Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 175 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
ICT in Strategic Management of Companies
Priščák, Miroslav ; Svobodová, Karolína (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The target of the thesis will be to propose a business strategy for a company operating in the field of digital design with emphasis on the use of ICT support for the proposed strategy. The thesis is divided into three basic parts. The first one is the theoretical part which will outline the theoretical basis characterizing the strategy and its implementation in connection with ICT. The second part will be an analysis of the internal and external environment of the company in order to obtain the basis for decision-making in the design part of the thesis. The third, design part will be devoted to the definition of business strategy and implementation of ICT to support it.
Podnikatelský plán na založení výroby a rozvozu snídaní ve vybrané lokalitě
Sojková, Šárka ; Svobodová, Marie (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření reálného podnikatelského plánu pro založení podniku v oblasti výroby a rozvozu snídaní pro vybranou lokalitu. Teoretická východiska práce zahrnují základní pojmy související se zaměřením na nosnou myšlenku plánu, tvorbu obchodního modelu, skladbu podnikatelského plánu, zejména pak analyticko-výzkumné metody užité v rámci plánování. Analytická část se zabývá validací podnikatelské myšlenky a obsahuje identifikaci klíčových faktorů v širším kontextu prostředí, na jejichž souhrnu je pak následně vybírána vhodná strategie pro začínající podnik v této oblasti. Návrhová část popisuje vybranou strategii pro začínající podnik včetně obchodního modelu a jejich rozpracování do dílčích částí struktury podnikatelského plánu.
Návrh strategie podniku
Sabaková, Nikola ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Obsahom diplomovej práce je navrhnúť obchodnú stratégiu pre novozaloženú spoločnosť, ktorá bude pôsobiť na českom trhu. Predmetom podnikania je prevádzkovanie osobitého gastronomického zariadenia vytvoreného spojením dvoch konceptov kaviarne a čajovne so zameraním na diferenciáciu. Obchodná stratégia sa zameriava na založenie novej spoločnosti, vymedzujúce jej konkurencieschopné správanie v horizonte 3 ročného rozvoja. Návrhy sú zacielené na budovanie úspešného podniku a aktivity, ktoré mu prinesú konkurenčnú výhodu. Na základe uskutočnených analýz tak zmapujem konkurenčné podniky, zákazníkov či interné faktory podniku a navrhnem vhodnú stratégiu rozvoja spoločnosti, ktorá povedie k zaisteniu jej rentabilnej prosperity. Mojim cieľom je vytvoriť jedinečný, konkurencieschopný a ziskový podnik, ktorý splní zákazníkom všetky ich požiadavky.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti Ideal Media s.r.o.
Smeták, Daniel ; Dufek, Tomáš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit společnosti Ideal Media, která působí na trhu elektronického podnikání. Na základě teoretických poznatků budou v této práci provedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí pro zhodnocení současného stavu trhu i dané společnosti. Výsledkem práce bude poskytnout návrhy a doporučení pro rozvoj obchodních aktivit společnosti.
Založení malého podniku
Sysel, Vojtěch ; Kypet, Tomáš (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského plánu na založení hotelu ve Velkém Meziříčí. Práce se skládá ze tří částí. V první části jsou uvedeny teoretické přístupy, na které je navázáno průzkumem trhu, z něhož v části poslední na základě použitých aplikací vznikl podnikatelský návrh.
Podnikatelský plán pro založení malého podniku
Konečný, Dalibor ; Veselý, Josef (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o vytvoření podnikatelského plánu pro založení podniku, který bude provozovat webové stránky, jejichž pomocí bude jako zprostředkovatel prodávat nevšední volnočasové aktivity a zážitky. V první části jsou definovány teoretické pojmy k vytvoření podnikatelského plánu. Druhá část práce se věnuje analýze současného stavu. Na základě poznatků z teoretické části a výsledků z analytické části je v návrhové části sestaven podnikatelský plán.
Transformace modelů byznys procesů
Wohlgemuth, Jan ; Rychlý, Marek (oponent) ; Weiss, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá studiem byznys procesů, možnostmi jejich modelování a zejména využití notace BPMN při jejich modelování. Dále se zde dočtete o možnosti jejich reprezentace v textové formě pomocí rozšiřujícího značkovacího jazyka XML a výhody a nevýhody jeho použití. Hlavní náplní této práce je transformace modelu zapsaného v notaci BPMN do standardu jazyka UML. Tato transformace se provádí právě na úrovni XML popisků. Její součástí je jednoduchá aplikace, která dokáže daný převod provádět na již zmíněné úrovni.
Koncept strategického rozvoje malého rodinného vinařství
Válka, Vojtěch ; Válka, Karel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této práce je vytvoření střednědobého a dlouhodobého strategického konceptu pro rodinné Vinařství Válka. Práce se také zaměřuje na rozvoj rodinné společnosti a to s ohledem na marketing, konkrétně pak marketing značky a její budování, agroturismus a jeho možnosti rozvoje, budování a nastavení správného obchodního modelu a celkové plánování a rozvoj Vinařství Válka. Druhá kapitola je zaměřena na teoretická východiska pro další kapitoly. Ve třetí kapitole najdeme kompletní analýzu společnosti od obecného prostředí, přes specifika pro vinařský trh, až po konkrétní ukazatele rodinného Vinařství Válka. V poslední kapitole najdeme závěrečné zhodnocení a vlastní návrhy jako koncept plánu, možnosti budování v oblasti agroturismu a výroby společně s ekonomickým zhodnocením a akčním plánem k jednotlivým návrhům.
Proposal for the Development of Competitiveness of Small Company
Kudera, Josef ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This thesis proposes a competitive strategy and development of competitive advantages for a new elevator maintenance company on the Czech market. The proposal is based on the situation on the market, customer needs, and with respect to the possibilities of a new company. The selected strategy is designed by Business Model Canvas and Value Proposition Canvas. The result of the thesis could help as a base for the competitive strategy for a company to enter this market.
ICT ve strategickém řízení podniků
Glesner, Ladislav ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Obsahem této diplomové práce je návrh konkurenceschopné business strategie s podporou ICT pro nový koncept kavárny. Návrh je podložen analýzou konkurence, obecného a oborového okolí. Samotný návrh je možné rozdělit na dvě části. První část se věnuje návrhu strategického rámce pro podnikání. Druhá část představuje návrh a doporučení pro implementaci informačního systému. V práci se nachází také finanční zhodnocení a možnosti pro budoucí růst.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 175 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.