Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 99 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zpracování metodiky náboru nemovitých věcí do realitní kanceláře
Kolářová, Zuzana ; Klika, Pavel (oponent) ; Klišová, Jana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním metodiky náboru nemovitých věcí do realitní kanceláře. Na základě vyplněných dotazníků budou zpracovány grafy s procentuálním zastoupením. Nadále bude navržen nejlepší postup pro realitního makléře, jak postupovat při náboru, aby získal nemovitou věc pro svojí realitní kancelář.
Marketingová komunikace společnosti působící na realitním trhu
Rosecká, Petra ; Hladká, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnosti působící na realitním trhu. Obsahuje teoretické vymezení nejdůležitějších pojmů z oblasti marketingu a realitního trhu, je zde rozebrán současný stav zkoumaného subjektu za pomoci analýz marketingových aktivit a provedení marketingového průzkumu. Na základě toho jsou stanoveny návrhy vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace subjektu. V analýze výsledků jsou tyto návrhy zhodnoceny.
Výkon realitní činnosti
Zejda, Jiří ; Vyhňáková, Michaela (oponent) ; Telec, Ivo (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je ukázka realitního prostředí po stránce odborné a právní. Začátek práce poukazuje na legislativní složku a organizace zasahující do vývoje zákonů souvisejících s tímto oborem. Definování realitního trhu z pohledu makléře, ale i konkurence a rozdílů na českém a slovenském trhu. Případová studie uvádí dva případy prodeje nemovitosti, kde v prvním případě se jedná o postup prodeje rodinného domu za běžných podmínek v případě druhém o prodej podílového vlastnictví v bytovém domě. Závěrem práce je dotazník. Výzkum zaměřený na úroveň poskytovaných služeb na českém a slovenském realitním zprostředkovatelském trhu.
Podnikatelský záměr - realitní kancelář
Šeda, Libor ; Gajdošík,, Jiří (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
V této diplomové práci je zpracován podnikatelský záměr realitní kanceláře. Na základě teoretických poznatků a zjištěných skutečností obsahuje návrh založení a jejího případného umístění na trhu.
Návrh marketingové strategie
Štrbáková, Zuzana ; Ondrášková, Lenka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je provést analýzu povědomí o subjektech, fungujících na realitním trhu na Břeclavsku a analýzu realitní kanceláře Schmidt. Tato analýza bude zaměřená na její vnitřní a vnější prostředí, především na to, jakým způsobem je tato realitní kancelář vnímána jejími skutečnými či potenciálními zákazníky v Břeclavi a jejím okolí. Výsledky analýz využiji k formulaci doporučení ke zvýšení úrovně spokojenosti klientů realitní kanceláře Schmidt a ke zvýšení povědomí o této realitní kanceláři.
Marketingové aktivity nově vznikající realitní kanceláře
Polák, Martin ; Veselá,, Jitka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami nově vznikající realitní kanceláře. V první kapitole jsou definovány pojmy z marketingového a realitního prostředí. V další části je provedena analýza současného stavu, zkoumaný subjekt a jeho okolí je jsou zde rozebráni pomocí analýz marketingových aktivit. Poté jsou dle vyhodnocení analýz stanoveny problémy a zároveň se určí cíle k řešení těchto problémů, je zde stanovena metodika celé práce a také je zde rozebrán provedený marketingová průzkum, který byl zaměřen na získání podnětů pro návrhovou část a jeho výsledky. Ze všech uskutečněných analýz a marketingového průzkumu jsou postupně vybrány témata pro návrhovou část práce, jsou zpracovány návrhy vedoucí k vytvoření koncepce marketingových aktivit zkoumaného subjektu. Tyto návrhu jsou v další části práce vyhodnoceny a posléze určeny jejich konkrétní přínosy pro subjekt.
Informační systém realitní kanceláře
Dudík, Michal ; Rychlý, Marek (oponent) ; Masařík, Karel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou požadavků na online redakční systém realitní kanceláře. Cílem práce je tento systém navrhnout a implementovat. Důraz je především kladen na možnost synchronizace dat s českými realitními servery. Na základě posouzení několika různých metod používaných pro výměnu dat jsou ilustrovány jejich výhody a nevýhody. Zjištěné skutečnosti budou použity pro návrh vlastní metody synchronizace mezi realitními systémy. Systém je vytvořen za použití technologií PHP 5 a MySQL, XML, XSLT, XHTML, CSS, JavaScript, XML-RPC.
Návrh financování bydlení v nové bytové výstavbě
Procházka, Štěpán ; Eigner, Alois (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou dostupných forem financování bydlení v České republice. Pozornost je zaměřena zejména na hypoteční úvěry a úvěry ze stavebního spoření, včetně úvěrů překlenovacích. Zmíněny jsou ale také i jiné způsoby financování, konkrétně úvěry poskytované státem a podpůrné prostředky poskytované státem. Na modelovém příkladě je ilustrována finanční náročnost jednotlivých produktů i jejich možných kombinací.
Webová aplikace pro realitní kancelář
Hájek, Jan ; Kunc, Michael (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou webové aplikace pro realitní kancelár, ve které budou jak bežní uživatelé, tak administrátori, schopni jednoduše ovládat celý systém, starající se o prezentaci firmy a aktuální nabídku nemovitostí. Je zde popsán kompletní vývoj, od pocátecních specifikací, pres návrhy diagramu až po samotnou implementaci, použitím technologií XHTML, CSS, PHP, MySQL a JavaScriptu.
Marketingový výzkum realitního trhu
Dohnalová, Kateřina ; Gavlas, Ondřej (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce vymezuje základní pojmy v oblasti marketingu, marketingového výzkumu a dále základní pojmy z realitního trhu. Cílem práce je analyzovat realitní trh a zjistit aspekty rozhodovacího procesu volby realitní kanceláře. Na základě zjištěných informací jsou zpracovány doporučení pro zlepšení firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 99 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.