Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 47 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza konkurenčního prostředí společnosti Intelsol s. r. o.
Hrnčíř, Filip ; Říha, David (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí společnosti Intelsol s. r. o.. Cílem práce bylo porovnání konkurence a zjištění, jakou nad nimi může mít Intelsol konkurenční výhodu. Teoretická část je věnována základním pojmům jako je konkurence, konkurenční prostředí, analýza SWOT a Porterův model pěti konkurenčních sil. Další kapitoly teoretické práce jsou věnovány segmentaci trhu, marketingové komunikaci, získávání nových zákazníků a zákaznickému servisu. Praktická část popisuje odvětví, zabývá se vnitřní a vnější analýzou společnosti Intelsol, představuje hlavní konkurenty a následně je srovnává na základě vypracování SWOT analýzy a na základě Porterova modelu. Poslední část je věnována zákaznickému servisu a konkurenčním výhodám. Jedná se i o doporučení, které by mohl podnik Intelsol dále využít ve svém podnikatelském působení.
Dodržování standardů zákaznického servisu v prodeji
Svobodová, Tereza ; Remr, Jiří (vedoucí práce) ; Pilecká, Jarmila (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na podobu postkapitalistického osobního prodeje. Věnuje se zejména tématu budování vztahu se zákazníkem při prodeji, jakožto typičnosti postkapitalismu, a jeho vlivu na prodejní ukazatele. V teoretických východiscích je tento typ prodeje představen z pohledu sociologů i zkušeného obchodníka. Představen je kontext jeho vzniku, jeho podoba i specifika a zásady. Práce, na základě již v minulosti provedené studie, vychází z toho, že pro navázání vztahu mezi prodejním asistentem a zákazníkem, a tím i celou společností a zákazníkem, je důležité získat si zákazníkovu důvěru. Důvěra se utváří v procesu komunikace zpravidla v prostředí prodejních míst. Tato komunikace má svá daná pravidla v podobě standardů zákaznického servisu v prodeji. Pro účely práce byla vybrána společnost případové studie a na jejím příkladu představeno, jak jsou tyto standardy nastaveny ve směrnicích reálně fungující společnosti v oblasti retailu. Na jejích prodejnách pak bylo měřeno dodržování těchto standardů v komunikaci se zákazníkem s využitím metody Mystery Shopping výzkumu. Výsledky šetření umožnily porovnat, zdali mají prodejny s lepšími výsledky Mystery Shopping výzkumu i lepší výsledky v navyšování prodejních ukazatelů jako obrat, konverze, průměrná hodnota účtenek, průměrný počet kusů na účtenkách a...
Sociální síť Facebook jako součást marketingového mixu obchodních řetězců
Zieglerová, Lenka ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce "Sociální síť Facebook jako součást marketingového mixu obchodních řetězců" se věnuje fenoménu využívání sociální sítě Facebook jako nástroje marketingového mixu obchodních řetězců v České republice pro komunikaci se zákazníky. Práce představuje v teoretické části základní pojmy jako marketingový mix, jeho nástroje a sociální sítě, uvádí termín zákaznický servis a představuje problematiku obchodních řetězců v České republice. Tyto teoretické znalosti jsou následně aplikovány v rámci analytické části práce, která se věnuje kvantitativní analýze ve vlastním výzkumu komunikace vybraných obchodních řetězců v České republice na sociální síti Facebook. Tato analýza byla realizována v období září a října 2016 na vzorku 1 271 příspěvků a detailně zkoumá mimo jiné sentiment jednotlivých příspěvků, procento zodpovězených příspěvků a časovou efektivitu reakcí. Zjištěné hodnoty jsou posléze vztaženy k velikosti jednotlivých stránek, komunikaci obchodních řetězců v ostatních kanálech a jsou hledány i další souvislosti, jež mají vliv na počet příspěvků uživatelů. Cílem analytické části práce je pak zhodnocení úrovně a efektivity komunikace vybraných obchodních řetězců na této rychle se rozvíjející síti.
