové technologie do podniku zabývajícího se barvením a zušlechťováním textilních materiálů. Cílem je zjistit, zda bude investice pro podnik přínosná. Je tedy nezbytné seznámit se s fungováním společnosti, s trhem, na který se chystá vstoupit, s důvody volby konkrétní technologie, způsobem financování, ale také s technologií samotnou. Následně je třeba určit, zda bude investice efektivní či nikoliv.
|