Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 115 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh internetové propagace pro elektronický obchod
Němec, Pavel ; Kaňka, Mirek (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice návrhu online propagace pro konkrétní skupinu internetových obchodů. První část se zabývá objasněním pojmů, které jsou úzce spjaty s danou problematikou. V druhé části je analyzována dosavadní propagace internetových obchodů. V návrhové části je pak několik dílčích návrhů, které vedou ke zlepšení propagace e-shopů.
Analýza a návrh na zdokonalení internetové prezentace
Sztefková, Michaela ; Kobielusz, Tomáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá kompletní analýzou současných internetových stránek. Obsahem práce je v první části analýza všech prvků internetové prezentace a nalezení chyb a nedostatků. V další části bude navržen nový design stránek a budou poskytnuty doporučení k řešení dalších nalezených problémů.
Website Optimization Proposal for the Organization Based on Google Analytics
Sydorenko, Polina ; Matečná, Mária (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
The Master's thesis focuses on proposing the configuration of a Google Analytics 4 tool for a digital company in Brno. The thesis is divided into three main parts. The first part explores the theoretical foundations of web analytics and its tools. The second part involves analyzing the current state of the company's website analytics tools configuration and conducting a thorough analysis of the website's performance. Finally, the third part presents a proposed solution derived from the analysis of the current state and company’s requirements the application of theoretical concepts discussed throughout the thesis.
On-line marketingová komunikace
Nevřivá, Veronika ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřená na online marketingovou komunikaci vybrané značky. V teoretické části jsou definovány základní pojmy, které navazují na analytickou část. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou vypracovány vlastní návrhy on-line placených kampaní pro zvýšení počtu potenciálních zákazníků a prodejů.
Optimalizace webu zvolené společnosti
Krajčíková, Pavlína
Krajčíková, P. Optimalizace webu vybrané společnosti. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Bakalářská práce se věnuje problematice optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Tato práce si klade za cíl vytvořit návrh a optimalizaci webové stránky tak, aby bylo dosaženo lepší pozice ve vyhledávání a vyšší návštěvnosti za použití Google Analytics a dalších nástrojů. Konkrétní návrhy jsou založeny na současném stavu webových stránek a finančně vyčísleny.
Vyhodnocení Google Ads kampaní v Balance Club Brumlovka
Svobodová, Barbora ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Vyhodnocení Google Ads kampaní v Balance Club Brumlovka Cíle: Hlavním cílem této práce je navržení zlepšení spuštěných PPC kampaní za rok 2018 v Balance Club Brumlovka, které povede k efektivnějšímu výkonu kampaní a eliminuje nedostatky v jejich nastavení. Dílčím cílem je navržení postupu optimalizace a vyhodnocování kampaní do budoucna. Návrhy jsou doporučeny na základě rozhovoru a analýzy dat se zaměřením na strategii, nastavení a výkon kampaní, na obsah reklam, výběr klíčových slov a cílení kampaní. Metody: V práci je použita metoda polostrukturovaného rozhovoru a metoda analýzy sekundárních dat. Rozhovor je proveden se správkyní kampaní. Analýza sekundárních dat je uskutečněna pomocí nástrojů v systémech Google Ads a Google Analytics. Výsledky: Klubu jsou doporučeny konkrétní kroky a frekvence optimalizace kampaní, ujasnění strategie a cíle kampaní, sledování nových ukazatelů úspěšnosti, změny typů kampaní, přidání klíčových slov a poznání konkurence. Dále je doporučováno nastavení nové struktury kampaní, roztřídění klíčových slov, sestav a kampaní, změna shod klíčových slov, přidání nových inzerátů a úprava jejich obsahu, přenastavení strategií nabídek a založení remarketingových publik. Klíčová slova: online marketing, PPC, internetová reklama, Google Analytics
Analýza uživatelského chování zájemců o studium na stránkách Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze.
Matička, Petr ; Souček, Martin (vedoucí práce) ; Jarolímková, Adéla (oponent)
Tato bakalářská práce má za cíl přiblížit problematiku webové analýzy na obecné úrovni a současně nabídnout vlastní analýzu webových stránek Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Každý návštěvník stránek zanechává po sobě určitou stopu - informaci, kterou lze zpětně analyzovat a využít k čistě komerčním účelům nebo pro další zkvalitnění webu. K tomuto zkoumání byly využity dva nástroje. Analytický nástroj poskytovaný zdarma společností Google - Google Analytics a metoda dotazníků. V prvním případě byli předmětem zkoumání všichni zájemci o studium na FF UK v určitém časově vymezeném intervalu, který reprezentuje období největšího zájmu o vyhledávání informací o studiu během akademického roku. V druhém případě se jednalo o užší skupinu zájemců o studium Informačních studií a knihovnictví během přípravného kurzu. Z provedené analýzy následně vyplynula zjištění, která vedla k několika závěrečným doporučením na případnou optimalizaci webových stránek fakulty.
Analysis and Proposal of Digital Promotion of a Company
Balaščák, Martin ; Neuwirth, Bernard (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
The bachelor's thesis focuses on defining the issue of Internet advertising. It specifies the methods of promotion on the Internet and tools for working with Internet advertising and its evaluation. It contains analyses of the current state and suggestions for improvements in the promotion of a particular company, which will be possible to implement in practice.
On-line marketingová komunikace
Skácelová, Pavlína ; Milichovský, František (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce má za cíl navržení online marketingové komunikace pomocí nástrojů search engine marketingu. Specifikuje, co je online marketing a search engine marketing, popisuje jeho nástroje a vysvětluje využití. V analytické části práce je využito nástrojů jako jsou analýza makro a mikro prostředí, analýza marketingového mixu a s ní spojená SEO analýza. V neposlední řadě bude zkoumán vývoj návštěvnosti webových stránek a následný možný vývoj těchto dat do budoucna. Na základě poznatků z analytické části bude v návrhové části práce navržena online marketingová komunikace pomocí search engine marketingu.
Analytický nástroj k vyhodnocení marketingové kampaně
Škorpilová, Iveta
Tato práce se zabývá webovou analytikou. Stěžejním bodem práce je návrh a implementace webové aplikace sdružující webové analytiky z Facebook Insights a Google Analytics, která umožňuje sledování úspěšnosti připravované marketingové kampaně ve rmě Kentico. Nedílnou součástí je i rozbor stávajících analytických ná- strojů, které jsou na trhu dostupné. Práce taktéž pojednává o nejnovějších webových technologiích mezi něž patří mimo jiné Node.js a Slim framework. Dílčím bodem prá- ce je návrh landing page k této marketingové kampani a její následné A/B testování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 115 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.