Návrh zlepšování úrovně logistických činností při vyřizování objednávek
Hladilová, Kateřina ; Kolarczyk, Ondřej (oponent) ; Bartošek, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je zlepšení úrovně vybrané části zákaznického servisu společnosti Secupack, s.r.o. Teoretická část obsahuje informace o logistice jako celku, jelikož zákaznický servis zasahuje do všech jednotlivých činností logistiky. V další části je popsán zákaznický servis a metody pro zlepšování jeho úrovně. Informace z teoretické části jsou aplikovány do části analytické. Analytická část je zaměřena na zjištění aktuálního stavu vybrané části zákaznického servisu, ze kterého budou navrženy prostředky ke zlepšení úrovně zákaznického servisu a snížení nákladů v této oblasti.
Řízení průběhu zakázky firmou se zaměřením na obchodní činnost
Vašek, Vojtěch ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá průběhem zakázky vybranou společností se zaměřením na obchodní činnost a rozvoj podnikání. V první části je představena společnost a její výrobkové portfolio. V druhé části jsou rozebrána teoretická východiska nezbytná k pochopení dané problematiky. Třetí část se zaměřuje na analýzu aktuálního stavu společnosti a identifikaci neefektivních procesů v rámci obchodního oddělení. Čtvrtá část obsahuje konkrétní návrhy na odstranění současných nedostatků a v poslední části jsou shrnuty podmínek a přínosy jejich realizace.
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Jedličková, Lucie ; Čermák, Lubomír (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá uplatněním marketingu v sektoru služeb, konkrétně v advokacii. Cílem bylo provést analýzu uplatnění marketingu v dané advokátní kanceláři. Na základě vhodných metod byl sledován a vyhodnocen aktuální stav marketingové gramotnosti v určené advokátní kanceláři. Výsledkem provedených analýz bylo definování bariér, překážek, rezerv a příležitostí při uplatňování marketingu v této advokátní kanceláři. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti marketingu služeb, uvádí do oblasti advokacie a seznamuje s použitými metodami. Praktická část analyzuje současný stav v advokátní kanceláři. Pomocí vhodných metod jsou navržena opatření, směřující k eliminaci bariér, překážek a rezerv a k využití existujících příležitostí.
Analýza SCM ve vybraném podniku
Khop, Vojtěch ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se věnuje hodnocení Supply Chain Managementu a dalších procesů zapojených do odbavení zákaznických požadavků ve vybraném podniku. Cílem práce je deskripce a hodnocení procesů všech zapojených úseků podniku. V první části práce je představena základní terminologie a je následována teoretickou části, která se nejprve věnuje představení podniku. Dále jsou popsána jednotlivá oddělení a zhodnoceny nastavené procesy. V případě nedostatků jsou navržena nápravná opatření Poslední kapitola je věnována SWOT analýze.
Návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti plastické chirurgie The Hospital Group
Řádová, Lucie ; Jirků, Jiří (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků v oblasti plastické chirurgie ve Velké Británii. Zkoumá marketingovou situaci společnosti a analyzuje způsob zajišťování vysoké spokojenosti zákazníků a jejich přínosů k řízení vybrané společnosti. Praktickou částí práce je dotazník, který napomáhá firmě zjistit, co by mohlo přispět k zvýšení spokojenosti zákazníků.
Studie řízení skladování v obchodní společnosti
Holakovská, Eva ; Hajduová, Jana (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá uzavřením lokálního skladu společnosti Nokian Tyres s.r.o. a s tím souvisejícími procesy. Zaměřuje se zejména na vlastní průběh celého procesu a hodnotí důsledky a dopady tohoto strategického rozhodnutí, zejména s ohledem na udržení kvality zákaznického servisu společnosti.
Studie průběhu zakázky organizací
Děchtěrenková, Šárka ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou průběhu zakázky u firmy CeWe Color od objednávky až po postup při případných reklamacích. Práce je složena z teoretické, analytické a praktické části. V rámci teorie jsou vysvětleny základní pojmy a přístupy z oblasti logistiky. Dále jsou popsány konkrétní prvky logistického řetězce, a to zákaznický servis, logistický informační systém a formy distribuce. Analytická část se zaměřuje na vnitřní a vnější okolí firmy a samotnou studii současného průběhu zakázky. Průběh zakázky je zhodnocen, jsou identifikovány jeho nedostatky a v závěru práce jsou na tyto nedostatky předloženy konkrétní návrhy na zlepšení včetně přínosů a podmínek jejich realizace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 47 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.